CCC

Money.pl / 2007-02-07 13:16
Komentarze do spółki: CCC.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - martusia0000000.]
Wyświetlaj:
Bramka antykradzieżowa:) / 78.8.19.* / 2009-06-08 10:41
Mam zapytanie..czy u Was też tak kradną???U nas kradną ile wlezie,nie wezma tego co ma klipsy ale znajdą buty,ktore ich nie mają!Firma powinna zainwestować we wklejki,które musimy rozmagnesować przy kasie w innym przypadku piszczą bramki.
Nie mamy juz siły na tych parszywców,potrafią nam zniknąć dwie pary jednego dnia,nie mówiąc o tych,którzy wychodzą z całymi pudełkami.jest nas coraz mniej na salonie,a w ostatnią sobotę licznik pokazał ponad 2 tyś.osób a było nas 5 i dwie pary poszły.Nie jesteśmy w stanie upilnować klientów,bo walaczymy o limity,a i tak nie dajemy rady ich robić,bo niestety termometr pokazuje 10 stopni....Bradzo lubię tą pracę i nie narzekam na wypłatę,bo wiem ile zarabia sie gdzie indziej,ale ktoś chyba powinien pomyśleć o naszych inwentaryzacjach,które są coraz wyższe!!!!!!!!!!!!!!!!!
:( ccc / 79.163.111.* / 2009-06-22 11:53
w sklepie w ktorym pracuje jest codziennie 2 razy więcej osób i niestety znajdujemy około 5-8 pustych pudełek.jesteśmy przerazone tym co sie dzieje ,niestety nie jestesmy w stanie upilnowac zlodzieji w 4 osoby ,jedna dziewczyna jest caly dzien przy kasie więc na sklepie są 3. najgorsze jest to ze slychać mają wszystkich zwolnić po inwentaryzacji.slyszalyście może o takiej sytulacji ze zwolnili całą załoge?????? pozdrawiam .
Pracownicy salonów CCC i BOTI / 91.193.199.* / 2009-06-16 20:17
Do Dyrekcji NG2.

Kradzieże to poważny problem wielu salonów w kraju. Mam nadzieję , że to nie wygoda i fakt, iż dla Państwa but skradziony, równa się but sprzedany, powoduje brak reakcji ze strony "Góry". Spłacanie przez nas - pracowników, przed inwentaryzacją skradzionych par obuwia, jest coraz powszechniejsze i coraz więcej nas to kosztuje. Prosimy o pomoc w rozwiązaniu problemu.
CCeColinka / 2009-06-17 11:10
"Problem obciążania pracowników sieci Boti nie jest mi obcy, ponieważ moja córka jest byłą pracownicą tej sieci i spotkała się z tym samym problemem. Mam za sobą wiele lat pracy, również jako główny księgowy, więc w tej kwestii mogę pomóc. Prawda jest taka, że jeśli spłacacie straty bez dokumentu obciążającego Was nimi (nota obciążeniowa), dajecie firmie "prezent" w postaci nieopodatkowanych dochodów, ponieważ straty są księgowane jako pomniejszenie zysków firmy. Obciąże nie pracownika brakami towarowymi może nastąpić wyłącznie po udowodnieniu mu, że brak został zawiniony przez niego, w wyniku braku troski