Forum Forum finansoweBanki

Credit Agricole opinie

Credit Agricole opinie

pionek92 / 2012-05-09 09:13
Chcę sobie założyć konto studenckie i zastanwiam się nad wyborem banku, w sumie znam tylko jako tako Credit Agricole, bo moja mama ma tam konto. Co sądzicie o tym banku, warto tam zakładać rachunek czy lepiej wybrać inny bank?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Wyświetlaj:
mirek112 / 77.65.84.* / 2012-12-04 15:32
Tylko nie ten bank. Prawie każdy inny lepszy. Może być mbank, może PKO BP, ale najlepiej Inteligo, ze względu na względnie stałe warunki.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
opole opolskie / 178.181.44.* / 2013-08-07 13:12
Najgorszy bank jaki znam. Wieczne czekanie az ktoś z konsumentów w końcu mnie obsłuży to tak z godzine srednio a jak już do tego dojdzie to głupia transakcja wypłaty pieniędzy czy zamknięcie konta trwa pół godziny. Denerwowalo mnie okrutnie pochodzenie konsultantów w miedzy czasie przechadzajacych s i e po placówce i pytanie klientów czekających przy wszystkich co chcą załatwić i do kogo czekaja! Wkurzajace bylo tez jak za każdym razem konsultant wstaje za biurka i wita się z klientem po takim dlugim czekaniu nawet to nie za łagodzi wkurzenia klienta. Ten bank nie szanuje czasu swoich klientow. Jestem szczesliwa ze zamknelam konto w tym banku chodź trwalo to 1, 5 godziny milo iż byloprzede. mna tylko dwie osoby. Skandal. Swoje oszczędności zalatwiam w pol godziny w innym zielonym banku.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Rajski ptak / 2012-12-04 15:48
Nie wiem ja jakoś nei ufam Credit Agricole... ja osobisćie wyrbałem inny bank. Nie przekonywuje mnie to że był on wcześniej Lucas Bankiem a teraz zmienił nazwę!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wściekły / 77.65.53.* / 2012-12-03 20:18
Ku przestrodze innych.
Konto w Państwa banku posiadam od 1999r. ale to jak zostałem potraktowany w dniu 03.12.2012r przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Około godziny 16:00 podjechałem na stację paliw „BP” gdzie zatankowałem 40L paliwa na sumę 230 pln. I jakie było moje zdumienie że pomimo posiadanych środków na koncie nie mogłem zapłacić kartą płatniczą za zatankowane paliwo. Kierownik stacji potraktował mnie jak przestępcę i wezwał policję. WSTYD oraz stres i nerwy jakiego doświadczyłem podczas tłumaczenia się że nie jestem PRZESTĘPCĄ który chce wyłudzić paliwo i że nie mam pojęcia co się stało bo posiadam środki na koncie nie życzę najgorszemu wrogowi. Dopiero po kontakcie telefonicznym (rozmowa trwała 11minut i 21 sekund co naraziło mnie na dodatkowe koszty)z bankiem dowiedziałem się że bank bez mojej wiedzy ograniczył MI czyli WŁAŚCICIELOWI konta dostęp do własnych środków o czym nie raczył mnie poinformować, ale smsy reklamujące usługi banku na które nigdy nie wyraziłem zgody przysyła z „uporem maniaka” po trzy w miesiącu. W eskorcie policji jak przestępca zostałem dowieziony do banku w celu wypłacenia własnych pieniędzy. Chciałbym żeby ta osoba która bez mojej wiedzy i zgody ograniczyła mi dostęp do własnych środków została potraktowana w ten sam sposób. To nie jest pierwsza sytuacja w której ze strony banku zostałem potraktowany jak „zło konieczne”.
W czerwcu tego roku po raz kolejny zostałem bez środków płatniczych bo moja stara karta straciła ważność zaś nowa karta płatnicza „wyparowała” zamiast zostać wysłana pod adres do korespondencji który został podany pracownikowi w placówce przy ul. 28 czerwca 1956r. w Poznaniu. Pan zarzekał się że karta na pewno zostanie wysłana pod wskazany adres. Jak się łatwo domyśleć tak się nie stało. Znowu zostałem ZMUSZONU udać się do banku celem POSZUKIWANIA GDZIE JEST MOJA KARTA I DLACZEGO DO MNIE NIE DOTARŁA. Jak się okazało WINA jak zwykle leżała po stronie banku(bo pracownik wspomnianej wcześniej placówki nie wykonał wszystkich czynności i nie zmienił danych w zakładce obsługi kart).
Wielokrotnie przy próbach dokonania transakcji płatniczych przez stronę internetową wyskakiwał „błąd” który uniemożliwiał dokończenie operacji. W przypadkach kiedy łączyłem się za pomocą „pakietowej transmisji danych” narażało mnie to na dodatkowe koszty na co bank pozostawał głuchy.
Jeszcze innym razem o tym że miedzy godziną 00:00 – 01:00 jest księgowanie w banku transakcji i w tym czasie nie można dokonać żadnych płatności kartą dowiedziałem się również na stacji paliw po zatankowaniu do pełna. Moje szczęcie że wtedy pracownica była bardziej wyrozumiała i wyraziła zgodę na dowiezienie gotówki w ciągu dnia.
Czy tak ma wyglądać funkcjonowanie nowoczesnego banku?
Dla mnie sytuacje które mnie spotkały są nie do pomyślenia. Przez to jak jestem traktowany w „Credit Agricole” wszystkim znajomym będę odradzał ten bank.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
emiliana / 2012-12-04 10:19 / Bywalec forum
ja kiedyś ponad 2 miesiące czekałam na kartę, bo cały czas mylili coś, najpierw literę w imieniu, później adres zameldowania, może tak trafiłam, ale nie wydali się kompetentni pracownicy za bardzo
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Tragedia / 89.229.236.* / 2012-09-16 21:34
Od czasu przejęcia przez Credit Agricole bank umiera, wszystko byle jak, opłaty tylnymi drzwiami, placówki czynne w godzinach pracy, mamy konto w Lukasie od ponad 10 lat i od roku jest tragedia, dzisiaj bank wymusił mi zmianę hasła w kanale internetowym, a po zalogowaniu nie mamy dostępu do konta. Żle, bardzo źle, Credit Agricole.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
polak550 / 109.243.253.* / 2013-03-09 17:35
ja wiem gdzie znajduje sie szczesliwe krzeslo credit agrikole. odp; pod tylkiem prezesa banku.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
klientka / 91.238.142.* / 2012-08-09 16:18
Pobrali mi 1,99 z konta za jakiś pakiet pomocowy, którego nie zamawiałam. Dostałam odpowiedź: mimo, że nie zamawiałam tej usługi MUSZĘ udać się osobiście do oddziału, inaczej nie da się z niej zrezygnować !!!
I nie chodzi o te 1,99 tylko o zasadę! I jeszcze mi bezczelnie wciskają, że ja do tej pory miałam tą usługę za darmo i dopiero teraz jest opłata 1,99 i to jest bardzo dobra oferta bo mogę mieć hydraulika za darmo? Tyle, że ja do tej pory nie wiedziałam że mam taką opiekę darmową. Liczą na to, że nie będzie mi się chciało iść do oddziału, że machnę ręką na te 1,99. Ciekawe ile osób natną w ten sposób. 2*12 = 24 zł rocznie od każdego klienta. Byłam w punkcie niby mi zlikwidowali tą opłateę, ale niestety dalej potracają chociaż ja na pismie zrezygnowałam. Druga sprwa to wpłatoamty w Krakowie Kolejna rzecz. Wpłatomat przy wpłacie ukrdł mi 500zł. ktore cięzko odzyskać. są procedury o któch nie informuja pracownicy, bo są nie dokształceni, tylko uspakają ,że może dzis lub jutro mi zwróca na moje konto wpłatę. Jak mi widomo to nie ja jedna ale takich sytuacji kradzieży jest więcej nie do odzyskania swoich wpłat przez wpłatomaty. Masz spłate kredytu to uważaj na wpłaty w bankuCredit agricol. wyleczyłam sie z maszyn wpłatomatów.OSTRZEZENIE!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Jiken / 83.18.73.* / 2013-04-24 10:13
Jestem kolejną osobą od której Credit agricol pobierał opłatę 1.99 za pakiet pomoc techniczna. Przeglądam historię konta po tym jak przez sześć miesięcy pobierali bezpodstawnie 5 zł za kartę płatniczą. W jednym jak i drugim przypadku zgłosiłem reklamację telefonicznie, zostały rozpatrzone pozytywnie. Pytanie nasuwa się samo, ile osób żyje w nieświadomości że bank kradnie ich pieniądze. Reklamację można złożyć także drogą elektroniczną. Wysłałem mailem screen z kosztami połączenia za rozmowę podczas której składałem reklamację (zachęcam aby tak robić)te koszta również zostały zwrócone.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
KlientCA / 89.229.236.* / 2012-09-16 21:35
Potwierdzam, traktują długoletnich klientów jak krowy do zdojenia, Ostrzegam.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
mirek112 / 77.65.84.* / 2012-12-27 12:43
No niestety, dlatego się wyniosłem do Inteligo. Lukas był świetny, ale Credit Agricole, to już zupełnie inna bajka.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Jola / 83.238.194.* / 2012-10-29 10:01
Od 4 lat spłacam regularnie kredyt rata wynosi 200 zl. W tym miesiącu sie spóźniłam, bo byłam chora i nie miałam sił iśc do banku Za tydzien opóźnienia przywalili odsetki 103 zł!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
jan wolny / 83.27.19.* / 2013-03-14 09:50
do Joli ,za tydzień opóżnienia przywalili odsetki 103zł mies.,rata wynosi 200zł -z pewnością policzyli ci odsetki od całości zadłuzenia,to nowy ich (banków i SKOK-ów)sposób na dojenie klienta (pachnie ewidentną zmową - ukłon w stronę UKKiE) i to pomimo braku takiego zapisu w umowie. I tutaj masz ich,bo możesz i powinnaś skierować roszczenie do sądu.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
klent / 46.134.217.* / 2013-01-03 20:19
ja co miesiąc o tydzień się spóźniam bo mi tak ratę tak ustalili i jakoś nie mam odsetek. Coś Ty za bardzo ściemniasz
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
jolka1559 / 77.45.24.* / 2013-05-14 20:49
do klent/46.134.217/Jola nie sciemnia to jest fakt,ja wlasnie dzisiaj sie dowiedzialam,ze za 14 dniowe opoznienie mam zaplacic 363zl,a rata wynosi 167zl reszta czyli 196 zl to koszty za nieterminowa splate,rozboj w bialy dzien,w trakcie dyskusji poinformowalam dzwoniaca do mnie pania,ze rate zaplace z naleznymi odsetkami ustawowymi ,ktore napewno nie wyniosa 196 zl,a to traktuje jako wyludzenie odemnie pieniedzy i jak beda mnie nekac to sprawe skieruje do prokuratury,a pani zwyczajnie sie szybko rozlaczyla bez dowidzenia jestem zdziwiona,a ty klent mozesz sie strasznie zdziwic na koniec rat.Mi do konca zostaly jeszcze trzy raty i taki numer, przez caly okres splat tez nic sie nie dzialo.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
seule / 5.173.115.* / 2013-09-27 22:48
Pewnie miałas nie zapłacone 2 raty . Sprawdz potwierdzenia wpłat
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
oliwia 62 / 91.238.142.* / 2012-08-09 16:20
masz rację to samo było z inymi osobami nie do odzyskania kasy, jeszcze czekaja
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
monam1 / 178.235.183.* / 2012-07-29 13:46
Nie decyduj sie, to jest porazka a nie bank! Same dziadki tam przychodza bo nie maja innego wyjscia jesli chca jakas pozyczke, daja wszystkim bo potem kradna 5 razy wiecej i sciagaja z biednych juz i tak ludzi! Wiem co mowie bo mam tam hipoteke z ktorej na szczescie juz odchodze i przechodze do normalnego banku jakim jest Deutshe bak. Po 2 latach oplat i tak do banku musze oddac 110%zaciagnetego 24 miesiace temu kredytu! I gdzie tu uczciwość????
