Forum Forum finansoweKonta

Co myslicie o koncie dbNET w Deutsche Bank

Co myslicie o koncie dbNET w Deutsche Bank

Yarcio / 93.122.70.* / 2009-08-24 14:22
Zastanawiam się nad zmiana konta i banku oczywiście, najbardziej interesuje mnie wypłacanie gotówki w różnych bankomatach, a w szczególności bankomatach innych banków, transakcje bezgotówkowe oraz przelewy internetowe. Wyszukałem sobie dbNET. Czy ktoś miał juz styczność z tym bankiem i ma jakieś doświadczenie ?
Wyświetlaj:
Joanna103 / 83.30.68.* / 2013-09-18 07:45
Ja i mąż oraz nasze dzieci (uczące się jeszcze a więc nie posiadające dochodów)mamy konto w DB od 3 lat i zawsze byłam zadowolona bo konto nic nie kosztowało. Ważne to było zwłaszcza dla dzieci! Teraz niestety wprowadzają opłaty i trzeba będzie coś poszukać. Skąd osoba ucząca się i jeszcze nie pracująca ma mieć pieniądze na opłatę? Może liczyć tylko na kieszonkowe od rodziców i to jeszcze nie zawsze! Z powodu opłat musimy zrezygnować z konta :(
Gdyby sporo ludzi to zrobiło to może bank wycofa się ze zmian? Kiedyś podobnie zrobiło PKO BP i stracili dużo klientów, nawet wysyłanie pism o cofnięciu zmian nic nie dało i ludzie odeszli. Trzeba tak ukarać i DB.
ja123456 / 194.153.119.* / 2013-10-29 16:56
Proponuje ing Slaski tam jest lepiej ja tez sie przenioslam i tez jest konto dla dzieci i jest zero oplat.
Sweeeety / 195.212.29.* / 2014-04-04 16:25
Nieprawda, są opłaty w tzw. darmowym koncie.
Esther / 93.105.10.* / 2013-10-01 12:51
zgadzam się w 100%. mi w tym miesiącu pobrano 15zł, a studiuję i nie jest to super mało! 5zł za kartę i 2x 5zł za zapytanie o saldo (w bankomacie DB!). Oczywiście nie dostałam maila, ani nic o tym, że zmieniają się opłaty.
Rezygnuję z konta w DB i póki te opłaty są - nie wrócę. Stracili klienta. I stracą pewnie jeszcze wielu.
marta556 / 194.113.59.* / 2013-09-04 13:41
Jestem zaskoczona ilością negatywnych komentarzy, aż zastanawiam się, czy mówimy o tym samym banku. Mam konto dbEasyNET od półtora roku i jestem bardzo zadowolona - konto oszczędnościowe dobrze oprocentowane, ZERO opłat za prowadzenie konta, bez żadnych ograniczeń oraz możliwość wypłaty ze wszystkich bankomatów bez prowizji. Obsługa w banku bardzo pomocna, miałam wiele produktów, lokat i inwestycji w tym banku i nigdy nie było żadnych problemów. Najlepsze warunki kredytu hipotecznego na rynku wg mnie. Polecam, jak dla mnie narazie najlepszy bank, bo jak słyszę każdy ma jakieś opłaty a ja nic!
juz były klient / 94.42.3.* / 2013-09-05 14:46
marta556, a ja jestem zaskoczony tym, iż nie czytasz poczty bankowej. od sierpnia twój bank już nie jest darmowy. przejrzyj korespondencje z banku. wprowadzono już opłaty za kartę. niedlugo kolejne zmiany tabeli opłat.
i skąd masz wiedzę, ze wg ciebie warunki hipotek najlepsze? to już śmierdzi naganianiem... lub tym, iż musisz korzystać z tego konta przez 25 czy 35 lat.
pozdro ;)
KlientNiestety / 46.229.147.* / 2013-08-27 12:16
Odradzam! Często mam nieprzyjemne sytuacje. Korporacja na maksa. Dział reklamacji zlewa wszystko i trzyma swoja stronę mimo pomyłek. W oddziałach młode laski, które się uczą na kliencie wiążąc go kredytem na 30 lat! Nie potrafią wytłumaczyć podstawowych rzeczy.
Od 2 tygodni nie mogę się zalogować do swojego konta, ponieważ system wymusza zmianę kodu. Wpisuję nowy i ciągle wyskakuje komunikat "Wystąpił błąd podczas zmiany kodu dostępu". Napisałem pytanie w tej sprawie na kontakt mailowy ze strony i nic. Zlewka...
Anetta89 / 164.127.22.* / 2013-09-27 21:42
