Tez mam wrażenie, że ten bank nie dba o starych klientów, mam u nich konto od 10lat, kartę kredytową też, nigdy nie spóźniłem się ze spłatą tejże karty, nie brałem kredytu. Ileż to mecei było jak zachciało mi się ubiegać o większy limit na karcie kr.(miałem 2500, a chciałem 5000zł), wszystkie wymagane zaświadczenia dostarczyłem, czekałem cierpliwie na decyzję i co? odmowa, bo utrzymuję się z działalności rolniczej) zaznaczam,że srednie obroty na koncie to 10-30tys. miesięcznie, tokena też nie mogłem zakupić ( bo się należy tylko klientom biznesowym) w oddziale w Brzegu, pojechałem do Wrocławia i proszę token od ręki załatwiony i tam za niego zapłaciłem, jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem ponowne potrącenie za niego z mojego konta, musiałem jechać do Brzegu, wyjaśniać i składać reklamację, potem czekałem 2 tyg. na rozpatrzenie i wreszcie mi oddali pieniądze. Mam jeszcze kilka podobnych przeżyć związanych z tym oddziałem ale nie chce nudzić. Zastanawiam się nad napisaniem skargi do centrali w Poznaniu, tylko czy to ma sens? Czy miał ktoś podobne przeboje z tym bankiem? Usługi elektroniczne mają super, r-k maklerski zarąbisty, i tylko to mnie trzyma przy tym banku