zerwanysen1
/ 89.228.183.* / 2014-02-18 17:29
Witam Serdecznie,
Chciałbym zapytać bo nigdzie nie mogę doszukać się informacji na temat od kiedy zostały wprowadzone obowiązkowe formularze reklamacji i zwrotu?
Dodam że prowadzę działalność od 1 Marca 2010 ryczałt 3% korzystam ze zwolnienia na kasę fiskalną.Formularze mam i wymagałem dopiero od 1 Kwietnia 2013 roku ( nowelizacja prawa), czy ich brak wcześniejszy mógłby spowodować nie uznanie przez US zwrotów?
Jedynie co posiadam od tego czasu to E-maila od klientów którzy pisali iż chcą zwrócić towar oraz historie rachunku potwierdzająca zwrot kwoty na konta klientów czy taki protokół załatwi w razie problemów sprawę?
Dzwoniłem na infolinie podatkową ( tam nic nie wiedzą)
z góry serdecznie DZIĘKUJĘ za odpowiedź