Odniosłem podobne wrażenie. Młode niekompetentne panienki których głównym celem wydaje się przychodzenie do pracy na kawkę i ploteczki. Ograniczają się głównie do wypełniania wniosków. Obsługa klienta na niskim poziomie.
Tommm / 89.72.220.* / 2013-10-01 23:34
Czekaj a Ty jesteś Anetta89 czy Antoni...???
monika657 / 86.134.73.* / 2013-09-21 16:25
mam to samo... potrzebuję przelać pieniądze żaby zapłacić za lot i nie mam dostępu do niego. Niestety mieszkam za granicą więc oczywiście nie mogę iść na na skargę do oddziału. Wrrr...
sas648 / 95.160.17.* / 2013-07-15 00:30
o,o widzę, że zniknęła moja negatywna opinia o banku, brawo, brawo...:(
Pavijuvi / 213.158.216.* / 2013-08-02 17:41
ODRADZAM TEN BANK POD KAŻDYM WZGLĘDEM. !!!!!!!!!!!
BEZ PRZERWY SĄ JAKIEŚ JAJA.
DEZINFORMACJA, POJAWIAJĄ SIĘ OPŁATY NIEWIADOMO SKĄD GENEROWANE PRZEZ SYSTEM JAK MI POWIEDZIAŁA PRACOWNICA BANKU NA PYTANIE SKĄD SIĘ WZIĘŁO 166zl. Opłat o których nie miałem pojęciai oni tez nie potrafią tego wytłumaczyć.
TERAZ DOWIEDZIAŁEM SIĘ, ŻE PRZELEW W EURO Z FRANCJI BĘDZIE ZAKSIĘGOWANY DO 7 DNI .... ROBOCZYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! W SOBOTY OCZYWIŚCIE NIE PRACUJĄ. Bank francuski zapewniał, że dojdą od 24-48 godz. Gdzie jest pozostałe 5 dni ????!!!!!!!!!!!!
ODRADZAM , NAJGORSZY BANK POD SŁOŃCEM !!!!!!!!!!!!!!
kris771 / 89.65.107.* / 2013-06-29 13:17
mam konto w DB od kilku lat i zawsze byłem zadowolony bo konto nic nie kosztowało. Teraz niestety wprowadzają opłaty i trzeba będzie coś poszukać. Gdyby sporo ludzi to zrobiło to może bank wycofa się ze zmian? Kiedyś podobnie zrobiło PKO BP i stracili dużo klientów, nawet wysyłanie pism o cofnięciu zmian nic nie dało i ludzie odeszli. Trzeba tak ukarać i DB.
ana... / 81.219.184.* / 2013-06-26 10:17
ciekawe dlaczego moja opinia na temat tego beznadziejnego banku została usunięta - ODRADZAM TEN BANK POD KAZDYM WZGLEDEM, miłam tam konto, kredyt, ubezpieczenie kredytu i do każdego z tych produktów składałam reklamacje - póki co dwie wygrałam, trzecia w toku, dodatkowo spłaciłam w całości kredyt przed czasem bo nie chce miec nic wspolnego z tym bankiem i nie moge sie doprosic od nich zaswiadczenia o calkowitej splacie kredytu - dyspozycja zlozona chociaz pani na infolinii mowi ze automatycznie wystawiaja po 2 tygodniach od braku zaswiadczenia pani ponownie mowi ze widzi taka dyspozycje i ze jest to automatycznie wystawiane i zapewne juz jes w drodze, pani w banku mowi ze w ogole taka dyspozycja nie zostyala zlozona i ze nie wystawiaja zaswidczenia automatycznie - badna debili - nie chce mi sie o reszcie pisac bo za duzo ale naprawde ostrzegam - oszusci
kjnsdkjsdnb / 31.175.251.* / 2013-06-07 19:03
Odradzam!
KSCM / 89.231.245.* / 2013-06-02 13:17
UWAGA! OD 22 LIPCA 2013 DB WPROWADZA OPŁATY ZA OBSŁUGĘ KARTY W WYSOKOŚCI 5 ZŁ. JEŻELI DOKONANO W MIESIĄCU TRANSAKCJE BEZGOTÓWKOWE NA MIN 200 ZŁ WTEDY OPŁATA WYNOSI 1 ZŁ. WPROWADZA SIĘ TAKŻE OPŁATĘ ZA SPRAWDZENIE SALDA RACHUNKU - KAŻDORAZOWO 5 ZŁ. W OFERCIE BANKU DLA NOWYCH KLIENTÓW NIE MA NIC NA TEMAT TYCH ZMIAN.
Adam244158 / 83.11.108.* / 2013-06-04 08:54
He He He dobre, dobre :) Dzięki "KSCM" właśnie miałem złożony on-line wniosek na wspólny rachunek i m.in. dwie karty. Przenosiłem z mBanku bo tam się zrobiła kiszka. A tu proszę jaka niemiła niespodzianka na dzień dobry nie powiedzieć o nadchodzących zmianach ?? Niełanie DB nieładnie
kkazio / 82.139.147.* / 2013-05-28 06:42
Czy po zgłoszeniu zaginięcia karty muszę ją odnawiać, czy mogę z niej zrezygnować, tak aby nie była naliczana opłata za obsługę karty (po wprowadzeniu nowego regulaminu)
kkazio / 82.139.147.* / 2013-05-28 11:29
w sumie nawet teraz jak zgubiłem to już naliczać bedą...

