Forum Forum pracyOferty - szukam pracy

CZY TECHNIK BHP MA SZANSE NA ZATRUDNIENIE?

CZY TECHNIK BHP MA SZANSE NA ZATRUDNIENIE?

Elise / 46.205.56.* / 2011-11-27 14:01
Witam,
zwracam się z zapytaniem czy jest szansa na zatrudnienie technika BHP? tyle się mówi o bezpieczeństwie w zakładach pracy,ale prawda jest taka że zakłady chcą tylko specjalistów z doświadczeniem. Zastanawiają mnie szkoły Policealne, które namawiają na kierunek BHP.Ukończyłam taka szkołę, zdałam egzamin, który nie był łatwy i od roku szukam pracy w jako pomoc specjalisty lub inspektor BHP w zakładzie. Jestem bliska załamania bo nikt nie potrzebuje Behapowca.To oznacza, że pieniądze, czas na naukę zostały zmarnowane, a ludzie oszukani. Pozdrawiam wszystkich Techników oby w przyszłości było nam łatwiej o pracę.
Wyświetlaj:
Kamyk250415 / 5.172.247.* / 2016-04-14 23:03
zdałem egzamin w tym roku. Pisemny na 75 % , a praktyczny na 96% . Przed podjęciem nauki pracowałem jako magazynier. Obecnie dalej pracuję jako magazynier i chyba tak zostanie na stałe ..... :(
zawisza / 89.238.48.* / 2015-03-02 20:47
technik bhp bez przyszłości. Pracowałem 30 lat w służbie bhp i się skończyło nie chcą technika bhp.
Prawdziwy / 2015-02-16 04:35
.

To czyli dobrze żę tego nie kończyłęm
the fox / 193.43.231.* / 2014-08-18 15:38