Forum Polityka, aktualnościKraj

Emerytury nauczycieli - Polacy nie chcą zmian

Emerytury nauczycieli - Polacy nie chcą zmian

Money.pl / 2008-09-01 07:21
Wyświetlaj:
Agnieszka40 / 158.75.248.* / 2008-09-01 22:07
Jestem nauczycielem z 15 letnim stażem pracy, uczę matematyki i wykonuję zawód, który wymaga ode mnie zaangażowania także po lekcjach . Ale nie o tym chciałam mówić. Pomimo, że związki zawodowe walczą o możliwość szybszego przejścia na emeryturę to ja uważam, że nie jest to wcale dobre rozwiązanie. Wg mnie my nauczyciele także powinniśmy pracować do 60 roku życia ( mężczyźni dłużej, niestety). Nie mamy pracy ciężkiej fizycznie, choć psychicznie jest trudna do zniesienia, ale to laikowi, który nie ma nic wspólnego ze szkołą jest ciężkie do wyobrażenia, ale po to mamy między innymi wakacje, ferie, aby odsapnąć i złapać nowy oddech do pracy. Zresztą nie ma co rwać szat, większość nauczycieli jest już w II filarze i swój rozum mają i wiedzą, że im dłużej pracuj tym większa ich emerytura będzie. Logiczne
ja1111 / 83.3.72.* / 2008-12-10 08:34
Pani Agnieszko :) Gratuluję obiektywizmu! Szczęśliwi są rodzice, których dzieci Pani uczy. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wypowiedź w imieniu reszty społeczeństwa.
emmett / 83.7.236.* / 2008-09-02 09:16
jakiś normalny i zdrowy psychicznie nauczyciel? gratuluję, że się Pani uchowała :-)
Pilsener / 2008-09-01 22:19 / Sofciarski Cyklinator Parkietów