Forum Polityka, aktualnościKraj

Czarne punkty znikną z dróg

Czarne punkty znikną z dróg

Money.pl / 2008-09-27 14:06
Komentarze do wiadomości: Czarne punkty znikną z dróg .
Wyświetlaj:
kaczordonald / 149.254.192.* / 2008-09-27 18:07
jak mijalem ten punkt w ostatnie lato to pomyslalem ze moze zginal ktos kto jechal niebezpiecznie.punkt nie jest po to zeby jadac kolo niego zwolnic tylko ma dawac do myslenia i ostrzegac.a jak kolesie postanowili zlikwidowac bo lezy to wjakims interesie to itak zlikwiduja.i podawanie tu niby przyczyn lub wynikow badan okant dupy potluc.sciemniacze
St. / 77.253.201.* / 2008-09-27 14:58
Może wartio byłoby odstąpić także od bezmyślnej dewastacji dróg i ulic - zwężanie jezdni, budowanie wysepek zagrażających bezpieczeństwu kierowców, budowanie rond blokujących płynność ruchu itp. Bezmyślość i ignorancja projektantów ulic w Polsce jest posunięta do granic paranoi. Bezpieczeństwo nie zwiększy się poprzez spowolnienie ruchu pojazdów - to jest bzdura! Nadgorliwcy jadą zgodnie z przepisami tworząc giigantyczne korki. Kierowcy jeżdżący normalnie nie mogą przejechać, piesi nie mogą przejść przez ulicę a jedyni którzy się poruszają to "dawcy organów" na motorach i skuterkach!
Może jeszce byśmy spowolnili prędkość samolotów i pociągów - będzie bezpieczniej w powietrzu i na torach. Ludzie umierali i umierać będą niezależnie od głupich pomysłów utrudnienia życia kierowcom. Może lepiej marnowane pieniądze wykorzystać na budowę nowych i bezpiecznych dróg zamiast dewastować to co zrobiono dotychczas.
JX / 212.191.170.* / 2008-09-27 18:15
St. Nie zgadzam się z Twoimi wnioskami. Główny problem polega na braku sieci autostrad i dróg szybkiego ruchu, gdzie jest całkowita lub prawie całkowita segregacja poszczególnych rodzajów użytkowników (piesi, pojazdy szynowe i wolne). W efekcie istniejące drogi są przeciążone, a ekonomika ruchu wymaga przekraczania dozwolonych prędkości, przez niektórych drastycznie. Powoduje to liczne zagrożenia, w tym konieczność ochrony pieszych (też użytkowników!), którzy przy dużym ruchu wręcz desperacko egzekwują swoje prawo do przejścia; stąd m.in. wysepki, umożliwiające azyl i przejście w dwóch etapach. Ronda wbrew pozorom są bezpieczniejsze od skrzyżowań prostych, nawet z sygnalizacją świetlną. Przykład Niemców pokazuje, że przy gęstej sieci dobrych autostrad (nie mają ograniczeń prędkości), nie ma problemów z prędkością na drogach lokalnych.
jliber / 2008-09-27 14:06 / Tysiącznik na forum
Czarne punkty są zgodne z ogólną filozofią GDDKiA "wszystko byle nie nowe i lepsze drogi".

Najnowsze wpisy