Ciężarówki przyszłości na drogach Unii Europejskiej
Money.pl
/ 2015-04-22 10:19
n586
/ 195.179.62.* / 2015-04-23 13:45
kvi; ofssn pkep smjbd mfklg. ok. mfynj.
wwwwww
/ 46.238.126.* / 2015-04-23 13:39
A poza tym będzie przepis że kierowca musi posiadać mózg i być badany co miesiąc
upacz
/ 83.9.36.* / 2015-04-23 11:16
USA i Chiny gdzieś mają ocieplenie klimatu i się rozwijają, a Europa próbuje zbawić świat i dostaję po upie
co to Euro?
/ 194.181.150.* / 2015-04-23 10:03
A może te tęgie głowy jeszcze się zajmą hodowlą jedwabników?
Paweł W-c
/ 83.14.39.* / 2015-04-23 09:58
Nie mamy po czym jeździć i stoimy w korkach. Aerodynamika ma wpływ na opory jazdy powyżej 50km/h. My poruszamy się w większości poniżej tej prędkości i mamy częściej zwiększone zużycie paliwa poprzez korki i złą organizację ruchu.
aaaasaaa
/ 91.220.17.* / 2015-04-23 09:55
Tylko ktoś zapomniał, że kształt kabiny jest właśnie taki aby jak najdłuższa była przestrzeń ładunkowa - wydłużenie kabiny o "nos" skraca przestrzeń ładunkową a więc zarobek... :)
bitek
/ 185.24.27.* / 2015-04-23 08:56
ciekawe , który z Nich (urzędników)ma udziały w firmie, która produkuje samochody ciężarowe.Bo przepis po to w chodzi aby kupować nowe. Tylko kogo na to stać ?!
zxd
/ 46.171.45.* / 2015-04-23 08:56
a może zamiast tak biadolić to czas pomyśleć nad paliwem alternatywnym... silnik spalinowy to przestarzała konstrukcja
kierowca
/ 79.187.113.* / 2015-04-23 08:25
NAJLEPSZA CIEZAROWKA w przyszlosci bedzie przeniesc transport masowy na KOLEJ a wtenczas mozemy rozmawiac i dyskutowac o EKOLOGI
Gość Darek
/ 94.251.227.* / 2015-04-23 07:09
Co do rowerzystów to fakt że giną często z własnej winy ale piesi na ogół chodzą chodnikiem lub poboczem drogi. Tak więc nowe przepisy teoretycznie są ok ale praktycznie to lobby wprowadzające nowe modyfikacje w ciężarówkach je wymusiło. Ciekawy jestem czemu dla obniżenia zużycia paliwa nie stosuje się hybryd skoro w samochodach osobowych to się sprawdza???
Penk Xijaoming
/ 95.40.125.* / 2015-04-23 16:41
Hybryda, to ślepy zaułek! W osobówkach nie sprawdza się niestety, porażka konstrukcyjna i drożyzna w utrzymaniu. Duża pojemność i wolnossący silnik, bez turbin i innych p******, to trwałość, oszczędność i mała awaryjność, a więc i ekologia.
maciekss55
/ 85.237.173.* / 2015-04-23 06:50
Szkoda że nie zajmą się gospodarką mamy najwięcej bubli prawnych na świecie ograniczajacych konkurencyjność
cris322
/ 94.42.228.* / 2015-04-22 23:21
Taaa...tylko MAN będzie spełniał te przepisy.....
tom71
/ 46.238.243.* / 2015-04-22 22:28
Ci co sie tu wypowiadają to wyraznie nie mają styczności z branżą , wiec spróbóję wytłumaczyć o co chodzi w tym - nowy kształt kabin bardziej zaokrąglony czyli mniejszy opór powietrza dodatkowo wg nowych regulacji bedą one dłuższe czyli zwiekszy sie przestrzeń życiowa kierowcy, ponadto zwiekszy sie strefa zgniotu wrazie kolizji , same plusy wiec o co te negatywy ?
greg12345
/ 89.74.239.* / 2015-04-22 21:37
Unia znowu nakazuje producentom jak ma wyglądać moja!!! ciężarówka... a najlepsze będą te z białym lakierem. Ech, ciekawe kiedy uregulują wielkość stolca i będziemy dopłacać za te nieregulaminowe. Kiedy tą Unię rozwalą?
poldi
/ 87.157.243.* / 2015-04-23 07:38
co,ma wspolnego jakosc, z bialym lakierem ???
iko
/ 89.228.130.* / 2015-04-23 14:08
Poldi-ale jesteś ograniczony......
Ja.69
/ 188.112.15.* / 2015-04-22 21:24
Jak Polska "Władza" zdejmie z Przewoźników ponadplanowe opłaty typu : akcyza od paliw, podatek
Vat-zawyżony "podatek drogowy" opłaty za drogi, na których nie da się jeździć więcej niż 45km/h to Przedsiębiorcy z desek zrobią sobie takie kabiny, które dadzą takie ekologiczne oszczędności, że mucha nie siada!! Debile!! Dajcie nam robić swoje a kształt kabiny będzie się miał nijak do wpływu z podatków!!!!! Które Wszyscy wtedy chętnie zapłacimy !!!