Jarosław ŁABĘCKI
/ 82.139.13.* / 2008-03-25 22:08
1.Zakupiony towar w sklepie internetowym popsuł się (po miesiącu).Otrzymałem informacje ,że koszt wysyłki ponoszę ja.
2.Zakupiłem młot udarowy w OBI (dzisiaj) w regulaminie gwarancji jest punkt odstąpienia od gwarancji :-jeżeli przyżąd był wykorzystywany w celach zarobkowych,zawodowo lub na zasadzie użyczenia .Wyjątek z gwarancja firmy CMI.
ad 1. koszt wysyłki zawsze ponosi sprzedający oraz wszelkie inne koszty związane z reklamacją
ad 2. To niech Pan nie korzysta z gwarancji tylko z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej wtedy żadne wyłączenie nie będzie miało miejsca. Natomiast jeżeli zakupił Pan ten młot nie jako osoba fizyczna wtedy niech pan skorzysta z rękojmi, która to uregulowana jest w KC.
Proponuje poczytać inne moję porady dotyczące prawa konsumenckiego wtedy zapozna się Pan ze swoimi prawami.