rezygnujący
/ 81.190.226.* / 2010-07-07 20:07
Podzielam większość z opinii poniżej. Oferta super w promocji, która się skończyła. I niestety tylko chyba tym DnB Nord przyciąga, bo standardy i jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Na decyzję czekałem miesiąc i została podjęta "szybko" po interwencji znajomego...
Jednak warunki do uruchomienia są tak absurdalne, że szok - śmiać mi się chce. Opieszałość Banku sprawiła, że Klienci stracili w przypadku kredytów w Euro, bo jak widać, kurs poszedł w dół. Dodatkowo Bank zażyczył sobie ode mnie kolejny raz - trzeci - przedstawienia tych samych zaświadczeń, a także i innych dokumentów, co naraża mnie na kolejny koszt - razem już 300 zł za zaświadczenia. Gdzie profesjonalizm pracowników Banku i rzetelne informowanie Klienta? Czy aż miesiąc jest potrzebny by dowiedzieć się, że znowu mam dostarczyć te same dokumenty. Na etapie przyjmowania wniosku było wszystko w porządku. Analityk albo nie umie czytać, albo ma za słabe okulary by zobaczyć co jest załączone zgodnie z otrzymanym wcześniej wykazem z banku DnB Nord. Żałuję, że straciłem półtora miesiąca na współpracę z NImi. Nie polecam. Chyba, że dla Klientów o stalowych nerwach.