Centralwings odwołuje loty
Money.pl
/ 2008-04-05 22:53
mmww
/ 83.29.230.* / 2008-05-01 11:59
to najbardzeiej nieuczciwa instytucja. Proponuje połączyć siły. Spróbujmy to nagłośnić może przez program Janusza Weiss tel. 022 622 01 51. Już dzwoniłem. Dołączcie się!!! wg mnie centralwings w sposób zorganizowany wyłudził pieniądze od klientów!!!! Sp;rzedawali bilety w czasie kiedy w sposób niewątpliwy wiedzieli że lotów nie bedzie!!!! Teraz poprzez praktycznie zablokowany system połączenia telefonicznego uniemożliwiają odzyskanie pieniędzy!!!. Na wysłane ze strony www.centralwings.com maile nie reagują, nie potwierdzaja otrzymania więc i ten sposób rezygnacji z lotu jest wątpliwy. Ciekawe z jakiej opcji są tak szczególnie uczciwe władze tej firmy?!!!!! To największy przekręt. Zpróbujmy zadziałać wspólnie by odzyskać wyłudzone pieniądze!!!
Banda zlodziei!. Zero kontaktu! Zero wyjasnien! Pod ich adresem nasujwaja sie tylko wulgaryzmy ktorych nie bede cytowac. Proponuje wszystkim oszukanym najazd na Warszawe.
Piotr S
/ 62.40.49.* / 2008-04-05 22:53
no dobrze, ale wypada zamieścić jakąś informacje na stronie rezerwacji lotów. odpowiednio wcześniej Tym bardziej, że odwołujecie również loty OPŁACONE !!! Skandal.
Bez słowa informacji, bez wyjaśnienia... a w dodatku 2 kwietnia otrzymuje jeszcze przypomnienie, że moja wpłata powinna wpłynąć do 4 kwietnia... a od 1 lotu już nie ma o czym ja nie wiem i wpłacam !!!
Takimi praktykami przysporzycie sobie jedynie wrogów.
Na podstawie waszej praktyki rezygnuje również z lotu powrotnego, bo nagle okaże się że jest nierentowny. PROSTAKI !!!
Na chwile obecną kredytujecie się wniesionymi opłatami za loty, które się nie odbędą.
Pozostawiając swoich klientów bez WAŻNYCH WYJAŚNIEŃ, a w 24 godzinnym callcenter można sobie jedynie przez całą dobę słuchać zapowiedzi.
Będzie trzeba Wam miesiącami wydzierać ochłapy rozdzielone na tysiące pasażerów, pomijając stres i straty związane ze zbędnymi decyzjami wiążącymi się z podróżą.
Mało tego straciliście wiarygodność więc rozpocznijcie sprzedaż żyletek ze swoich samolotów.
ŻENADA i KPINA !!!
To tak jaskrawy przykład nadużycia, że byle kancelaria prawna rozniesie was w pył.
LUDZIE NIE OBAWIAJCIE SIĘ PODAWAĆ ZŁODZIEI DO SĄDU !!!
Waldemar G.
/ 83.12.237.* / 2008-04-09 09:21
Ma Pan zupełną rację, od 4 dni moje próby skontaktowania się z Centralwings spełzły na niczym. Nie raczyli się ze mną też skontaktować sami, poza suchą informacją, że moja rezerwacja została odwołana. Żadnych danych o zwrocie pieniędzy czy ofercie innego rejsu. Poczekam jeszcze tydzień i jezeli nie otrzymam zamiennej oferty lub zwrotu poniesionych kosztów i odpowiedzi na moje maile i polecone pisma to samruję do Prokuratury zawiadomienie o przestępstwie z art. 286 par. 1 kodeksu karnego.
cefeida
/ 81.190.124.* / 2008-04-08 20:28
No własnie wplaciłam kasę i co dalej??? Lotów nie ma, jak odzyskac kasę?
omnikjahs
/ 80.48.73.* / 2008-04-09 21:19
Mam ten sam problem, Wpłaciłam pieniądze za bilety, z tym że nawet nie zostałam poinformowana o odwołaniu mojego lotu. Z telewizji dowiedziałam się ze zlikwidowano moje połączenia. Próby dodzwonienia się do firmy tylko jeszcze bardziej mnie zdenerwowały. Czy ktoś mógłby mi poradzić co w tej sytuacji robić? Posiadam potwierdzenie wpłaty, ale nawet nie wiem gdzie mogę ubiegać się o zwrot pieniędzy, innej oferty z tej firmy już nie chcę, znów sytuacja mogłaby się powtórzyć, Lepiej nie ryzykować.
ineza
/ 77.114.136.* / 2008-04-10 18:08
Ja również zapłaciłam za lot,a na drugi dzień dowiedziałam się z telewizji o likwidacji połączeń.Oczywiście centralwings o niczym mnie nie poinformował.Cały dzień próbowałam się do nich dodzwonić,w końcu mi się udało i zażądałąm natychmiastowego zwrotu gotówki.Podałam nr konta i kazano mi czekać 30dni.Tylko,ze w regulaminie nie ma żadnej wzmianki o tych 30 dniach,więc dlaczego mam tyle czekac?Ale na to pytanie już pan nie potrafił mi odpowiedzieć.
kadzio
/ 85.222.36.* / 2008-07-19 15:40
odwołują to wszyscy jak mają awarie tak jak teraz inna linia lotnicza nie będę przytaczał ich nazwy możecie sami sobie sprawdzić ale właśnie tylko Centralwings zaproponował połączenia zastępcze z Warszawy,Krakowa itp więc brawo dla włodarzy linią dobry krok zrobili