janek3
/ 157.25.192.* / 2007-12-11 12:21
- brak profesjonalizmu,
- brak znajomości podstaw bankowości (brak wiedzy nt. produktów bankowych, np. kredyt odnawialny),
- stwierdzenia typu "200 zł/mc różnicy dla kredytu 1000zł / mc, to nie ma znaczenia", mówi samo za siebie, przecież w sumie po spłacie kredytu zapłace o prawie 1/5 więcej + odsetki, a to jest dla każdego klienta chyba dużo,
- umawianie klienta telefonicznie na konkretna godzinę, potwierdzanie tego spotkania w dniu bieżącym, po czym na miejscu okazuje się ze danego konsultanta (bo z doradcą nie mają te osoby nic wspólnego) nie ma i należy poczekać 30 min. aż zwolni się jakieś miejsce to wtedy ktoś mnie "przyjmie",
- przebieg spotkań: pierwsze spotkanie: zebranie danych nt. mojej sytuacji finansowej + ustalenie terminu drugiego spotkania na którym będzie przedstawiona oferta, drugie spotkanie: arghhh, znowu zebranie informacji nt. mojej sytuacji finansowej, bo nie było czasu na przygotowanie oferty (a można było zadzwonić i poinformować o przełożeniu spotkania), przed trzecim spotkaniem poprosiłem o ofertę mailem, po 2 tyg. oczekiwania i proszenia o ofertę dostałem informację że konultant był na urlopie i pamięta o wszystkim, a ofertę dostanę w "najbliższym czasie", ale kiedy konkretnie - to nie wie; aha zaznaczałem od pierwszego spotkania że termin mnie godni i zależy mi na czasie,
- no i w końcu: z oferty nie skorzystałem, bo jej nie otrzymałem :(