Forum Polityka, aktualnościKraj

Fotoradary po nowemu. Urzędnicy zadowoleni

Fotoradary po nowemu. Urzędnicy zadowoleni

Money.pl / 2012-01-06 17:11
Komentarze do wiadomości: Fotoradary po nowemu. Urzędnicy zadowoleni.
Wyświetlaj:
kopcio / 87.205.128.* / 2013-01-15 17:55
Koniec głosowania na Platformę.Łupią ludzi i tłumaczą ,że chcą aby było mniej trupów.Sami oczywiście jeżdżą jak piraci bo mają immunitet.Mówią,że też będą płacić jak każdy obywatel ale oni już dużo mówili,że zlikwidują immunitet,że zlikwidują Senat,że zlikwidują abonament telewizyjny i co i nic.Nie wolno im wierzyć bo okłamują ludzi.Jak chcą o nas zadbać to niech wreszcie zacznie działać służba zdrowia.Ale na to trzeba pomysłów i ciężkiej pracy.On przez fotoradary zadbają bo tam mogą łupić ludzi i wciskać ciemnotę ,że o nich dbają.Ludzie przestańcie na nich głosować.Głosujcie na jakąkolwiek inna partię ale nie na Platformę.Administracja Państwowa to rak na ciele społeczeństwa,który go toczy aż do śmierci bez litości.
alergik33 / 2013-01-16 08:35 / Bywalec forum
a jak mieliby nie być zadowoleni kiedy kasa im wpływa do budżetu za nim w sumie?
bc / 83.26.109.* / 2012-01-07 20:19
"Fotoradary przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na drogach.."
ocenił ten, który na tym zarabia i ........ wszystko jasne
kaczorek ma motorek / 2012-01-07 07:58 / Tysiącznik na forum
Banda , banda urzędasów. Polski sposób modernizacji dróg .Zamiast remontów dróg wstawianie znaków z ograniczeniem prędkości . Zwiększanie liczby foto-radarów to nic innego jak uczynienie sobie dobrego źródła dochodowego i to na pół z prywaciarzami ( od nich wynajmują te urządzenia ) (kto jest prywaciarzem? Też urzędasy z kliki PO)
Rok nie równy roku ,w tym ponad 4000 ofiar śmiertelnych , najlepiej zgonić na pijaków i brawurze kierowców. A wy urzędasy macie czyste ręce? Czy PO waszych rękach nie spływa krew tych ofiar?
Wprowadzenie bramek ,pobieranie wnet doprowadziło że kierowcy transportu ciężarowego omijali drogi bramki , rozjeżdżali i niszczyli drogi nie przygotowane ani do tak dużej częstotliwości ruchu aut ciężarowych oraz właściwości tych dróg . Drugą przyczyną skierowania aut ciężarowych na drogi wspomniane były kosmiczne stawki za przejazd autostradą !!! W tym roku najwięcej ofiar jest po stronie pieszych właśnie na tych drogach gdzie nie powinno się pojawiać tyle ciężarówek! I to jest właśnie krew ofiar która spływa po waszych rękach urzędasy !!!!
Remonty dróg , jak najbardziej , ale ograniczenie prędkości z powodu zniszczonej nawierzchni drogi powinno być opatrzone znakiem okresowym ograniczenia prędkości i co najwyżej na okres trzech miesięcy . Po tym okresie znak taki powinien zostać zastąpiony znakiem też ograniczenia prędkości ale z elementem wyraźnym że okres do naprawy drogi minął i że w tym rejonie urzędasy nic sobie nie robią z potencjalnych ofiar wypadków drogowych . Powinien również istnieć system kar nie dal urzędu ale konkretnych osoˆ odpowiedzialnych za takie zarządzanie , system w którym nie było by możliwości stosowania żadnych taryf ulgowych , takich tabel jak się stosuje dla pijanych kierowców ,żadnych zawieszeń kar żadnych nadzwyczajnych złagodzeń kar ,taki system aby żaden organ nakładający kary nie mógł i nie miał możliwości odstąpienia od kary według tabeli. I co najważniejsze kwoty mandatów i kar urzędasów nie mogły by zasilać innych podmiotów , służyły by tylko i wyłącznie na remonty dróg
happer79 / 178.56.155.* / 2012-01-07 08:27
Nie dziw się kolego tym tępym urzędasom tylko baranom co głosowali na klikę urzędniczo-mafijno-policyjną. A faktem jest, że cała ta nadbudowa miłosiernie nam panującej partii razem z całym tym dziadostwem p*********** jak w Grecji bo u nas przedsiębiorca, zwłaszcza drobny to jest tylko do obdarcia z pieniędzy i się go nie szanuje. Jeszcze będą obierki żreć jak nie będzie komu podatków płacić. No ale ważne jest tu i teraz, prawda?
edeq / 164.127.67.* / 2012-01-07 14:52

