Forum Forum finansoweBanki

Credit Agricole opinie

Credit Agricole opinie

pionek92 / 2012-05-09 09:13
Chcę sobie założyć konto studenckie i zastanwiam się nad wyborem banku, w sumie znam tylko jako tako Credit Agricole, bo moja mama ma tam konto. Co sądzicie o tym banku, warto tam zakładać rachunek czy lepiej wybrać inny bank?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Wyświetlaj:
melka / 89.78.147.* / 2014-07-09 15:23
Byłam dzisiaj w Oddziale Banku Agricole w Będzinie.Pani kasjerka zwłaszcza blondynka(z prawej strony stanowiska) zarozumiała i bezczelna myśli,że dzisiaj praca jest na stałe.Oddział Banku malutki dwa zajęte krzesła.Weszło dziesięć osób po mnie same starsze i wszyscy stoją.Zaduch a pani kasjerka karze zamknąć drzwi bo jest jej zimno.Żenada. Prosiłam o zamkniecie konta kredytowego i wydanie zaświadczenia bo inne banki takie wydają.Proszę Państwa to kosztuje aż 50 zł. To jest czyste złodziejstwo. Porządny,szanujący się bank przysyła pismo do domu z podziękowaniem za spłacony kredyt.Ale ten bank jest złodziejski a pracownicy byle jacy w tym Oddziale banku. Nigdy więcej kredytu w tym banku .Proszę mi wierzyć mam z bankami do czynienia ale takiego zadufaniem co to my to nie jesteśmy jeszcze się nie spotkałam.Oddział tego banku należy do kasjerek
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
A.W. / 87.205.158.* / 2014-07-07 17:35
Uważajcie na Bank Agricole - kradną pieniądze przy nieudanej transakcji wyjęcia pieniędzy z bankomatu Euronet
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Kredyt[...] / 83.9.233.* / 2014-06-25 22:37
Bank Credit Agricole w ofercie dotyczącej kont bankowych umożliwiło, korzystanie z bankomatów na całym świecie za darmo. Klienci banku będą korzystać z bezpłatnej obsługi we wszystkich bankomatach. To doskonały krok we właściwym kierunku. Teraz czekamy na odpowiedź konkurencji. C inni zaproponują dla swoich klientów. Czekam z niecierpliwością! Może coś z oferty kredytu gotówkowego online?

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Monika 516 / 98.228.230.* / 2014-06-20 15:04
Zdecydowanie odradzam, największy bank złodziei ! Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym bankiem.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
szok735 / 78.88.181.* / 2014-07-08 09:36
ja też uważam , że to złodzieje..mojemu 92 letniemu dziadkowi udzielono kredytu o łacznej wartosci ok 40 tys odstetki to ok 27 tys... pieniedzy nigdy tych nie widział...obsługa bardzo nie miła, kiedy chciałam sie czegos wiecej dowiedziec pani, ktora nas obslugiwala odwrocila sie do mnie bokiem i nie chciala ze mna w ogole rozmawiac, w koncu przyszedl kierownik placowki i stwierdzil ze skoro dziadek nie jest ubezwlasnowolniony to moze sam decydowac o kredycie...tylko pytanie" kto ma te pieniadze? "
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
qqqq / 89.66.135.* / 2014-06-17 16:09
odradzam zlodzieje
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Elżbieta54 / 5.172.246.* / 2014-06-10 04:19
Najgorszy bank w jakim brałam kredyt, pomimo ze płaciłam raty a chcąc spłacić całość kredytu musiałam zapłacić o 700zł więcej. Omijajcie ten bank szerokim łukiem bo odsetki naliczają jak w lombardzie, myślą że nikt nie potrafi sobie obliczyć odsetek.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
aaa327 / 87.204.149.* / 2014-05-28 12:15
Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem. Nie trzeba podpisywac z nimi zadnej umowy zeby miec problemy. Ja nigdy nie podpisywalem zadnej umowy z calym tym Credit Agricol, nawet nigdy nie bylem w tym banku. A i tak dzwonia do mnie natarczywie i maja jakas wiadomosc do przekazania - podobno nie handlowa (domyslam sie ze chodzi o jakas kase do zwrotu, bo po co by tak dzwonili). Nie wiem dokladnie o co chodzi bo moje dane sa zupelnie inne niz osoby ktora szukaja. Zgadza sie tylko imie, nazwisko oraz numer telefonu, ktory sobie sami znalezli (jest to telefon sluzbowy i jest ogolniedostepny). Tak wiec nie chca mi powiedziec o co chodzi i tak dzwonia w kolko. Prosilem zeby sobie odpuscili bo dane sie nie zgadzja i nie jestem ta osoba ktora szukaja, ale podobno "nie ma takiej opcji". Jak tak dalej pojdzie to bez wizyty u jakiegos prawnika sie nie obedzie. Az nie chce myslec jaki burdel tam w tym pseudobanku musza miec.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Zibi719 / 95.49.188.* / 2014-06-09 16:24
Zdecydowanie odradzam ten Bank.Jestem klientem od dobrych kilku lat, jeszcze za lukas bank było ok od od czasu przejęcia przez credit-agricole jakość usług zdecydowanie pogorszyła się. Moim zdaniem jest to instytucja nastawiona wyłącznie na własne zyski nie licząc się z klientem (tylko reklamy w TV obiecują naiwnym przysłowiowe złote góry).Jako przykład podam mój ostatni dylemat. Przed świętami chciałem pobrać pewną kwotę gotówki z bankomatu na zakupy świąteczne w centrum Rzeszowa. Najbliższy i jedyny w bezpośredniej odległości był bankomat skoku (zgodnie z zapewnieniem banku pobieranie z wszystkich bankomatów na terenie kraju jest bezpłatne), więc przeprowadziłem transakcję pobrania gotówki. Trannsakcja przebiegła prawidłowo z tym że bankomat nie informował o braku gotówki a jedynie wysunął pustą kieszeń. O zaistniałym fakcie poinformowałem natychmiast telefonicznnie credit-agricol. W odpowiedzi usłyszałem że reklamację mogę złożyć po ewentualnym zaksięgowaniu tj. około 7 dni. Nie mając wyboru po ok. 2 godzinach dokonałem wypłaty z innego bankomatu. Druga wypłata zaksięowana była dwa dni wcześniej niż nieszczęsna pierwsza. Po 7 dniach mogłem wraszcie złożyć reklamację, zgłoszenie przyjęto i potwierdzenie miałem otrzymać pocztą w ciągu 14 dni.Tak też się stało. Otwierając list doznałem szoku. Reklamację przyjęto i zobowiązano się rozpatrzeć w terminie do 28 czerwca dobrze jeszcze że pisało 2014r. Wskażcie mi czy istnieje w Polsce bank, któremu rozpatrzennie prostej reklamacji zajęłoby bagatela ponad 2,5 miesiąca.Przekonajcie mnie, że nie jest to podyktowane celowym osiągnięciem kożyści własnnych. Kontaktując się z Federacją Konsumenta dowiedziałem się że jest to paradoksem ale chcąc postąpić zgodnie z zaleceniami federacji procedury potrwałyby mniej więcej do tego samego czasu.Największą kpiną był w dniu dzisiejszym tj 09.06.2014 telefon z credit-agricol z propozycją specjalnie przygotowanego dla mnie kredytu. Po odzyskaniu środków zamierzam zmienić bank.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
rozczarowany klijent / 90.156.73.* / 2014-05-23 19:01
Również odradzam Bank Credit Agricole jeżeli chodzi o kredyt hipoteczny. Wraz z partnerem złożyliśmy wniosek, wycena za zero złoty okazała się fiaskiem - owszem wycenili nieruchomość ale tak zaniżyli kwotę, że tak musieliśmy sami zrobić wycenę i zapłacić za nią. Czekaliśmy 30 dni na decyzję, dzień wcześniej zostaliśmy poinformowani że wniosek przeszedł pozytywnie przez analityków, ale musimy poczekać na pisemną odpowiedź. na następny dzień zadzwoniła do nas pani z banku informując nas iż niestety kredytu nam odmówiono. przez cały czas weryfikacji nie chcieli od nas żadnych dokumentów pracujemy w budżetówce wiec nie maja się czego obawiać tak nas zapewniano że mamy świetne warunki kredytowe i co 30 dni w plecy - jak oglądam reklamę tego banku to nie wiem kto tam się kwalifikuje do kredytu.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
ktd / 95.40.223.* / 2015-01-19 22:13
Ten bank ma tylko oferte kredytow hipotecznych , ale faktycznie oni chyba nie maja kasy na te kredyty , wiec jest to pusta oferta , ja slyszalem ze nawet ich wlasni pracownicy biora kredyty w innych bankach !!!! Szok i szkoda czasu
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2015-01-20 09:34
Wg. strony www Banku oferta kredytów jest zdecydowanie szersza.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
mdr / 83.28.44.* / 2014-05-11 06:15
Witam jestem pracownikiem tegl banku, pamietajcie ze.wszystko zalezy od vzlowieka mtory was obsluguje, naprawde jesli chce was.dobrze obsluzyc to takie sytuacje nie powinny miec miejsca, niestety cisnienie w tej firmie jest tak wielkie ze.mlodzi.pracownicy zmieniaja sie co msc i niestety nie potrafia nic a starzy no niestety nie damy rady obsugiwac calej polski;) pozdrawiam i mam nadzieje ze do zobaczenia
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
ad851 / 91.212.242.* / 2014-07-01 12:15
Wszystko rozumiem ale z takim chamstwem co spotkałam się w CA przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Sama pracuje w instytucji finansowej i duzy nacisk kładą na odpowiedni standard obsługi klienta - pani która mnie obsługiwała nie pokazała nawet minimum przyzwoitości.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
H Szatkowski / 2014-07-01 12:56
Wszystko rozumiem, ale to iście bezpodstawne uogólnienie. Co ma cały CA wspólnego z opinią o JEDNYM pracowniku ? W Twojej instytucji też taki jest NA PEWNO.
Sprawa do załatwienia z kierownikiem sali/placówki i tyle.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Rozczarowany / 46.113.31.* / 2014-04-25 22:13
Jeśli ktoś się zastanawia nad wyborem CA ODRADZAM od półtora roku czyli od momentu gdy zmieniłem konto naliczane sa mi prowizje za kartę debetową której nie posiadam. Składam reklamację zostaje rozpatrzona pozytywnie i w kolejnych miesiącach dzieje się to samo. Złożyłem tez reklamację odnoście karty kredytowej i po mimo że powinna być odpowiedź w ciągu 14 dni czekam juz 2 miesiąc. To nieprawdopodobne. Jestem klientem tego banku od 9 lat gdy był jeszcze Lukas. Sposób w jaki się traktuje tam klientów jest skandaliczny !!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Janek957 / 213.108.224.* / 2014-07-26 22:38
Ja złożyłem reklamację za naliczoną opłatę za prowadzenie konta. Nie powinni mi naliczać opłaty bo mam saldo ponad 10 tyś - celowo utrzymuję poliso-lokatę Antidotum PRO. W odpowiedzi na reklamację nikt się nie ustosunkował do mojego uzasadnienia, tylko zacytowano mi wyciąg z regulaminu. Musiałem się wybrać do banku, stracić czas i wreszcie się dowiedziałem, że do salda konta wlicza się tylko zwykłe Antidotum PRO, a ja je zmieniłem na Antidotum PROgresywne... Oczywiście w reklamach tego produktu ani słowa o tym, że nie jest wliczane do salda konta. Trzeba zapłacić, żeby się o tym przekonać :)
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Rozczarowana / 91.189.219.* / 2014-06-04 19:21
Zgadzam się, również składałam reklamację i nie otrzymałam odpowiedzi w ciągu 14 dni odnośnie prowizji za kartę. Nikt nie raczy się skontaktować nie wiem za co już tak naprawdę płacę. Zero zainteresowania stałym klientem od dobrych kilku lat. Dlatego koniec zmieniam bank i żałuje, że dawno tego nie zrobiłam!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
klient 23423423 / 46.112.76.* / 2014-04-25 20:05
Lukas bym moim zdaniem świetny, bardzo dbał o klienta tylko miał uwstecznioną technikę płatności elektronicznych z jakimś urządzeniem zwanym tokenem. Na tym się wyłożył, bo to niefunkcjonalne było. Ale to co zrobili Francuzi to tragedia, zupełnie zapomnieli o etyce promowanej przez Lukasa.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
bankun / 178.21.136.* / 2014-04-14 12:22
Credit Agricole po prostu bankrutuje, zostanie wykupiony przez inny bank. Odradzam szerokim łukiem, zarządzanie i analiza w centrali leżą i płaczą. Dyrektorzy na urlopach przez cały rok. Piszcie skargi do ZBK, UOKIK i NIK jeśli macie pretensje do tego banku. Nic nie można tam zatwić, wszystko się ciągnie i ciągnie, ale jak chcą kasę to od razu wiedza jak kontaktować się z wami..
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Pit.W / 89.69.140.* / 2014-04-06 13:40
Najbardziej nieprzyjazny dla klienta i zły bank na polskim rynku. Jak był jeszcze Lukas Bankiem to było ok a teraz jest to ostatnie badzieiwe
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
SylwekBA / 85.128.36.* / 2014-04-11 09:12
potwierdzam jestem klientem od czasu Lukasa i stwierdzam że wcale nie szanują klienta a reklamacja ciągnie się w nieskończoność i nikt nie potrafi mimo nakazu KNF oddać mi moich pieniędzy
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
krzyhos / 77.253.6.* / 2014-03-15 10:28
Wziąłem kredyt na 6%, po 7 miesiącach okazało się, że to nie 6% tylko 18,6%. Po 7 m-cach poszedłem spłacić całość, to przy spłacie, gdzie jest 0zł za wcześniejszą spłatę wyszło mi z 30000zł. prawie 34000zł. + 1rata 679,21zł i 6 rat po 621,99zł. Reasumując zapłaciłem już 34961,15zł i jeszcze nie zamknąłem kredytu. To po prostu oszustwo!!!! Omijajcie ten bank szerokim łukiem!!!!!!!!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
S..17. / 87.206.146.* / 2014-03-21 09:39
To złodzieje a nie bank! Komornik siadł mi na świadczenia z Funduszu Alimentacyjnego i świadczenia rodzinne z MOPR-u. Oczywiście, komornik nie wie co zajmuje, ale bank wie dokładnie co wpływa na konto i założył blokadę. Dzwoniąc na infolinię rozmawiałam z jakimś mało inteligentnym i kulturalnym szczylem, który nie znając się na przepisach, twierdził, że nie można odblokować tych środków! A przecież każdy wie, że są to środki wolne od zajęć komorniczych! To jest druga taka sytuacja, kiedy bank po prostu obraca pieniędzmi moich dzieci, wmawiając mi jakieś głupkowate tłumaczenia. Jestem po rozmowie z tymże komornikiem, który sam powiedział, że dopóki bank nie przesłał mu na konto tych pieniędzy to właśnie bank powinien je odblokować. Ale bank ich nie chce odblokować. Nikomu nie polecam tego banku, bo oprócz niekulturalnych pracowników infolinii, blokowania środków wolnych od zajęć komorniczych to jeszcze naliczają dziwne opłaty, gdzie konto miało być DARMOWE! OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Marzena411 / 194.99.117.* / 2014-05-22 09:36
Blokada jest zakładana w każdym banku tak samo,na komornika nie mamy wpływu,musisz skontaktować się z komornikiem i ustalić,jakie wpływy może Ci zająć.Piszesz podanie,ale do komornika,nie do banku i dokumentujesz swoje dochody.Środki pieniężne dzieci są faktycznie wolne od zajęć komorniczych,dlatego jak najszybciej załatw to z komornikiem,bo zostaniesz bez pieniędzy.Dla nich wszystkich są to środki anonimowe,pozdrawiam.Ps na pewno masz pismo od komornika,w którym jest adres jego biura ,wyślij to i listem poleconym i faxem do działu wierzytelności,numer faxu poda Ci komornik,tam rozpatrują tego typu podania ,po czym zdejmą Ci blokadę,a na razie podaj w MOPR-ze inny numer konta lub adres ,na który mają przekazywać Ci pieniądze.W banku ,w którym pracowałam,to był jedyny sposób,aby załatwić takie sprawy.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Angie81 / 77.255.90.* / 2014-06-23 08:58
Bzdura totalna.Mam konto w innym banku i taką samą sprawę dług eks-męża przeszedł na mnie i blokadę mam na koncie ale są to środki z MOPS więc kwota pobrania jest zerowa.I tak już od kilku miesięcy to wisi.A ja przelewam na spłatę tyle ile w danym miesiącu mogę.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
bhr 1954 / 89.230.220.* / 2014-05-08 10:07
Jest jeszcze gorzej ,bo oprócz komornika sprzedają długi nagminnie.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Machlarz / 109.197.175.* / 2014-06-02 20:13
W nawiązaniu do powyższego powyższego komentarza informuję iż strona umowy w tym przypadku Kredytobiorca jest obowiązany uiszczać rate kredytu zgodnie z umową za dzień zapłaty uważa się dzień wypływu należności wpływ uznanie na rachunek wierzyciela w tym CA natomiast zgodnie z treścią kodeksu cywilnego uwagi na brak reakcji z pani strony bak jako wierzyciel ma prawo wystąpić o dochodzenie roszczeń na drogę sadową pod warunkiem uzyskania BTE zaopatrzonego w klauzule wykonalności jak sentencji w/w treści pani obiekcje proponuje zapoznać się z treścią umowy oraz kodeksem cywilnym a także kpc, zgodnie z przesłankami jakie tutaj zauważyłem wygląda na to iż niedokonywanie pani mediacji z wierzyciel związku z powyższym proszę o jak najszybszy kontakt z działem sekcji egzekucji komorniczej pod nr tel 713496324 546 348 wszelkie informacje możne pani uzyskać także placówce bankowej chyba ze została dokonana cesja wierzytelności, mam nadziej ze przekazane informacje staną się pomocne w przedmiotowej sprawie.

pzdr


Zaznaczam iż wierzyciel zgodnie z treścią art kc nie obowiązku informować ani uzyskiwać zgody drugiej strony tzn dłużnika.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
Machlarz / 109.197.175.* / 2014-06-02 20:21
W innym przypadku sprawa będzie dochodzona na drogę egzekucji komorniczej w postępowania cywilnym trzeba wyodrębnić dwa etapy etap sądowy oraz etap egzekucyjny po zaopatrzeniu w klauzule wykonalności wierzyciel może skierować sprawę do m.in komornik sądowy w Wołominie Mirosław Malik sugeruję w najkrótszym czasie zaspokoić roszczenie z uwagi na to iż w/w komornik jest najskuteczniejszy w egzekwowaniu roszczeń, w razie pozostaje do dyspozycji.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]
małrzeństwo / 37.109.4.* / 2014-03-10 13:39
Po opiniach widzę że ten bank mówiąc delikatnie spada na psy. Sama też nie miałam zbyt dobrych doświadczeń niby konto za 0 zł ale co miesiąc szło na ich konto ponad 13 zł niby jakieś ubiezpieczenia super pakiety itd poszłam powiedziałam ze maja mi to wyłączyć to tylko połowę mi skrócili. Mąż też ma tam konto dane z miejscem zamieszkania zmieniał 3 razy i dalej na stary adres przychodzą listy i opłaty za kartę. Pożyczka którą wziął 2 lata temu to 9 tys a spłacał 19 tys dla mnie to śmiech na sali wzielismy w trakcie inna i tamtą spłaciliśmy i z ubezpieczenia było tyle zwrotu że jeszcze na plus wyszliśmy. Teraz chcemy wszystko zakończyć konto zamknąć karty zlikwidować.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - zbigniew_mirzulski.]

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: