Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Fotoradary na drogach nie znikną. Będzie ich więcej

Fotoradary na drogach nie znikną. Będzie ich więcej

Wyświetlaj:
marynarz422 / 148.122.187.* / 2013-01-12 11:26
no prosze, juz maja dane za 2013 rok
prorok? czy cus?
abnegat finansowy / 91.102.105.* / 2013-01-12 11:23
"Śmierć jednej osoby to koszt rzędu 2,6 mln euro - wliczone są w to wydatki na udzielenie pomocy, czyli policję i pogotowie, a także pieniądze, które ofiara wpłaciłaby przez następne lata do budżetu z tytułu różnych podatków."

No nie, non nie!

Ja jestem , jako "towar", wart 2,6 miliona euro???

To czemu emerytury mam tylko 900 zł???
niegłup / 159.205.126.* / 2013-01-12 10:23
Jakiś palant decydent robi kasę. Ciekawe kiedy będzuie przybywać (mać) nam porządnych,dobrze oznakowanych i zadbanych dróg?
pppoood / 194.33.72.* / 2013-01-12 10:00
Ciekawe, że zamast przeciwdziałać kryzysowi nagle dostali biegunki radarowej.
majjki / 194.33.72.* / 2013-01-12 09:53
Wracając znad Morza są wioski z 4 chałupami, 2 fotoradary i ograniczenie do 40-tu. Młodzi stąd wyjechali i nawet psa z ubitą nogą nie zobaczysz. Oczywiście wszystko dla bezpieczeństwa...
kranzz / 194.33.72.* / 2013-01-12 10:03
ciesz się bo za rok będą 3 fotoradary i 30-tka
elpik / 89.70.224.* / 2013-01-12 00:01
To jest tylko mydlenie oczu.
W rzeczywistości służą tylko i wyłącznie do robienia pieniędzy i finansowania darmozjadów i nierobów.
jaaneq / 93.154.136.* / 2013-01-11 23:24
Upoważnienie straży gminnych do wykorzystywania fotoradarów jest nieporozumieniem. Nie są ustawiane tam, gdzie było dużo wypadków, ale tam gdzie najłatwiej namierzyć kierowców. Są to miejsca o wątpliwym obszarze zabudowanym (np. do najbliższego zabudowania jest około 100 m). Tam nawet najbardziej zdyscyplinowany kierowca będzie miał trudności z utrzymaniem prędkości, ale tam pojawi się przenośny fotoradar.To jest właśnie łatanie budżetu np. gminy. Policja zbyt łatwo zgadza się na miejsca ustawienia fotoradarów np. przejazd przez przez całą wieś gminną. Zresztą wyznaczanie obszaru zabudowanego na całym obszarze granicy administracyjnej to zawsze przesada.Przy wyznaczaniu obszarów zabudowanych należałoby posługiwać się definicją z 1961/1962. Przerwy w zabudowaniach większe niż 100 m winny być oznaczone znakiem B-33 z liczbą np.70. Ministrowie Transportu, Spraw Wewnętrznych i Finansów mają w głębokim poważaniu stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich, która uważa, że w obecnym stanie prawnym "...funkcjonowanie fotoradarów, wykonywanie zdjęć, przetwarzanie tych danych, udostępnienie nie ma podstawy prawnej." Czyżby prof. I. Lipowicz tak bardzo się myliła? Państwo, które czerpie korzyści z bezprawnego działania jest PASEREM. Za bezpieczeństwo na drogach winna odpowiadać wyłącznie Policja. Mnożenie podmiotów współodpowiedzialnych rozmywa odpowiedzialność. Jeżeli statystyki wykazują,że wypadki spowodowane przekroczeniem prędkości zachodzą na prostym odcinku drogi to również poza obszarem zabudowanym. Tam radarów brak.
andka / 82.177.150.* / 2013-01-11 21:52
"Główną przyczyną wypadków drogowych jest nadmierna prędkość" - jakież to durne stwierdzenie. Przecież obowiązująca wykładnia jest taka, że zawsze kierowca, który nie dał rady się zatrzymać albo ominąć, np. pijak albo po prostu lekkomyślnego innego użytkownika drogi - miał nadmierną prędkość, choćby 30ką wpadł na nieoświetlonego spacerowicza przy trasie, nie mówiąc już o nagminnych nagłych wtargnięciach pieszych na drogę, a zwłaszcza na przejścia - uczonych propagandą, że tu "oni są nietykalni". I napewno nie bezsensowne wielokilometrowe ograniczenia prędkości, tylko narastający rozsądek kierowców spowodował zmniejszenie liczby wypadków w Polsce. A bezpieczna prędkość jest z pewnością o wiele wyższa niż ograniczana - jak teraz - do średniej podróżnej ok. 60/godz (czy nasi decydenci tak jeżdżą? Raczej zawsze z kogutem albo i tak po swojemu, po pańsku)
Policz sam / 87.205.161.* / 2013-01-11 21:52
Chciałbym te obliczenia zobaczyć. Przy naszej średniej płacy ok. 3700/mc gdyby nawet cała płaca szła na podatki to przez 45 lat daje nam sumę 1,9 mln zł. Tj. Ok 400 tyś. Euro. Zostaje 2,2 mln euro. Co daje ok. 8 mln zł. To chyba niezły budżet małej komendy policji na rok. Co za brednie w tych obliczeniach?
też ogryzek / 89.78.109.* / 2013-01-11 20:35
No to mam pytanie. Jeśli tyle kosztuje śmierć jednego człowieka, to DLACZEGO mamy takie problemy z leczeniem, z profilaktyką? Łatwiej postawić radar?
batmanatma / 213.195.170.* / 2013-01-11 20:08
ale faktycznie ta ilość fotoradarów i różne sztuczki z zaniżaniem dozwolonej prędkości i znakami ,to już za wiele.
azza / 95.171.216.* / 2013-01-11 20:01
"Fotoradar zawsze musi być poprzedzony znakiem D-51 Kontrola prędkości. Fotoradar". Dlatego np. w takim rozpadającym się, brudnym i śmierdzącym Bytomiu urzędnicza hołota wszystkie przelotowe ulice obstawiła setkami w/w znaków wraz z tabliczkami o długości odcinka które wynoszą nawet 3 km !!!
Na załatanie dziur pamiętających jeszcze czasy towarzyszy to nie mieli, ale na słupy, znaki i tabliczki już tak ! I do tego to ministerialne biadolenie o bezpieczeństwie jak wszyscy wiedzą, że chodzi tylko i wyłącznie o dodatkowe wpływy do wiecznie dziurawych budżetów !!!
batmanatma / 213.195.170.* / 2013-01-11 20:00
w dużej mieże ofiar w Polsce jest dużo,bo jest sporo prymitywów którzy jak kupią sobie wieśwagena,to ambicja każe im z********** z piskiem przez wsie i miasta,by zaspokoić swoje prymitywne poczucie wartości....a trup gęsto się ściele.
On-Server / 217.153.177.* / 2013-01-11 19:44
A do specjalisty czeka się miesiącami a nawet latami!!!! Policjanci i lekarze dostają pensje a my płacimy za polisy AC, OC i NW. Państwo olewa Obywatela i jedynym Jego celem jest wyrwać jak najwięcej kasy od szarego Polaka. Rząd ma pełną ochronę i opiekę
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/

Najnowsze wpisy