klikę
urzędniczo-mafijno-policyjną

Od 22lat ta klika cały czas jest u żłoba. Zmienia tylko szyldy i barwy.
wiktoria500 / 31.62.74.* / 2012-01-06 23:51
Pewnie ma to sens. Moje pytanie: kiedy "przychodzi" mandat do kierowcy? Ile czasu minie od wydarzenia? Ważne jest, by to się działo bardzo szybko, trochę na zasadzie bodziec-reakcja, inaczej to wszystko będzie udane jak zawsze, czyli co najwyżej napędzi pieniędzy do kasy. A nie o to najbardziej tu chodzi.
kst666 / 87.96.28.* / 2012-01-06 23:40
Prawdę mówiąc, to trzeba być wyjątkowym gamoniem, aby dać się złapać na fotoradar stacjonarny. Jest tabliczka informująca, widać toto z daleka, nawet w nocy. Wystarczy te 200-300 metrów przed zwolnić do obowiązującej na tym odcinku prędkości + 10 km, aby mieć absolutną pewność, że żadnej fotki nie będzie.
A co robią polscy kierowcy "sprawni umysłowo inaczej" ? Ano, 80% zwalnia o 10-20 km PONIŻEJ dopuszczalnej prędkości tamując ruch (zapewne mają już ciepło i lepko w gaciach na widok fotoradaru) , a pozostałe 20% ma to w 4 literach i z prawdopodobieństwem 30 (fotoradarów) do 800 (masztów) łapie się na aktualną fotkę.
Z "suszarkami" jest już gorzej, ale też ten, kto ma "psi węch" to zbyt często "punktów" nie dostaje.
Odcinki z automatycznym pomiarem to "pieśń przyszłości".
Reasumując: nie prędkość zabija, ale głupota i brak umiejętności.
A jedzie się tak, jak DROGA pozwala !!!!!
paranoja na drogach / 87.251.252.* / 2012-01-07 04:55
Masz rację!

To, że się jedzie powoli , to wcale nie oznacza , że się jedzie bezpiecznie.

Gdyby przeanalizować ilość wypadków, to okaże się, że chociaż statystycznie jest ich mniej, to ilość wypadków spowodowanych przez kierowców będących pod wpływem alkoholu ( lub innych świństw) wzrosła - i na to radary nie pomogą !

Za jazdę pod wpływem alkoholu i innych "odurzaczy" powinno się zabierać kierowcy prawo jazdy i to w trybie natychmiastowym i dożywotnio - więc może zamiast radarów postawić alkomaty!

Z góry dziękuję za minusy.
jeż09 / 94.251.228.* / 2012-01-07 21:30
Proponuję żeby drogi były tylko dla gliniarzy i urzędasów. Pospólstwo niech jeżdzi śmierdzącą komunikacją miejską.Na nic innego nie zasługuje .
MII-MU / 83.7.190.* / 2012-01-06 22:43
jeśli chodzi o bezpieczeństwo na polskich drogach, jest jeszcze bardzo "dużo do zrobienia" - ZGADZAM SIĘ, TRZEBA JE W KOŃCU WYBUDOWAĆ
j$5$j / 80.50.131.* / 2012-01-06 20:28
A może by tak wzorem innych krajów wprowadzić dopłaty dla kupujących nowe, bezpieczniejsze auta? Wtedy część Bajo-durów nie musiałaby się już zamartwiać bezpieczeństwem naszych kierowców.
dioux / 80.50.131.* / 2012-01-06 20:20
Bzduru ...dury. Chodzi wyłącznie o łupienie kierowców i zapewnienie kasy dla urzędasów siedzących w ciepłych biurach. Dziękuję wszystkim Baja-durom za toskę o moje bezpieczeństwo ale zapewniam, że sam potrafię zadbać o nie lepiej bez pomocy krzesełkowych dobrodziei.
burak2 / 84.10.25.* / 2012-01-06 20:13
Tusk powiedział ?postawią fotoradary będzie kasa na drogi.
Wapniak / 2012-01-06 17:49 / Tysiącznik na forum
Przecież tak jest najlepiej. Nie trzeba nic robić a kasa leci...
Hmmm...Marzy mi się taka sytuacja /pomysłu Ascha z Kirsta/: jeździć albo wszystko robić dokładnie z obowiązującymi przepisami...
edeq / 109.243.70.* / 2012-01-06 17:47

Rzecznik GITD Alvin Gajadhur powiedział, że w ciągu pierwszego pół roku funkcjonowania nowego systemu fotoradarowego zmniejszyła się liczba wypadków drogowych

Qrva, czy on ma coś nie tak z głową?
W tym okresie spadła sprzedaż paliwa o 11%, a więc ilość przejechanym kilometrów i tym samym wypadków. Fotoradary nie mają tu nic do rzeczy.
j62 / 89.77.81.* / 2012-01-06 19:53
Jakoś trzeba się wytłumaczyć ze wzrostu wypadków. Jak w tym żarcie: ile kół ma traktor - cztery, a ile sprawnych - 3. To trzeba było od razu tak powiedzieć.
Jeżeli ilość fotoradarów nie zmieniła się, to co się zmieniło? Dlaczego niby spadła liczba wypadków?
Najgłupszy jest Kąkolewski - jak go słyszę, to nóż mi się w kieszeni otwiera. Ten człowiek nie ma pojęcia o czym mówi. Dla niego przyczyną wszystkich wypadków jest prędkość. No ale chyba ma rację, jak wprowadzą ograniczenie w mieście do 20km/h, a na autostradach do 40, to wypadków nie będzie (prawie)
edeq / 109.243.70.* / 2012-01-06 17:49
Aha Alvin jest z PiS-u to wiele wyjaśnia...
abu-lafia / 178.180.31.* / 2012-01-06 17:35
tia. W naszym pieknym kraju w miejscach niebezpiecznych stawia sie radary, a np w Niemczech miejsca niebezpieczne sie eliminuje przebudowujac je na chocby bezkolizyjne skrzyzowania. Dlaczego w Niemczech jest tak mala liczba wypadkow smiertelnych? Bo tam pieniadze sa inwestowane w rozwoj drog (autostrad) i calej wokol nich infrastruktury. Gdy dojdzie do wypaku natychmiast pojawia sie helikopter ze sluzbami medycznymi, a u nas? czekaj tatka latka, az sie karetka przedrze przez korek. jak do tego czasu dozyjesz, tos zuch :-)
Niestety ludzie, ktorzy sa odpowiedzialni za polskie drogi (zarowno Ci, ktorzy je buduja, czytaj GDDKiA jak i Ci ktorzy pozniej ich dogladaja, a w szczegolnosci bezpieczenstwa na nich) wykazuja dziwna tendencje do obciazania wina za ilosc wypadkow tylko kierowcow. Zapraszam wiec owych medrcow do wycieczki autem (ale za kierownica, nie z kierowca i kogutem na dachu :-) ) po naszych krajowych drogach. moze by dodac pieprzu to po zmroku, gdy jest mokro i po koleinach. gdy przezyjesz, tos zuch...
siarcysty / 80.50.131.* / 2012-01-06 20:32
Niemcy wszystko komplikują. Po co budować jak można siedzieć w biurze, patrzeć w internet i zajadać ciasteczka ?
taki tam / 178.183.149.* / 2012-01-06 17:11
Ciekawe że na urządzenia, mechanizmy i nowych urzędasów, którzy tworzą system ucisku i opresji obywatela temu "liberalnemu" rządowi ze słońcem Andów na czele nigdy nie brakuje pieniędzy. O tym co ten obłudnik mówił o fotoradarach gdy stawiał je Kaczyński lepiej nie wspominać. Żenada intelektualna, mizeria polityczna, nędza moralna.

Najnowsze wpisy