Dostarczenie towaru reklamowanego
Prowadzę sklep meblowy. 1.5 roku temu klient zakupił od nas meble skórzane. Po pewnym czasie tapicerka zaczęła się wycierać. Producent uznał roszczenia klienta.
Teraz główna kwestia. Klient mieszka daleko od nas a producent żąda od nas dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy. Pytanie: czy musimy jechać kilkadziesiąt km na swój koszt czy producent musi odebrać reklamowany towar bezpośrednio od klienta? Jeżeli my musimy jechać to czy możemy od producenta dochodzić zwrotu kosztów (paliwo, siła robocza)?
W piśmie jakie producent przesłał do klientki zostało napisane, iż ich serwis to załatwi podczas najbliższego pobytu. A teraz umywają od tego ręce i chcą byśmy my przywieżli towar od klientki bo minął już rok i serwis ponad rok nie działa.
Jeszcze jedno pytanie: czy po upływie 14 dni od reklamowania towaru (producent nie dokonał oględzin) reklamacja będzie na 100% uznana czy producent może jeszcze jej nie uznać? Dziekujemy za odpowiedź.