o powierzony majątek. Procedury rozliczenia przeprowadzonej inwentaryzacji, wyglądają tak: Na pewno wszyscy pracownicy podpisują arkusze spisu z natury. W siedzibie firmy, wartość spisanych towarów jest porównywana z jego stanem wynikającym z ewidencji księgowej i na tej podstawie winno być sporządzone rozliczenie inwentaryzacji w każdej placówce. Z rozliczeniem tym winny być zapoznane wszystkie osoby materialnie odpowiedzialne za towary znajdujące się w sklepie po to, by mogły złożyć wyjaśnienie przyczyn powstania braków. Jeśli pracodawca nie przyjmie wyjaśnień jako uzasadnione, wydaje na piśmie decyzję o obciążeniu brakami pracowników, wręczając im jednocześnie noty obciążeniowe. By można było pracownikowi potrącić sumę braków z wynagrodzenia, musi on wyrazić na to zgodę na piśmie. Bez tego nie można potrącić z wynagrodzenia nawet złotówki. Jesli pracownik nie wyraża zgody na spłatę braków, którymi został obciążony, pracodawca może skierować sprawę na drogę sądową, ale wówczas musi udowodnić winę pracownika. Pozbawienie lub zmniejszenie premii z uzasadnieniem, że przyczyną tego są straty ujawnione w wyniku inwentaryzacji, musi wynikać z obowiązującego w firmie regulaminu premiowania, ale "oszczędność" taka nie jest i nie może być zaliczana na pokrycie strat. Teoretycznie, zmniejszenie premii za braki towarowe ma charakter "kary" pieniężnej, która powinna oddziaływać na pracowników wychowawczo i w efekcie zwiększyć
ich troskę o działania zmierzające do minimalizowania strat. Piszę teoretycznie,
ponieważ praktyki stosowane przez niektórych kierowników tej sieci, w zasadzie
kwalifikują się do Prokuratora. Wiem, jak naciskano na moją córkę, by zapłaciła z
własnych pieniędzy za buty, które ktoś ukradł. Zrobiła to raz, ale nie dopuściłam do
tego, by zrobiła to ponownie. Nie mogłam pozwolić na to, by dziewczyna , samotna matka
zarabiająca grosze płaciła za czyjeś niedoróbki, by poprawić wizerunek kierownika sklepu, któremu nota bene brakuje podstawowej wiedzy z zakresu kierowania zespołami ludzkimi.
Wprawdzie efekt tego był taki, że córka jest bezrobotna, ale chodzi z podniesioną głową.
Chowają się i nie potrafią spojrzeć jej w oczy te panie, którym nie starczyło odwagi by
ją poprzeć."
Lolek 13 / 62.140.137.* / 2009-06-10 18:27
Po co inwestować w zabezpieczenia. Złodzieje ukradną, pracownicy zapłacą, żeby nie wypaść źle na inwentaryzacji. Tym samym wzrasta sprzedaż, czyli wyrabiacie normę.Za to dostajecie premię. Wprawdzie wasz bilans wychodzi na zero, ale to już wasz problem. Zarabia tylko Miłek i o to chodzi w całym tym biznesie.

