Zgadzam sie. Czegos tak nieprofesjonalnego jak CItibank nie doswiadczylam nigdy, a podobnie ,jak Pan , mam dlugoletnie doswiadczenie jako klientka bankow tak w Polsce , jak i za granica.
Bedac wyczerpana nieprofesjonalna i niedbala obsluga postanowilam zamknac moje konto (nalezalam do tzw. klientow gold). Zamykajac moje konto oddalam rowniez karte Maesto. W nastepnym miesiacu przyslano mi kompletnie zle naliczone odsetki. a dwa miesiace po zamknieciu konta przyslano mi nowa karte Maestro. Jeszcze raz dodaje nie mam juz w tym banku niczego.
Poniewaz jestem bardzo zniesmaczona ich obsluga nie mam nawet sily zadzwonic na infolinie, co to ma znaczyc.
Obsluga jest chamska, zupelnie nieprofesjonalna. Olbrzymi wstyd!!!!!!!!!!
Prosze sprobowac zapytac chocby jak licza odsetki.
Pan obslugujacy wybranych klientow, nazywajacy sie Doradca Klienta ds. Sprzedazy i Operacji Bankowych podal mi nastepujacy wzor:
kwota:12 miesiecy: ilosc dni w miesiacuXprocentX ilosc dni pieniedzy na koncie. Powiedzial, ze jesli rok przestepny to dzieli sie przez 366. Wiec pytam go jak to, skoro kazal najpierw podzielic przez 12 a potem przez dni miesiaca. Nie byl w stanie mi dokladnie powiedziec i wezwal managera oddzialu.
Brak mi slow.!!!!!!!!!!!!!!