więc jak... odpowie ktoś?
mlodym / 82.139.147.* / 2013-05-24 13:16
Czy w związku ze zmianą regulaminu dbnet od lipca - wymagany obrót na karcie 200zł - jako operacja będzie liczyła się wypłata z bankomatu jak teraz?
mk pg / 94.42.226.* / 2013-05-24 15:12
z tabeli opłat wynika, iż od lipca 2013 roku trzeba zapłacić karta w sklepie, inaczej pobiorą 5 pln. po spełnieniu warunku, tylko 1 pln miesięcznie za kartę. ja tak to interpretuje. konto niestety, do zamknięcia, zostaje sync. umowę mam u nich i tak terminowa, do końca 2013 roku. opłaty pewnie jeszcze wzrosną.
Krokodyl Giena / 83.29.81.* / 2013-05-31 10:22
W środę wypowiedziałem umowę konta dbNET - ogólnie byłem zadowolony ale przeważyły 2 rzeczy:

1. Równolegle miałem konto w CA i chciałem przenieść je do DB razem z limitem odnawialnym, który dostałem w CA - DB się na to nie zgodził, nie dostałem limitu... trudno... Konkurencja dała mi bez problemu taki sam limit jak w CA + jeszcze parę tys. dodatkowo i teraz to oni będą zarabiać na odsetkach ;) na dodatek procedura wnioskowania była strasznie u********* - wyciągi z CA, zaświadczenia z pracy itp, do tego kilka dni czekania na decyzję... a złym klientem nie jestem - w BIK'u super historia, rgularne dochody znacznie powyżej średniej krajowej, bardzo duże ruchy na koncie itp.
2. Skoro to konto miało zostać zapasowym nie chciałem ponosić za nie opłat - do tej pory było ok, jedna transakcja kartą i spokój, ale kiedy przeczytałem nowy regulamin opłat nie miałem wyjścia - nadszedł czas na zamknięcie sprawy...

Jedno co mogę jeszcze dodać - jak kupowałem auto i starałem się o kredyt to właśnie DB dał mi najlepszą ofertę spośród wszystkich banków, do których wysłałem zapytanie - do tej pory nikt nie jest w stanie jej przebić, nawet ci co szczycą się gwarancją najniższej raty ;)
tgvpkp / 37.30.95.* / 2013-05-27 16:20
Jak ktoś szuka jeszcze konta za 0 zł to liderem jest sync.
mlodym / 82.139.147.* / 2013-05-27 12:17
Dzięki za odpowiedź.

Czy po zgłoszeniu zaginięcia karty muszę ją odnawiać, czy mogę z niej zrezygnować, tak aby nie była naliczana opłata za obsługę karty?
Druid / 217.67.195.* / 2013-03-28 18:04
Ja to numer infolinii DB ustawię sobie chyba jako darmowy numerek u mojego operatora sieci komórkowej. Niestety co chwila jest jakiś problem. Jestem klientem od niecałych 2 miesięcy. Wziąłem w DB kredyt hipoteczny (refinansowanie kredytu z innego banku) i o ile oferta kredytowa była faktycznie korzystna, to gdyby wiedział że cała reszta będzie wyglądać tak jak wygląda, to bym się zastanowił czy nie płacić jednak raty odrobinę wyższej gdzie indziej.