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
milanez / 78.8.252.* / 2012-06-19 19:46
Od przejęcie przez Agricole jakość spadła drastycznie. Nie podoba mi się cała strategia. Remontują oddziały, gdzie zamieniają stoliki na lady. Efekt jest taki: 25 letnia stażystka siedzi a ja stoję. Muszę podać dowód osobisty, ona siedzi a ja stoję. Mówię na czym mi zależy, ona siedzi a ja stoję. Wprowadzam telekod, ona siedzi a ja stoję. 25 letnia stażystka wprowadza coś do komputera na siedząco, a ja stoję. Musi wyjść do pokoju obok, a ja stoję. Wraca, siada, a ja dalej stoję. Wprowadza coś do komputera i drukuje, ona siedzi a ja stoję. To kim ja jestem? Mam stać 30- 40 minut a panienka siedzi? To jest ten luksus?
Kolejna rzecz. Pobrali mi 1,99 z konta za jakiś pakiet pomocowy, którego nie zamawiałam. Dostałam odpowiedź: mimo, że nie zamawiałam tej usługi MUSZĘ udać się osobiście do oddziału, inaczej nie da się z niej zrezygnować !!!
I nie chodzi o te 1,99 tylko o zasadę! I jeszcze mi bezczelnie wciskają, że ja do tej pory miałam tą usługę za darmo i dopiero teraz jest opłata 1,99 i to jest bardzo dobra oferta bo mogę mieć hydraulika za darmo. Tyle, że ja do tej pory nie wiedziałam że mam taką opiekę darmową. Liczą na to, że nie będzie mi się chciało iść do oddziału, że machnę ręką na te 1,99. Ciekawe ile osób natną w ten sposób. 2*12 = 24 zł rocznie od każdego klienta. A jak zobaczą, że ludzie to łykają zaczną oszukiwać na większą skalę.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
lolaP / 178.235.183.* / 2012-07-29 13:50
Tez ostatnio to zauwazylam ze zabieraja mi jakies 1,99, wiec oczywiscie musze tam isc do tego beznadziejnego banku zamykam wszystko co moge i uciekam z Lukasa czy credit agricole to jedno i to samo g...o!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Klientka / 89.68.161.* / 2012-06-09 00:40
Zdecydowanie nie polecam Credit Agricole!Bralam tam kredyty i bank "wyciagnal" ode mnie mase pieniedzy.W dodatku nie zwrocil czesci ubezpieczenia...
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
żona klienta / 83.24.252.* / 2012-12-29 19:09
Nie polecam Credit Agricole. Zmarł mój mąż który wziął kredyt wraz z ubezpieczeniem na wypadek ciężkiego zachorowania lub śmierci , kiedy dostarczyłam dokumenty o jego ciężkim stanie zdrowia potwierdzonym przez szpital po paru miesiącach otrzymałam odpowiedz negatywną . Po śmierci męża i dostarczeniu aktu zgonu również nie uwzględniono ubezpieczenia uzasadniając ,że kiedyś chorował i to było następstwem jego zgonu / zawał serca/. Kiedy małżonek podpisywał umowę nie kierowano go na żadne badania . Pytam po co to ubezpieczenie i komu ma ono służyć ? To fikcja . Kredyt spłaciłam w całości aby nie mieć do czynienia z tą instytucją
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
mzem / 89.69.152.* / 2013-04-06 08:38
A co ma z ubezpieczeniem wspolnego bank, to ubezpieczyciele oszukuja i kradna, bank od nich dostaje taka sama oferte jak klient banku.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
córka byłego klienta / 94.251.237.* / 2013-03-06 21:06
moja mama jest w podobnej sytuacji,tata nie żyje 1,6 roku a mama spłaca ubezpieczony kredyt.Wszystkim odradzam tą instytucję
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa2090 / 46.170.9.* / 2012-05-31 13:39
jak najbardziej polecam! Bank super, wszystko łatwo dostępne:) naprawdę warto
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Droga Binoche / 83.26.181.* / 2013-09-13 23:46
Wynocha trolu - pracowniku CA
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Ja to Ja / 31.11.190.* / 2013-03-01 19:12
chyba Cię pokręciło.......
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Ukrainiec01 / 2012-05-31 13:49
Ja mam mieszane uczucie do Credit Agricole , jak dla mnie mają kiepską obsługę klienta i dosyć zacofaną bankowość...
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
dziewczynazzaściany / 2012-05-09 14:20
mam rachunek w tym banku od 7 lat ( w tym 5 letni okres studiów) i jestem zadowolona, fajny system zabezpieczeń mają, dostęp do najbardziej powszechnych bankomatów - polecam
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Benek11 / 2012-05-09 15:10 / Bywalec forum
Nie polecam , były Lucas Bank!! Totalna porażka!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
gall anonim / 91.197.88.* / 2013-12-11 00:13
Za LUKASA było super. Mało opłat i dobrze działające e-konto. Kiedy te żabojady przejęły LUKASA zaczęła się lichwa.Oni się tu czują w Polsce jak w swojej europejskiej kolonii. Okradają Polaków po to żeby w ich żabolandzie mogli utrzymywać nierobów. W ogóle żabojadowskie firmy to największe hieny na polskim rynku najbardziej łamią prawo. Zobaczcie jak działa TP SA ten cały pieprzony ORANGE a te icj samochody to największe i najbardziej awaryjne ścierwo jakie jeździ po drogach.Rzygam na wszystko made in France.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
milunia / 89.70.25.* / 2013-08-14 12:24
Zdecydowanie nie polecam tego banku.Od 10 lipca starałam się, zachęcona przez pracownicę jednej z warszawskich filii o przeniesienie kredytu z Millenium. Zebrałam wszystkie potrzebne dokumenty, a było ich sporo, ze względu na 2 źródła dochodu. Przeciągano sprawę z tygodnia na tydzień, sama dzwoniłam o dopytywałam o przebieg procesu. Po powrocie z wakacji, czyli upływie 12 dni, kiedy to maltretowana przeze mnie Pani od obsługi mojej sprawy raczyła wreszcie odebrać okazało się, że wniosek jest odrzucony, bo kredyt, który chciałam przenieść jest konsolidacyjnym, a nie żadnym innym, o czym bank wiedział już na samym początku, kiedy składałam dokumenty. Smutne jest to, że posiadam tam kredyt od ponad 10 lat, a jest to mija 2 tego typu sytuacja, kiedy obiecując gruszki na wierzbie, dane jest nam obejść się tylko smakiem.....wcześniej starałam się o kredyt hipoteczny, miałam rzekomo bardzo dobre warunki, rzeczoznawca pojechał zrobić wycenę, bank zgarnął 350 zł i odmówił udzielenia kredytu.....i co tu więcej pisać!!!!uciekam, gdzie pieprz rośnie.....
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
wieczor627 / 87.205.62.* / 2014-06-13 09:27
[...]

### Post usunięty z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###

[...]
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
6 7 8 9 10 11
na koniec starsze

Najnowsze wpisy

Konto firmowe - najlepsza oferta: