Dobre logo to najlepsza reklama. Poznaj historie tych najsłynniejszych
Money.pl
/ 2013-03-29 06:27
Manolo
/ 193.111.166.* / 2013-04-02 10:32
P***** p*****, coca cola to żydowska trucizna i znak zawiera oczywiście ukryte antyarabskie znaczenie: "no Allah, no Mekka", poczytajcie sobie "coca cola hidden message" !
Manolo
/ 193.111.166.* / 2013-04-02 11:05
Poprawka, sorry: No Mohhamed No Mekka !
dede111
/ 46.33.143.* / 2013-03-30 15:30
Niestety wiekszosc produktow jest produkowana w krajach o niskich kosztach glownie chiny, z malymi preturbacjami w ostatnich 5 lat. Wiec mit o duzej roznicy w jakosci jest to HISTORIA!!!
A przyklad z mlodymi, mowi sam za siebie, grupa spoleczna o "szerkich horyzontach i doswiadczeniach zyciowych" i dletego mozna ja ksztaltowac jak mase bezmozgowa czyli np wmawiajac waznosc loga
dede111
/ 46.33.143.* / 2013-03-30 15:20
Totalne bzdury z tym logirm.
Jak produkt do bani to logo nie pomoze. A bez loga dobry produkt i tak pojdzie. STOP sponsorowanym aryykulom z bzdurami
Klark852
/ 188.147.150.* / 2013-03-29 13:07
Condor.. Zdecydowanie ma takie samo znaczenie jak to RZ którego brakuje w twoim ostatnim wyrazie :D
mies van der rohe
/ 85.234.213.* / 2013-03-29 13:01
"mniej znaczy wiecej"
condor11
/ 83.10.137.* / 2013-03-29 06:27
Nie wiem czy to jakis kompletny duren wypisuje te herezje. Nie przypominam sobie zakupu jakiejkolwiek zeczy w swoim zyciu na ktory to zakup wplyw mialoby logo. Rozumiem cos takiego jak marka, przez co rozumiem dlugoletnia tradycje wytwarzania bardzo dobrych zeczy, ktora to tradycja utrzymania i dbania o wysoka jakosc i zadowolenie klienta przeklada sie na moj wybor. A logo? nie ma tu nic do zeczy.....
endriu 24
/ 83.29.117.* / 2013-03-30 12:08
chłopie ile to masz lat ze wypisujesz takie bzdury pewnie masz jeszcze mleko pod nosem
dede111
/ 46.33.143.* / 2013-03-30 15:24
:) Endriu a czy ty cos o zyciu wiesz?????
Wyglada ze nie.
Calkowiecie zgadzam sie z Condor11. Zadne logo nie wplywa na moja dezycje zakupowa. wplyw Logo to jest mit PRu o bzdurnych podstawach
Bodek___
/ 193.22.252.* / 2013-03-29 10:25
To albo jesteś super hero. Albo wprost przeciwnie i nawet nie jesteś świadomy jak bardzo to na Ciebie wpłynęło.
Ludzi, na których zupełnie nie działa jest wyjątkowo mało. Tych firma może sobie odpuścić i nie tracić na nich pieniędzy.
Oczywiście mam na myśli nie sam znak graficzny, ale idący za tym cały bagaż (opinie o jakości, image, fun, proud itd. :) ).
pozdrawiam
Raz Kozie... PL
/ 83.30.92.* / 2013-03-29 08:58
Jeśli uważasz, że logo nie ma nic do rzeczy, to popatrz na małolatów chodzących jak papużki nierozłączki w markowych ciuchach z jak najbardziej wyeksponowanym logo mimo, że produkt o takich samych parametrach można kupić w 1/3 ceny tego co dali ich rodzice. Chyba nie myślisz, że dzieci i "wczesna" młodzież ma jakieś niesamowicie wyrobione zdanie na temat różnic jakościowych produktów np. w branży tekstylnej.
majpers
/ 178.37.212.* / 2013-03-29 08:57
condor może zwykle kupujesz na bazarze :):)
Ale dobrze, że przynajmniej "herezje" potrafisz dobrze napisać:):)
fajne historie tych znaków
endriu 24
/ 83.29.117.* / 2013-03-30 12:13
condor kupuje tylko w najtańszym lumpeksie i znak dla niego niema znaczenia
miodek
/ 193.109.225.* / 2013-03-29 06:35
RZeczy!