Forum Forum ubezpieczeńInne

Firmy ubezpieczeniowe mają sposób na nielojalnych pracowników

Firmy ubezpieczeniowe mają sposób na nielojalnych pracowników

Wyświetlaj:
ważniak / 83.5.220.* / 2013-08-18 09:24
Rozwiazanie jest dobre ale z punktu widzenia tylko klienta i ubezpieczyciela z punktu pracownika to juz według mnie nadużycie które powinno być przez Urząd do spraw pracowniczych ścigane i zwalczane.
Bo dziś prowizje, a jutro płace mogą być w ten sposób pobierane np. klient rozmyśli się co do dobra towarowego, które stworzył pracownik, a to w konsekwencji stanowi, że niepotrzebnie to dobro zostało wykonane, a tym samym koszty powinien ponieść pracownik a nie pracodawca no normalnie chory i porojony pomysł.
Według mnie to ubezpieczyciel powinien ponosić koszty zwiazane z ryzykiem wymówienia umowy ubezpieczeniowej, a nie jego pracownik, który notabene nie ponosi odpowiedzialności za złą oferte bo to nie on ja tworzy tylko ubezpieczyciel. Pracownik ponosi tylko i wyłacznie odpowiedzialnośc za dopasowanie klienta do oferty, a nie oferty do klienta:) (bo ma zamały wpływ co do dopasowywania oferty do klienta)
dfasdfasgasfasdf / 46.31.32.* / 2013-08-18 08:48
PŁACĄ PROWIZJĘ CO JAKIŚ CZAS NP. CO MIESIĄC ZA UTRZYMANIE KLIENTA CZY RAZ NA ZAWSZE A POTEM OCZEKUJĄ CUDU.

A może zapytać pracowników jak sie w tych firmach pracuje :))))?

Najnowsze wpisy