CCC

urlopik / 77.112.20.* / 2009-06-07 20:00
Pracodawca wypłaca świadczenie urlopowe raz w roku każdemu pracownikowi korzystającemu w danym roku kalendarzowym z urlopu wypoczynkowego w wymiarze co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych. Należy przez to rozumieć kolejno następujące dni kalendarzowe, zarówno dni robocze, jak i niedziele oraz święta. Wypłata następuje nie później niż w ostatnim dniu poprzedzającym rozpoczęcie urlopu.
Jak myślicie w tym roku firma wypłaci świadczenia???
pracownik24 / 213.158.199.* / 2009-06-07 10:51
jesteście wszyscy żałośni siedzicie i piszecie na forum a cały czas pracujecie jak wam tak źle w tej firmie to sie zwonijcie idzcie do CAREFOURA to zobaczycir to to ciężka praca
ŻAŁOSNE
SPRZEDAWCA21 / 89.25.147.* / 2009-06-17 20:03
Nie rozumiem po co piszesz coś takiego Panie pracownik24 forum jest dla zainteresowanych jak Cię nie obhcodzi co sie tu pisze i uważasz że to żałosne to po co wchodzisz na te forum i czytasz nasze żale!!! po to żeby napisać idcie do CAREFOURA!!To Ty jesteś żałośny pisząc coś takiego!!!sam sobie idź CAREFOURA!!!
Dealia / 79.186.156.* / 2009-06-09 10:04
Pracowałam w Cerefourze i potem w CCC to ty idź do CCC i sobie wtedy porównaj.Nawet Carrefour nie jest takim bagnem jak CCC.
pa / 217.96.58.* / 2009-06-07 20:22
popieram! jak coś nie pasuje to zwolnić się! a nie koleżankom mydlicie oczy ,że się zwolnicie a jak wpadnie regionalna E. to w dupę jej włazicie ,że aż żal patrzeć taka żenada!
5555555 / 83.13.36.* / 2009-06-05 22:15
wie klient co tam sie to nigdy nie skończy były są i bedą bo to taka firma
klient1 / 89.75.86.* / 2009-06-05 21:35
Czy u Was wreszcie skończą się przemeblowania? Nic nie można znaleść:( Współczuję serdecznie.
inwestor w ccccccccceeeeeecece / 95.40.37.* / 2009-06-02 20:49
dawaj kursie do gory!! przeciez wszyscy rosna a ty cały czas wokół 30 zeta ,do przodu bo mam straty na papierze co jest Polacy boso chodza?
kilo / 83.10.119.* / 2009-05-29 23:46
może potrzebujecie kierownika??? do platana do Zabrza
chętnie wejdę na te stanowisko
pracownik ccc / 95.48.57.* / 2009-06-02 19:25
To chyba nie tutaj powinno się o tym pisać Jeśli masz ochotę na te stanowisko to prześlij swoją aplikacje do odpowiedniej osoby.!!!!!!
ulka srulka / 95.40.205.* / 2009-05-30 15:55
ja tez, ja tez !! mnie wezcie!!! pracowałam kiedys w intershoes i znan sie na temacie
kuj / 83.10.119.* / 2009-05-29 23:41
zero mobilizacji
przeciez to nie praca!!!
dlamnie ktoś kto tam pracuje..
niezabardzo ma poukładane w główce
ostateczny krach systemu korporacji / 83.20.146.* / 2009-07-01 10:28
praca jak każda inna głębie
loda / 83.26.108.* / 2009-05-30 22:57
W poniedziałek idę do pip zgłosić machloje jakie się robi w sklepie ,Żona pracuje i to co się tam dzieje to szczyt chamstwa i bezczelności ,kierowniczka nie każe wpisywać nadgodzin .tzn.że robi się za free ,gdzie tu sprawiedliwość ? Kiedy w końcu ktoś coś z tym zrobi ? Ja
kukukukuku / 80.53.136.* / 2009-06-01 21:53
to działaj!!!!a nie pisz!!!!bo pisaniem nic nie załatwisz!!!!!
ulka srulka / 95.40.205.* / 2009-05-30 16:00
przeciez ty nawet nie umiesz pisac w ojczystym języku sieroto,to jak poprowadzisz zespół ludzki.w ccc nie pracuja krezusi ale bez przesady..
kurz / 89.228.217.* / 2009-05-28 21:19
Dlaczego nie są nam wypłacane pełne świadczenia socjalne np za urlop?
żaaaaaabaaaa / 84.10.169.* / 2009-05-29 21:44
A wiecie,że każda firma zatrudniająca powyżej 20 pracowników ma obowiązek wypłacenia tzw. funduszu urlopowego za każde 14 dni nieprzerwanego urlopu...? Jest to ok. 760 zł na rękę o ile dobrze pamiętam. I jest finansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
ccc heh / 82.177.245.* / 2009-06-06 11:59
http://ekspertkadrowy.pl/temattygodnia/jak-wyplacac-swiadczenie-urlopowe,s,17,c,211,a,5208.html

Dostaliscie swiadczenia urlopowe w tamtym roku???? jak bedzie w tym ????

podobno maja byc wyplacane najpóźniej w ostatnim dniu poprzedzającym rozpoczęcie co najmniej 14-dniowego urlopu
:(ccc / 83.18.159.* / 2009-06-10 15:36
właśnie wróciłam z urlopu i ani przed ani po żadnych świadczeń nie dostałam na koncie mam tylko gołą pensję
(...) / 84.10.113.* / 2009-06-07 19:38
nie dostaliśmy w tamtym roku żadnych świadczeń urlopowych to napewno nie dostaniemy i w tym-nie ma co się łudzić!!!!! firma ( podobno ) nie ma funduszu socjalnego.to aż dziwne w tak dużej
bbbbbbbbbbbboooooooooooooooottttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiii / 84.10.169.* / 2009-06-14 22:23
Należy do dnia rozpoczęcia urlopu złożyć do kadr wniosek o wypłatę świadczenia urlopowego z zfśs. W przeciwnym razie ne dostaniecie ani grosza. A firma ma OBOWIĄZEK posiadać zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, kiedy zatrudnia powyżej 20 osób.
cccccccccccc / 80.53.94.* / 2009-05-30 08:26
b
ninusia / 2009-05-28 14:57
jak przyjdzie klient to mówcie ze to są polskie buty.hmmm.....dobry żart.to że nie smierdzą jak chińskie to nie znaczy że polskie.taki bubel to tylko z chin i indii.jedynie klapki inblue niby produkowane w polsce.żałosna firma-zakłamani ludzie.!!!!!!!!tylko na oszustwach można sie czegoś dorobić-oto idealny przykład!!!!!!
Jarosław Kłamczynski / 95.40.81.* / 2009-05-29 21:14
jeszcze kilka lat temu klienci mysleli ze CCC to polskie buty a Deichman czy jakos tak ze niemieckie, ale to juz mineło i dzis juz tylko male dziewczynki daja sie nabierac
:( / 81.210.63.* / 2009-05-29 19:54
klapki inblue mają wewnątrz naklejkę made in Ukraina
idiotyzm szeroko posuniety / 88.156.242.* / 2009-05-28 13:39
to juz przegiecie:/ niedosc ze w****** mi urlop kiedy jej sie podobalo to jeszcze patrze a sie okazuje ze w ostatniej chwili zmienila mi termin nie informujac mnie o tym i teraz cale moje plany ch** strzelil!!!!!!!!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - idiotyzm szeroko posuniety.]
kkkkkkkkkkkk / 80.53.136.* / 2009-05-29 21:33
to udaj się z tym do PIP-U i w ten sposób załatwisz te mądralińską panienkę !!!!!!!!!!
kikisriki / 83.23.129.* / 2009-05-30 18:33
Popieram w 100%
syyyyyyyyyyy / 83.4.104.* / 2009-05-28 21:04
wspólczuje ale wcale nie musisz się na to zgadzać
a Polak glupi wszystko kupi(juz nie) / 95.40.115.* / 2009-05-27 23:30
Ograniczyc ustawowo maksymalna marze dla detalu na netto razy dwa ,dosc dojenia klientow polskich!! Co mało 100%? Ruszy w Polsce produkcja to raz i w kieszeniach nam zostanie sporo,a 150 zl to bedziemy placic za krajowe obuwie ,porzadne i skorzane a nie 80-100 za chinskie (3-4$)jednorazowki z plastyku(tu skora tez od 150) Zaden sklep w galerii nie ma mniejszej marzy niz 100% od brutto,dlaczego? Bo go czynsze zjedza dla wlascicieli galerii sidzacech sobie na kajmanach(a tam zycie drogie) a klient buli,placze i buli!!Jak wejdzi ustawowa marza maksymalna to czynsze mocno poleca bo nikt po tych wydymanych stawkach nie da rady ze swoim interesem,proste .Panowie od kamienic rzeczywiscie mnij zarobia(juz sie nachapali dosc) a zyskaja wszyscy najemcy a najbardziej klienci u ktorych zostanie grosz w kieszeni na kolejne zakupy.Pamietacie? "wasze ulice nasze kamienice"
brawobrawo / 77.114.36.* / 2009-05-28 09:40
bo co jest drogie niech bedzie drogie ale co jest tanie ma zostac tanie!! a nie sztucznie zawyzane na półce.co mnie jako klienta obchodza koszty handlowca ,to jego sprawa!
WOLNA / 89.174.118.* / 2009-05-27 08:41

CHOCIAZ MOZE JEDNAK WTEDY BĘDĄ MIĘLI MOTYWACJE ZEBY ZNALEZC COS INNEGO GDZIE ANI
REGIONALNY ŚWINIA ANI KIEROWNICZKI (NIEKTÓRE) NIE BĘDĄ ICH KOSZTEM LECZYC SWOICH
KOMPLEKSOW TAK JAK DO TEJ PORY.
skomentuj zgłoś do usunięcia

OCZYWISCIE MOWA O TROJJMIESCIE
WOLNA / 89.174.118.* / 2009-05-27 08:40
CHOCIAZ MOZE JEDNAK WTEDY BĘDĄ MIĘLI MOTYWACJE ZEBY ZNALEZC COS INNEGO GDZIE ANI REGIONALNY ŚWINIA ANI KIEROWNICZKI (NIEKTÓRE) NIE BĘDĄ ICH KOSZTEM LECZYC SWOICH KOMPLEKSOW TAK JAK DO TEJ PORY.
WOLNA / 89.174.118.* / 2009-05-27 08:36
szkoda ludzi ktorzy straca prace jak ten oboz pracy w trojmiescie upadnie
Wpisy na forum dyskusyjnym Money.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinien być traktowany jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. Money.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Najnowsze wpisy