Forum Forum finansoweKonta

Co myslicie o koncie dbNET w Deutsche Bank

Co myslicie o koncie dbNET w Deutsche Bank

Yarcio / 93.122.70.* / 2009-08-24 14:22
Zastanawiam się nad zmiana konta i banku oczywiście, najbardziej interesuje mnie wypłacanie gotówki w różnych bankomatach, a w szczególności bankomatach innych banków, transakcje bezgotówkowe oraz przelewy internetowe. Wyszukałem sobie dbNET. Czy ktoś miał juz styczność z tym bankiem i ma jakieś doświadczenie ?
Wyświetlaj:
henryk90210 / 109.243.135.* / 2010-08-02 19:32
Odradzam nawet najwiekszemu wrogowi. Niekompetentna i niemiła obsługa, problemy z zamknięciem konta, naliczanie dziwnych opłat, brak rzetelnej informacji przez telefon - ze wszystkim trzeba biegać do oddziału. Jest wiele innych, dużo lepszych banków!
adamkos / 89.74.74.* / 2011-11-10 19:05
informacje i tylko takie ,aby przyciągnąć klienta straciłam sporą sumę pieniędzy przez kłamliwe informację pracownika deutsche banku,wniosłam reklamacje do dyrektora i zarNagorszy bank.Pracownicy podają błędne ządałam przesłuchania z monitoringu.pozdrawiam.
Aguśkaonline / 78.155.123.* / 2010-07-06 20:03
Jedyny plus to ZERO za prowadzenie konta, wypłaty ze wszystkich bankomatów bez opłat . (pod warunkiem , że użyjecie choć raz karty np.wypłacając z bankomatu) Poza tym beznadzieja, archaiczny system, na pewno nie online. Nie polecam , można lepiej wybrać.
piit / 89.78.241.* / 2010-06-09 15:11
Generalnie padaka. Fajnie się zaczęło, konto założyłem przez internet wszystko fajnie i sprawnie. Konsultant, który zadzwonił po ustalenie danych był fachowy i rzeczowy. Sajgon zaczął sie trzy miesiące temu , kiedy zacząłem się dowiadywać co się dzieje z moją kartą bankomatową. Pojawiły sie schody w postaci nie dochodzącej poczty (szokiem dla mnie jest to że kartę wysyłają zwykłą pocztą, która po prostu wsiąka po drodze), kolejnych blokad kart. W końcu sądziłem po trzech próbach że wizyta w oddziale na pl. konstytucji w wawa coś da. Dała, nic nie warty świstek papieru, na którym było coś innego napisane niż mieli w systemie. Generalnie nikt nie jest winny a za telefon trzeba płacić. po interwencji (kolejnej) w oddziale Pani stwierdziła że może wysłali do innego oddziału!!!!!!! Oczywiście miała to ustalić i oddzwonić. Nie oddzwoniła. Po moim telefonie stwierdziła że koleżanka wyszła i nic jej nie powiedziała. Powiem tak. Zabieram stamtąd kasę i spadam bo ich Dział Jakości to chyba jakieś małolaty które nie potrafią prostej rzeczy wklepać w klawiaturę. Porażka.
MS1998 / 94.231.7.* / 2011-05-05 18:14
Ja opowiem moją historię. Na początku kwietnia złożyłem wniosek przez internet w celu założenia konta DBNet. Podpisanie umowy przebiegło bez problemów bo już po trzech dniach. Po tygodniu otrzymałem kartę TAN. Aktywowałem konto i kartę TAN. Natomiast karty płatniczej nie było. Po kolejnym tygodniu zadzwoniłem na infolinię. Pani z infolinii stwierdziła,ze moja karta nie została wogóle wydana i że powinienem zgłosić się do oddziału banku w celu wyjaśnienia sytuacji. Trochę to bez sensu, bo konto można założyć tylko przez internet, a reklamację miałem załatwić osobiście. Ale nic to - pomyślałem, że zadzwonię tam najpierw. Tak jak myślałem, pani w oddziale nic nie mogła zrobić, jedynie tylko sprawdziła czy na pewno we wniosku o założenie konta zaznaczyłem czy chcę kartę płatniczą ( umowę miałem przed sobą i odróżniam kratkę zaznaczoną od niezaznaczonej). Wykonuję więc następny telefon na infolinię - tam pani mówi, że skoro na wniosku jest wszystko w porządku, to ona już wysyła dyspozycję wydania karty. Na kartę miałem czekać maksymalnie 14 dni. W międzyczasie korzystając z opcji wysyłania wiadomości do banku z konta, wysłałem zapytanie o moją kartę - odpowiedzi nie otrzymałem wogóle. Dziś właśnie minęło owe 14 dni, karty nie ma, wiec dzwonię na infolinię. Tam pan stwierdza, że do mojego konta karta nie została wydana i pyta czy na pewno zaznaczyłem we wniosku, że chcę kartę! Opowiedziałem mu sytuację sprzed dwóch tygodni i pan stwierdził, że pani która niby wysłała dyspozycję wydania karty nie miała nawet takiej możliwości! Stwierdziłem, że to już jest robienie sobie jaj z klienta. Moje następne pytanie dotyczyło likwidacji konta, co też jutro uczynię. Poszukam innego banku, gdzie nie będzie miało się klienta w ... głębokim poważaniu. Jednym słowem - NIE POLECAM!
gfgfgfg / 89.73.35.* / 2011-03-03 13:08
jestes debi lem !!!blokada konta ??ciekawe! przeciez oni wysylaja karte bez i nie daja pinu i to ty dzwonisz a nie oni!jezu tempy jestes i nawet nie masz wtedy jeszcze wplywu na konto !!! alemi wysilek .po drugie tacy sa nie kompetentni pracownicy..............!!!!!!
adixm / 79.163.205.* / 2010-04-28 11:59
Faktycznym problemem, jesli ma to byc konto internetowe to jest nieksiegowanie przelewow wewnetrznych 24h/dobe, poza tym oplaty wydaja sie byc naprawde baaaardzo konkurencyjne w stosunku do innych banków, ale teraz po wprowadzeniu darmowych wszystkich bankomatów w ING to zostaje przy ING tym bardziej ze od poneidzialku wszystkie przelewy wewnetrznee beda ksiegowane 24godziny na dobe.Ktore Banki oferuja jeszcze przelewy wewnetrzne ksiegowane 24godziny/dobe poza mBankiem PKO BP i ING?
55667t / 195.95.235.* / 2010-09-16 14:21
multibank (ale to prawie to samo co mbank -bo to i tak bre)
klient732 / 83.143.211.* / 2010-04-24 10:39
Serwis jest ok, nie odbiega od serwisów w innych bankach. Graficznie może nie jest to cukierek ale funkcjonalność jest na wystarczającym poziomie. Opinie, kt. pojawiały się o tragicznych rozwiązaniach chyba dotyczą stanu sprzed paru lat - teraz jest ok. Jedyny minus, kt. może drażnić: blokady na koncie nie pojawiają się na bieżąco np: robisz kilka przelewów i nie widzisz ile ci kasy jeszcze zostało - informacja pojawia się za kilka godzin lub dopiero następnego dnia. Cała reszta nie odbiega od obecnych standardów. Oczywiście wielki plus za darmowe przelewy, wypłaty w dowolnym bankomacie, prowadzenie konta itp. Jak kogoś wkurzył mBank to konto dbNet jest alternatywą.
były / 89.77.94.* / 2009-11-20 20:14
Niestety różowo jest tylko na początku, potem dobrze radze czytajcie wyciągi i to dokładnie a wtedy na pewno długo tam nie zagrzejecie :-)
wilQ z Kraka / 83.175.191.* / 2009-11-03 21:00
Korzystam z db Net i jesli jedynym kryterium wyboru jest bark oplat za konto, karte oraz bezplatne wyplaty z bankomatow to konto nalezy polecic. Wg mnie jednak to nie sa wystarczajace kryteria. Przy koncie internetowym, a takim jest db Net wazne jest jeszcze:
- dostep do uslug bakowych z poziomu systemu transakcyjnego,
- przejrzystosc systemu transakcyjnego,
- szybka realizacja zlecen,
- nowatorstwo rozwiazan systemowych
W skrocie chyba tyle.
Niestety w db Net nie spalnia zadnego z powyzszych oczekiwan.
Przyklady? Oto one:
- Oczekiwanie na karte potwierdzajaca transakcje - 3 tygodnie,
- realizacja przelewow miedzy wlasnymi rachunkami trwa bardzo dlugo. Robiac przelew z konta oszczednosciowego na db Net 30.10 o godzinie 18:00 pieniadze znalazly sie na db Net dopiero 2.11 czyli w poniedzialek. Jesli w tym czasie ktos chcialby te pieniadze wyplacic z bankomatu to ma pecha. Konkurencyjne banki takie przelewy zawsze robia on-line. Dla mnie nie do przyjecia taki system,
- realizacja przelewow zewnetrznych - 2 dni od czasu zlecenia czyli kolejna porazka,
- system transakcyjny totalnie przestarzaly,
- jelsi otwierasz nowy rachunek, nowa karte w banku, to z automatu nie widzisz tego w internecie, tylko musisz laskawie zadzwonic na infolinie zeby raczono Ci podpisc usluge, aby widoczna byla w systemie transakcyjnym.
Minusow moglbym wymieniac wiecej. Mam porownanie do innych bankow, ktore w konfrontacji z Deutsche Bank wypadaja rewelacyjnie.
Podsumowujac - wg mnie DB ma przestarzaly system na ktorym pracuje, stad tak kiepsko wypada obsluga internetowa. Dopoki system sie nie zmieni nie polecam nikomu db Net, kto ceni sobie szybkosc i bezproblemowosc
efkao / 213.23.84.* / 2010-07-02 09:45
Podpisuję się pod tym. Brak opłat to nie wszystko. Dziś od bankowości internetowej wymaga się więcej niż oferuje to bankowość elektroniczna DBNet. A system DBNet rzeczywiście jakby był przestarzały. Po prostu za wolno działa.
Moje uwagi:
- system nie sumuje płatności odroczonych. Po co mi takie konto, gdy muszę korzystać z kalkulatora. Mało tego, przez miesiąc "wiszą" w płatnościach odroczonych płatności też już zrealizowane. Po co to komu, skoro płatności zrealizowane widać zaraz w historii rachunku. Zaciemnia to tylko całość. Jak zrealizowane, to już nie odroczone i powinny zniknąć z tej zakładki natychmast po realizacji.
- Kapitalizację odsetek na koncie oszczędnościowym widać nawet z 2-DNIOWYM opóźnieniem!!! Pan na infolinii tłumaczył mi, że czasami tyle trwa transfer danych z centrali. Sic!!! Po co mi takie konto, gdy nie widzę swoich pieniędzy online?
- Na karcie z kodami nadrukowany jest nr identyfikacyjny użytkownika, którym logujemy się do systemu. I po co ułatwiać pracę ewentualnemu złodziejowi! Poza tym kody nie są jednorazowe. System prosi też o wpisywanie kodów już wcześniej zdrapanych.
- Przelewy do innych banków długo "idą".
Generalnie nie polecam. Dałam się skusić reklamie (4 x 0 opłat) i założyłam, ale większych pieniędzy tam raczej trzymać nie zamierzam. Dzięki Bogu nie zrezygnowałam z dotychczasowego banku, z którego usług jestem b. zadowolona (mimo opłat) i którego nazwy tu nie podam, aby nie być posądzona o reklamę.
rockyqqq / 109.243.183.* / 2010-05-06 21:26
człowieku wszędzie (na różnych forach) wklejasz dokładnie tą samą wiadomość .Ciekawi mnie tylko czy jesteś jakimś psycholem czy pracujesz dla konkurencji DB.
loppu / 77.245.241.* / 2010-01-19 15:25
czytam czytam i nie rozumiem tego komentarza...w jednym punkcie
- nowatorstwo rozwiazan systemowych
a troche dalej
Dla mnie nie do przyjecia taki system,
i system transakcyjny totalnie przestarzaly.
Widze ze cieżko skonstruować zwartą myśl ;)
abcd123456 / 78.8.35.* / 2011-11-04 10:00
A ja widzę że nie potrafisz przeczytać kilku zdań ze zrozumieniem... To powszechna przypadłość w dzisiejszych czasach niestety ...
mm2000 / 2009-10-13 15:02
Od lipca jestem użytkownikiem dbnet, na początku jako konto indywidualne, obecnie jako konto wspólne:

+ szybka i sprawna procedura otwarcia (to coś nowego dla DB)
+ korzystna oferta (obok Allior i Nordea najlepsza na rynku)

- niepełna TPIO (brak np. informacji nt. EURO-przelewów)
- archaiczny system internet-banking (o wyciągach jako .pdf można zamarzyć)
- obsługa w oddziałach (poziom niekompetencji na średnim krajowym i dalej charakterystyczna dla DB arogancja).

Podsumowując idealny produkt dla tych, którzy nie planują częstych wizyt w oddziałach, a nie chcą otwierać konta w alliorbank z racji niepewności jak będzie alliorbank wyglądał za 2-3 lata.
zbyw / 217.172.255.* / 2009-09-17 21:03
Uważajcie na ukryte prowizje, gdy zrobicie przelew z konta oszczędnosciowego pierwszy w m-cu ale z datą przyszłą naliczą prowizję 10zł i powiedzą że to zlecenie jednorazowe, w tabeli opłat nie ma o tym nawet jedngo zdania- oszuści.
Festenberger / 2009-08-28 20:51
Witam! Właśnie dzisiaj dotarł do mnie kurier. Poszło bez problemu. Teraz czekam na aktywację i kartę.
Myślę, że to będzie dobry wybór, bo jeśli chociaż raz w miesiącu wypłacisz gotówkę w bankomacie to masz konto całkowiecie za darmo (upust 5 zł, a cena transakcji 5 zł).
Myślę również, że będzie lepiej niż w AliorBanku, bo tam nie zawsze mogę wypłacić kasę wszędzie, bo niektóre bankomaty w niektórych chwilach robią problemy i nie chcą wypłacać gotówki. Tak samo z transakcjami bezgotówkowymi. Nie zawsze udawało się je przeprowadzać bez problemu. Liczę na los, że się nie natnę. Powodzenia :)
D_U_C_H / 89.174.104.* / 2009-08-28 12:32
Konto zakladalem przez kuriera. Dziwnie sprawnie i bez problemow :). Samo konto jak najbardziej OK. Obsluga telefoniczna na wysokim poziomie (porownujac srednia rynkowa). Nie wiem jak z obsluga w oddziale - nie mam odwagi sprawdzic. Wole miec dobra opinie o DB i dbNET :o)

Polecam.
Łukasz Saniewski / 212.180.175.* / 2010-01-30 10:22
ODRADZAM, bo:

- transakcje są realizowane ze zbyt dużym opóźnieniem (np. w weekend przelew w ramach tego samego banku będzie zrealizowany dopiero w poniedziałek - dotyczy to również naszych rachunków)
- interfejs jest nie intuicyjny
- brak autoryzacji przelewów przez sms
- konstrukcja karty kodów przyprawia o szał - są kolumny i wierze i każda transakcja jest autoryzowana przez zdrapanie 2 komórek z różnych współrzędnych
- nie można stworzyć tzw. przelewów zaufanych - nawet jak przelewasz do siebie w innym banku to musisz zawsze wpisać kody z karty

I TERAZ NAJMOCNIEJSZE:
Poszedłem do oddziału by zlikwidować rachunek (założyć to mogę online, ale jak chcę zrezygnować to muszę lecieć do oddziału!). W poniedziałek 18 stycznia 2010 dokonałem tego kroku i otrzymałem potwierdzenie, w którym napisane jest wprost że pieniądze z mojego rachunku trafią na inny wskazany przeze mnie rachunek w ciągu 3 dni roboczych. Niestety minęły już 2 tygodnie i pieniędzy nie widzę. Złożyłem reklamację, a Pani powiedziała mi.... że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. ZGROZA! Uwięziłem na rachunku sporą kwotę.
Jaka jest przyczyna tych problemów? Niekompetentna obsługa? Celowe działanie?
Wojciech Biernat / 2010-10-11 20:57
moja matka ma jeszcze stare konto easyDB czy jakoś tak. pobierają jej w sumie 9 zł za obsługę. pytała się czy może zmienić na dbNet, powiedzieli że nie. w gazecie wyborczej z 11.10.10 jest artykuł jak facet chciał zamknąć konto - naliczyli mu 150 zł opłat. nie pozwolili mu otworzyć dbNet bo już jedno konto (easyDB) ma.
- czy to jest w ogole zgodne z regulaminem? i czy powieżająć np mBankowi przeniesienie konta, mogę liczyć na to że ta transakcja się uda i nie obciążą mnie dodatkowymi opłatami
Vira / 195.150.226.* / 2010-02-16 16:51
Założyłem konto w tym banku - akurat niemożność realizacji przelewów wewnętrznych poza określonymi godzinami jest dla mnie atutem, gdyż wyklucza to możliwość spontanicznego wydawania swoich środków wieczorami ;) ale z drugiej strony nie wydaje mi się żeby aż tak dokuczliwe było zablokowanie środków na koncie OSZCZĘDNOŚCIOWYM na weekendy i wieczorami dla przeciętnego użytkownika nie mającego problemu z zarządzaniem swoimi finansami. Inna, niestety gorsza kwestia to przelewy zagraniczne.
O ile realizacja przelewów europejskich kosztuje 5zł, to ich PRZYJMOWANIE to już koszt 30zł na transakcje i to bez względu na pakiet konta jaki posiadamy (z wyjątkiem dbElite).
Nawet w złodziejskim PEKAO SA operacja ta kosztuje bodajże 11.99zł (nie chce mi sie sprawdzać, ale coś koło tego - dokładnie nie pamiętam) i w PKO inteligo coś koło 10zł. W reszcie banków nie spotkałem się z prowizjami, a już na pewno nie tak wysokimi. Uważam tę opłatę za skandaliczną i niestety zamiast zamknąć moje dawne konto w LukasBanku, to będe musiał trzymać je otwarte tylko dla przyjmowania tych przelewów (których niestety dostaje sporo i 30zł za każdą transakcje przeobraża się dla mnie w wysokie koszty miesięcznie). Jeżeli to zmienią, wtedy będę mógł powiedzieć o nich, iż faktycznie mają najlepszą ofertę na rynku. Póki co - niestety powiedzieć tego nie mogę.
niecierpieDeutscheBanku / 212.76.37.* / 2010-03-29 22:10
szczerze nie cierpię DB! Jeszcze żaden bank nie dał mi tak popalić jak ten. Przelew mogę zrobić tylko rano, bo później jestem w pracy. Jak wracam z pracy po 19:00 - konto internetowe już się nie otwiera. Jak chcę zrobić kilka przelewów w weekend - konto się nie otwiera! Efekt, muszę wstawać rano, żeby zrobić przelewy, a i to zawsze w pośpiechu! Paranoja! Zadzwoniłam na infolinię. Miła Pani powiedziała, że nie słyszała, aby inni klienci mieli takie problemy! Banda kłamców!
tom1234 / 81.210.9.* / 2010-03-30 16:11
Może sprawdź swoje łącze internetowe...
Mi (i paru innym osobom które znam i mają konto w db) konto internetowe uruchamia się zawsze i wszędzie, więc to raczej nie jest problem banku (chyba, że Ciebie z jakiegoś powodu bardzo nie lubi i specjalnie blokuje Ci dostęp wtedy gdy chcesz skorzystać)
Amadeusz / 213.136.224.* / 2010-04-07 15:20
Witam.
Garąco i z całego serca nie polecam tego konta!!!
Prawdą jest, że wszystkie bankomaty w Polsce są za darmo, rzekomo na świecie również. Brak opłat za prowadzenie konta i dokonywanie przelewów, ale...
Wypłatę z bankomatu, bank potrafi zaksięgować po 3 TYGODNIACH!!! 3 do 4 dni to STANDARD!!! Jeżeli więc ktoś dokonuje zapłaty kartą, wypłaca z bankomatów gotówkę, to w pewnym momencie może doznać niemiłego rozczarowania sprawdzając saldo na koncie, szczególnie jeżeli posiada więcej niż jedną kartę do konta (np. wspólne konto z małzonką)...
Pozdrawiam.
uleksiu / 79.184.69.* / 2010-12-14 22:35
w Polsce to norma... w większości banków dowiadujesz się po fakcie, że w końcu zaksięgowali jakieś płatności kartą
janczar42 / 89.73.167.* / 2010-05-02 16:27
Serdeczne dzieki za tyle informacji. Po tym wszystkim odechcialo mi sie zalozenia konta w DB.
adixm / 79.163.199.* / 2010-05-02 22:37
Czas od momentu zablokowania pieniędzy na koncie do czasu ich rzeczywistego pobrania nie zależy wcale od banku w którym masz konto tylko od banku który jest właścicielem bankomatu z którego pobierasz pieniądze...To samo z płatnościami kartą...Nie mam w DB ale konto direct w ING mogę polecić gorąco:)
DB fan / 87.205.19.* / 2010-04-07 15:58
Założyłem konto w tym banku tylko do wypłat z bankomatów.
Nie używam konta oszczędnościowego i nie robię przelewów z DB.
Po prostu wpłacam tam 500zł i wybieram je z bankomatów, jak się kończą wpłacam kolejne 500zł.
Jestem bardzo zadowolony - brak opłat i wszystkie bankomaty za 0zł.

P.S. do przelewów i oszczędności używam oczywiście Eurobanku.

pozdrawiam zadowolonych z DB
2 3 4 5 6 7
na koniec starsze

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: