Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Co wpływa na rynek walutowy, kto mi powie!!

Co wpływa na rynek walutowy, kto mi powie!!

Niedźwiedź 12 / 2011-04-20 14:11
Witam serdecznie!! Jestem początkujący w te klocki!! Co ma wpływ na walutę , jakie czynniki mają wpływ na rynek walutowy na wzrost i spadek walut? Z góry dziękuję za odpowiedź!!
Wyświetlaj:
robertkajzer / 2011-05-03 16:46 / Bywalec forum
Na wrosty i spadki na rynku walutowym ma wplyw popyt i podaz. Natomiast na popyt i podaz maja wplyw najrozniejsze czynniki. Nie sposob tu wszystkich z nich wymienic.

Powinienes obserwowac rynek i zaobserwowac jak zachowuje sie on w roznych momentach i zaczac budowac swoja strategie inwestycyjna.


---
http://www.growandgo.pl ---> DARMOWY kurs: Jak skutecznie zacząć inwestować na giełdzie?

http://abcinwestowania.wordpress.com ---> porady inwestycyjne
ad... / 62.21.32.* / 2011-04-20 14:47
Jak na każdym rynku jego wartość jest wynikiem podaży i popytu na daną w tym przypadku walutę. Tak więc wpływ na wahania rynku walutowego maja inwestorzy (szczegolnie spekulanci), firmy działjące na kilku rynkach walutowych (importerzy, eksporterzy) i banki centralne. Te ostatnie raczej w charakterze bufowa regulujacego wplyw wczesniej wymienionych.
urbet / 212.96.244.* / 2012-09-18 13:39
Całe mnóstwo rzeczy - plotki, dyskusje i inne tematy. Czasami sytuacja zmienia się z "głupoty". Pracuję jako trader w Maximus Trading. Wiem dokładnie jak to wygląda - nastroje bywają różne, ale raczej pozytywne. Tak apropo - moja firma prowadzi rekrutację. Szukamy pracowników nawet doświadczenia, więc zapraszam ;-)
BLAZO / 2011-04-22 21:00