Forum W wolnym czasieKomputery i nowe technologie

"Era Internet Stacjonarny" od dziś w salonach

"Era Internet Stacjonarny" od dziś w salonach

Money.pl / 2008-06-02 18:29
Wyświetlaj:
zr / 213.134.160.* / 2009-05-11 18:29
zdecydowanie
EraInternetUser / 83.3.60.* / 2008-06-02 18:29
Jesteś zdecydowany na zakup tej usługi?!
Może najpierw przeczytaj:

"Era internet stacjonarny - czyli jak Era za pieniądze swoich klientów robi ich w tzw. konia"

#1 =======================
Mam usługę Era Internet stacjonarny od kilku miesięcy, wszystko było ok... do czasu awarii, kiedy to w trakcie przeglądania stron www raptem przestała działać.
Zgłosiłem natychmiast awarię, otrzymałem informację, że mają do 60 godzin na jej usunięcie - TO JUŻ MNIE TROCHĘ ZATKAŁO!
W TP S.A. takie sprawy były załatwiane od ręki, dodam, że nie bardzo lubię tą firmę z powodu cen jakie żądają za swoje usługi.
Trzeba im jednak przyznać, że jakość tych usług jest więcej niż dobra, a czas reakcji na problemy, przynajmniej w moim przypadku, był natychmiastowy.
W tej chwili minęły już 3 dni od wystąpienia awarii usługi, z tego co się dowiedziałem, to problem leży po stronie urządzeń Ery (określili to jako problem z requestem).
3 dni, czyli 72 godziny, a powiedzieli, że mają 60 godzin na usunięcie awarii.
Do tej pory nikt nie odpowiedział na wysłane przeze mnie 3 e-maile do boa(małpa)era.pl, ani nie zadzwonił z wyjaśnieniem, pomimo złożonej przez konsultanta podczas rozmowy telefonicznej obietnicy skontaktowania się ze mną, do godz. 15:00 30.05.2008, czyli prawie dwa dni temu.

Powyżej opisana sytuacja to porażka dla działu technicznego firmy oraz osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami.
Jak to świadczy o fachowości osób, które nie potrafią przez 3 dni naprawić usterki, która leży po stronie ich urządzeń.
Odpowiedź jest moim zdaniem jedna, po prostu olali sprawę, tak technicy, jak i konsultanci, co przedstawiłem wyżej.

Co z tego, że cena jest atrakcyjna, skoro świadczenie usługi oraz reakcja na zgłoszoną awarię jest po prostu beznadziejna
Mi nie zależy na necie dostępnym wtedy, kiedy Era będzie miała na to ochotę.
Płacę za usługę i żądam jedynie jej ciągłego świadczenia.
Zawsze coś się może zepsuć, to tylko urządzenia ale naprawa i informacja powinny być jak najszybsze.

WNIOSKI:
Jeżeli zależy wam na dobrej jakości usługi, zapłaćcie więcej i wybierzcie łącze w TP S.A.
Jeżeli chcecie mieć tanio, to oferta Ery jest chyba w tej chwili najkorzystniejszą na rynku ale liczcie się z wkurzaniem i kilkudniowymi (OBY TYLKO, JEŻELI NIE DŁłUŻEJ) przerwami w dostępie do netu.

Wybór jak zawsze należy do kupującego.

Dam znać jak i kiedy sprawa się zakończyła.


#2 =======================
Minęły już 4 dni od awarii łącza i dalej zero kontaktu i wyjaśnień ze strony Ery.

Zadzwoniłem więc na 602 900 000, czyli BOA Ery, gdzie jak zawsze większość czasu mija na słuchaniu muzyczki, a impulsy lecą (dzwonię z Plusa).
Odnoszę już nie po raz pierwszy wrażenie, że robią to specjalnie po to, żeby nabić operatorowi kasę.
Średni czas załatwienia najprostszej sprawy, to 10 minut wiszenia na komórce!!!

"Konsultant" odpowiedział mi, że 60 godz., to jest średni czas oczekiwania na rozwiązanie sprawy.
Na pytanie jaki jest graniczny, końcowy czas, odpowiedział, że nie ma takiego...
Problem podobno leży po stronie TP S.A., dokąd zostało wysłane zapytanie i czekają.
Na moje stwierdzenie, że poprzedni konsultant odpowiedział, że problem jest po stronie urządzeń Ery, usłyszałem odpowiedź, że Era nie posiada żadnych urządzeń...
... nie wiem, czy śmiać się czy płakać...
Taka jest właśnie rozmowa z "konsultantami".

Dodał także, że Era nie ma żadnych umów z TP S.A., które określałyby czas na usunięcie awarii...

Na kolejne pytanie, jaki jest czas odpowiedzi na zapytania wysyłane do boa(małpa)era.pl, uzyskałem odpowiedź, że 30 dni.

Więc każdy z nas ewentualnych klientów Ery, może sobie tak czekać bez dostępu do netu wg konsultanta do grobowej deski.

Każdemu zdrowemu na ciele, a w szczególności na umyśle, w świetle wyżej opisanych zdarzeń,
SZCZERZE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK ZAWIERANIE UMÓW Z FIRMĄ ERA

Ludzie naprawdę warto zapłacić więcej i mieć neta w TePsie, niż zapłacić np. 49,00 zł za 2 mega i go nie mieć!!!
feli / 92.244.32.* / 2008-10-16 19:45
Również nabrałem się na tę ofertę. Umowę podpisałem na początku września 2008 r. 30 września dostałem modem z routerem. W czasie instalacji zgodnie z załączoną instrukcją oraz płytą instalacyjną komunikat "nie można wykryć urządzenia ADSL". Telefon do konsultanta - odpowiedź skontaktujemy się w ciągu 60 godzin i do tej pory nic!!!. Zaniosłem ten router do salonu. Przyjęli do naprawy , po tygodniu 13 października odebrałem nowy router. Próba instalacji i ten sam efekt "nie można wykryć urządzenia ADSL". Po konsultacji z pracownikiem salonu ERA otrzymałem podpowiedź aby zainstalować ten router poprzez przeglądarkę wpisując jego IP. W końcu udało się. Nawet uzyskałem połączenie internetowe. Przejrzałem parę stron www i około 21.00 nie można wyświetlić żadnej strony. Następnego dnia tj. 14 października to samo. Zadzwoniłem do konsultanta posłuchałem muzyki przez 15 minut, rozmowy 5 minut odpowiedź że to dział techniczny jest winny i skontaktuję się w ciągu 60 godzin. 15 października przyszedł przedstawiciel TP SA sprawdził parametry linii - wszystko OK.
Dzisiaj sprawdziłem czy może jakiś CUD nastąpi i nadal nic. Połączenie ADSL jest połączenie internet też na routerze jest. Tylko nie mogę otworzyć żadnej strony www. Nawet pingi nie przechodzą.
Zgadzam się, naprawdę warto zapłacić drożej i mieć pewną usługę niż nic.

Nie dajcie się nabrać na tę tandetę.
P!lot / 83.220.118.* / 2008-12-02 17:46
Też miałem podobny problem z Routerem. W moim przypadku połączenie blokował Service Pack 3 (Windows XP). Po odinstalowaniu wszystko zaczęło działać poprawnie, po kablu i przez WI-FI.
usik / 83.220.102.* / 2008-12-17 18:50
odinstalowales SP3?? ja tez mam XP z SP3 i routerek nie dziala - niby sie swieci elegancko, wykrywa wszystko ale netu nie ma. Korzystam poki co z modemu neostrady... Co mam robić? na infolinii kazali mi oddac router do naprawy... ;/
Wicio / 86.111.110.* / 2009-04-14 18:50
Jak mozna korzystac z modemu neostrady jak nie mozcie zinstalowac uslugi?
marylim / 89.231.179.* / 2008-06-02 18:39
Świetnie że piszesz o tym bo miałem zamiar przerzucić się do nich tak to nich się j**.... Powiem o tym następnym znajomym aby ich uprzedzić prze takim krokiem. Trzeba tępić takich chamów.
Sheenaz / 195.116.43.* / 2008-07-29 08:09
O mendy .. a ja tez siemiałem skusić na tania oferte w netii tez maja ukryte koszty i ceny podaja niskie alke wszystko dla umow na 3 lata na rok czy 2 juz wychodzi jak w TP
x3x / 77.253.154.* / 2009-01-22 01:16
Ja mam w Netii. Na początku spanikowałem bo znajomy postraszył mnie, że są z nimi same problemy, ale jest ok. Ja weźmiesz z telefonem to wyjdzie taniej.
P.S Jedyny mankament to że program Netianet (do łączenia sie sznetem) sam się rozłącza radzko bo rzadko ale i tak irytuje

Najnowsze wpisy