Do obecnego momentu spotkałem się z następującymi sytuacjami:

- Po otwarciu konta nie działała mi bankowość elektroniczna (żonie tez nie). Żona wykonała telefon na infolinię - dowiedziała się że był jakiś problem - uzyskała dostęp. Ja również zadzwoniłem w tym samym celu, też się dowiedziałem że był problem, ale niestety konsultantowi się nie udało uruchomić dostępu. Powiedziano mi żebym poczekał ileś tam czasu i jeśli się nie uruchomi zadzwonił ponownie. Nie uruchomiło się także zadzwoniłem ponownie. Powiedziano mi że na poziomie infolinii tego nie zrobią i muszę złożyć reklamację do działu technicznego. Złożyłem. Mieli się odezwać w ciągu bodajże 24h. Nikt się nie odezwał przez tydzień, dostęp dalej nie działał. Kolejny telefon na infolinię i już się udało uzyskać dostęp.
- Żeby obniżyć marżę kredytu założyłem też kartę kredytową. Na kartę miałem czekać do 2 tygodni. Po prawie miesiącu się upomniałem. Okazało się że doradczyni się zapodziały dokumenty i w ogóle ich nie wysłała. Musiałem wiec jeszcze raz latać do Oddziału i podpisywać umowę o kartę.
- Kartę kredytową w końcu dostałem, aktywowałem, wykonałem nawet transakcje. Niestety karty nie widać nigdzie w bankowości elektronicznej. telefon na infolinię, coś tam zadziałali i kartę już widać,ale co z tego że widać, skoro się nie wyświetla odpowiednio zadłużenie... Transakcji dokonałem 2 dni temu, a zadłużenie karty wg systemu to 0 PLN. Dopiero po wejściu głębiej w zakładkę z kartami i kartę kredytową widać że saldo się obniżyło, ale zadłużenie nadal pokazuje się 0 PLN. Pani z infolinii najpierw zaczęła tłumaczyć to miesięcznym okresem rozliczeniowym i że w poprzednim okresie nie miałem zadłużenia a kolejny kończy się dopiero za tydzień, także wtedy mi się wyświetli. Stwierdziłem że to chyba nie może tak działać, więc spytałem w którym miejscu mogę sprawdzić ile na ten moment powinienem spłacić kartę żeby być na zero (bez konieczności odejmowania samemu dostępnego salda od limitu kredytowego). Pani musiała mnie wziąć na standby i się skonsultować. Okazało się że transakcja jeszcze się przetwarza (2 dni!) i się wyświetli zadłużenie kolejnego dnia. Nie czaję. Skoro widać po saldzie, że karta jest zadłużona, to tak trudno zrobić pozycję która wyświetli poziom zadłużenia? No nic trzeba samemu będzie liczyć..
- Kolejna rzecz próbuję robić przelew. Wprowadzam dane, zatwierdzam pojawia się ekran ze szczegółami i miejscem na wpisanie kodu sms. Kod sms jednak nie przychodzi. Telefon na infolinię. Coś tam, coś tam, proszę spróbować jeszcze raz. OK. No dobra teraz dostałem oba smsy z kodami. W porządku przelew poszedł.
- Inny dzień, inny przelew. Wprowadzam dane, klikam żeby zatwierdzić - nieznany błąd. Próbuje kolejny raz, drugi, trzeci to samo. Próbuje kolejnego dnia, to samo. Telefon na infolinię. A czy nr telefonu taki i taki na który ma być wysłany sms jest prawidłowy. Tak jest, jest ten sam co wcześniej i wcześniej działał. Bo tak, tak był jakiś błąd, proszę spróbować jeszcze raz. Ok poszło.
- No dobra przelew poszedł, ale dostępne środki wcale się nie pomniejszyły. Telefon na infolinię. No bo przelewy zrobione po 15 pokazują się gdzieś tam w zakładce przelewy odroczone i dopiero następnego dnia się zmniejsza kwota dostępnych środków. Ale jakto? Rozumiem że się nie zmienia saldo, bo ono się zmienia po zaksięgowaniu, ale pozycja środki dostępne powinna pokazywać ile mi zostało kasy. Nie możemy tak robić bo jakieś normy Unijne. To ciekawe że w trzech innych bankach, w których miałem do tej pory konta nie ma z tym problemu. No niestety normy Unijne. Dobra, do widzenia.
- No dobra wszystko jest jasne, prosta sprawa. Biorę kalkulator i liczę. No dobra środki dostępne - przelewy odroczone (szukam zakładki, każdy przelew odejmuje z osobna, bo oczywiście się nie sumują. nie no przepraszam - sumują się, ale wraz z oczkującymi sumują się też wszystkie wykonane i odrzucone - ano właśnie odrzucone przelewy - zaraz do tego wrócę), po odjęciu przelewów wiem ile mam pieniędzy na koncie, także już tylko muszę sobie odjąć saldo karty kredytowej (szukam zakładki) od limitu kredytowego karty i wiem na czym stoję. Łatwizna.
- Ok miałem wrócić do przelewów odrzuconych. Przelewy chciałem zlecić w piątek wieczorem, żeby poszły w poniedziałek. System jednak z automatu ustawił termin przelewów na sobotę (czego nie zauważyłem, bo wyszedłem ze śmiałego założenia, że ustawi najbliższą możliwą do realizacji datę). Także w poniedziałek sprawdzam konto (na szczęście sprawdzam) i okazuje się że mam tyle samo kasy co miałem mimo zlece
fiolik / 89.71.21.* / 2013-08-04 17:44
Niestety dbnet ma coraz częściej problemy tzw. techniczne, których wyjaśnienie, czy też nie wyjaśnienie na infolinii zajęło mi ok. 1/2 godz./na mój koszt/. Miałam pieniądze na r-ku a płatność w sklepie oraz wypłata z bankomatu zostały odrzucone, pomimo, że godzinę wcześniej realizowałam płatność. Zdarzają się również nieuwidocznione na r-ku blokady, co jest bardzo kłopotliwe.
ArtB / 89.25.175.* / 2013-03-31 15:25
Posiadam konto w tym nieątpliwie szemranym banku. Same kłopoty z wypłatami, bankowość elektroniczna co chwila nie dział reklamacje odwlekają ile mogą szambo jakich mało... Złożyłem wniosek o rezygnację i ciągnie się to już z pół roku jakaś sekta. Po świętach zmów muszę się do nich udać w celu ponownego złożenia wniosku jakiś absurd nie mówiąc o ciągłych groźbach itd. odradzam, odradzam !
Druid / 217.67.195.* / 2013-03-28 18:06
Ucięło mi końcówkę:

tyle samo kasy co miałem mimo zlecenia dwóch przelewów w piątek. O-o przelewy odrzucone. Telefon na infolinię. A bo ustawił Pan datę przelewu na sobotę. Nie, nic nie ustawiałem, Wasz syatem tak ustawił. Aha, aha, no to trzeba jeszcze raz. A czy zawsze będę musiał przestawiać czy system powinien z automatu ustawić poniedziałek. Powinien z automatu. Ok. No to kolejna rzecz do monitorowania.

Ogólnie z kontem jak na razie bawię się świetnie. Na szczęście kredyt mi się kończy już za 29 lat i 10 miesięcy.
Krystian_Olsztyn / 143.28.232.* / 2013-03-28 14:16
Jak dla mnie super,
0 problemów, kurier przyjeżdża do domu w umówionym terminie, karta przychodzi pocztą do domu.
Założyłem to konto wraz z DB Makler (najniższa prowizja 0,19%)
Do tego dochodzi konto oszczędnościowe 6% z kapitalizacja dzienna (czyli realna 4,86).
Narazie nie miałem żadnych problemów z nimi a wszystkie usługi - przelewy, prowadzenie rachunku, posiadanie karty są darmowe (jeżeli raz w miesiącu zrobi się zakupy przy użyciu karty - np zakupy w Realu ? )

Jedyny minus to to, że Mbank miał ładniejszy interfejs :)
NurFurPolenn / 178.252.18.* / 2013-03-04 06:55
Tragedia! W weekend bank "śpi" więc o przelewie wewnętrznym zapomnij. Plus to oszczędnościowe 6% (ciekawe jak długo) i bezpłatność przy niewielkim warunku.
morqax / 89.76.17.* / 2013-02-24 19:49
Odradzam, mam to konto niecałe 2 miesiące, a już zastanawiam się nad zmianą. Najpierw 2tygodnie czekałem na aktywację, bo mieli "jakiś" błąd w systemie. A teraz wynajduję kolejne błędy, co chwile wologowywuje mnie z konta, mijają 2 tygodnie a problemu nadal nie rozwiązali, pomoc techniczna - szkoda gadać. W oddziale nic się nie da załatwić, kierują cię do teleserwisu, a tam kasę tylko się traci. NIE POLECAM.
ala5555555 / 83.28.73.* / 2013-02-21 13:38
Myślę, że robią sobie jaja z klienta jeśli przyjdzie rozpatrzeć jakąś reklamacje. Zero kontaktu a pieniążków nie widać do 90 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dni. W razire jeśli bankomat nie wyda CI pieniędzy możesz czekac do 90 dni ( mój przypadek). Pieniązki potrzebne no ale niestety zamrożone w banku! W moim przypadku jest to jak dla mnie duża suma!

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: