Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Francuzi chcą skonczyć A2 za Chinczyków

Francuzi chcą skonczyć A2 za Chinczyków

Money.pl / 2011-06-28 08:26
Komentarze do wiadomości: Francuzi chcą skonczyć A2 za Chinczyków.
Wyświetlaj:
łubudubu,łubudubu / 178.37.133.* / 2011-06-28 13:06
3 część ,,Misia,, już leci.
man13 / 2011-06-28 10:09 / Tysiącznik na forum
Czy postawa rządu w kwestii prowadzenia inwestycji jest prawidłowa? To że rząd nie zna się na prowadzeniu inwestycji daje dowody bez przerwy. Takie podejście jakie prezentuje może wystarczyć do budowy piaskownicy a nie poważnych przedsięwzięć na miarę cywilizowanego kraju. Przedsiębiorcy to nie idioci, w odróżnieniu od rządzących, i wiedzą gdzie są granice przyzwoitości i odpowiedzialności w podejmowaniu ryzyka przy realizacji inwestycji. Może jednak warto było rozmawiać z Chińczykami o wzroście wartości inwestycji w sytuacji gdy za wzrost wartości odpowiada zleceniodawca, czyli rząd. Nikt rozsądny nie powinien obrażać się na wykonawców w momencie gdy starają się szczerze udowodnić że koszty wzrosły obiektywnie. No chyba że rząd zakładał że oszuka wykonawcę i zrobi sobie jego kosztem reklamę. to takie charakterystyczne dla młodych cwaniaków i starych lisów.
m-53 / 83.24.22.* / 2011-06-28 10:24

może
wystarczyć do budowy piaskownicy

Mylisz się. Tego też nie potrafią.Piaskownica musi być bezpieczna.
ost / 213.73.0.* / 2011-06-28 09:21
Proponuje na ten drugi odcinek ogłosić POspolite ruszenie wszystkich działaczy partii sukcesu. Ostatni zjazd partyjny na wybrzeżu pokazał, jaka siła drzemie w partii, jak jest świetnie zorganizowana. Każdy działacz z łopatą stawia się na wyznaczonym kilometrze budowanej autostrady. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Pomożemy naszemu wodzowi i wyznaczony odcinek niechciany przez nikogo w 2 miesiące rozpłaszczymy asfaltem, za połowę ceny proponowaną przez Chińczyków.
i to by było na tyle / 83.5.255.* / 2011-06-28 09:02
"Ochotnicze Hufce Platformy pana Premiera Tuska rozpoczną już w lipcu prace na A4. Przeszkodą może okazać się jedynie bojkot ze strony chińskich producentów łopat. Jednak w takim przypadku chińskie łopaty kupimy we Francji za podwójną cenę " - powiedział min. Kopidołczyk
i to by było na tyle / 83.5.255.* / 2011-06-28 08:54

Zrobi to jednak tylko za podwójną cenę.

+ koszt odszkodowania jakie trzeba będzie zapłacić COVEC-owi .
internet prawde ci powie / 83.29.6.* / 2011-06-28 08:51
..."1962 - w wyniku Zarządzenia Ministra Komunikacji nr 169, zostało powołane Śląskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. na bazie jednostek organizacyjnych PPRD Poznań, KPRD Kraków i PRK5 Katowice, które realizowały prace związane z rozbudową i modernizacją sieci drogowej w województwie katowickim

1962 – 2003 - firma Śląskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. prowadziło działalność na zasadzie dwustopniowej organizacji produkcji poprzez oddziały terenowe w miejscowościach, na terenie których były realizowane poważniejsze roboty. Zasięgiem prac obejmowało byłe województwa: katowickie, bielskie, częstochowskie i opolskie, wykonując tzw. prace resortowe - głównie zadania drogowe związane z rozbudową sieci dróg krajowych

1995 - Powstanie Przedsiębiorstwa Budownictwa Komunikacyjnego BESKIDZKIE DROGI Spółka Akcyjna poprzez wpisanie tej organizacji do rejestru handlowego Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej. Jednak Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego BESKIDZKIE DROGI nie było bynajmniej nową firmą na terenie Podbeskidzia, lecz stanowiło kontynuację działających w okresie po II wojnie światowej Powiatowych Zarządów Dróg Lokalnych w Oświęcimiu, Wapienicy, Cieszynie i Żywcu, a następnie Rejonu Dróg Publicznych w Bielsku-Białej. Firmy te oprócz wykonawstwa zajmowały się także administrowaniem siecią podległych dróg.
Kolejna reorganizacja, oddzielając wykonawstwo robót od administracji dróg, spowodowała utworzenie Przedsiębiorstwa Robót Drogowo-Mostowych w Bielsku-Białej, które w latach 1992-1995 zajmowało się usługami w zakresie budownictwa drogowego oraz produkcją mas bitumicznych i grysów kamiennych. Jego terenem działania była część województwa bielskiego oraz płd. obrzeże woj. katowickiego. "Beskidzkie Drogi" S.A. stały się następcą prawnym tego właśnie przedsiębiorstwa

1996 - Skarb Państwa wnosi akcje spółki „Beskidzkie Drogi” do Narodowych Funduszy Inwestycyjnych

1998 - Skarb Państwa sprzedaje 60% akcji spółki „Beskidzkie Drogi” francuskiej firmie drogowej Cochery Bourdin Chaussées (obecnie Eurovia International)

2003 - w wyniku połączenia Śląskiego Przedsiębiorstwa Robót Drogowych S.A. w Mikołowie z Przedsiębiorstwem Budownictwa Komunikacyjnego „Beskidzkie Drogi” S.A. w Bielsku-Białej swoją działalność rozpoczyna firma o nazwie Eurovia Polska S.A.

2007 - prezesem zarządu oraz dyrektorem generalnym Spółki zostaje Jonas Hogberg

2007 - dynamiczny rozwój spółki na terenie całego kraju poprzez powstanie nowych oddziałów wykonawczych w miastach: Szczecin, Gorzów Wlkp., Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk, Wrocław, Rybnik oraz Bytom

2008 - w styczniu, Eurovia Polska podpisuje kontrakt z GDDKiA w Poznaniu dotyczący przebudowy ulicy Głogowskiej w Poznaniu

2008 – w lipcu, zostaje oddana do użytku trzecia wytwórnia mas bitumicznych Eurovia Polska. Zakład produkcyjny zlokalizowany jest w Szczecinie.
Do użytku zostają oddane wytwórnie mas bitumicznych w Rzeszowie, Gliwicach oraz Nowogrodzie Bobrzańskim.

2008 - w październiku, Eurovia Polska podpisuje swój największy kontrakt dotyczący budowy drogi S7 Elbląg - Kalsk o wartości 662 mln PLN brutto

2008 - w październiku, podczas Targów Infrastruktura Eurovia Polska otrzymuje wyróżnienie w konkursie Ministra Infrastruktury za swoje produkty: Microvia, Rugovia, Salviacim

2008 - w grudniu, tym razem magazyn "Builder" docenia produkty Eurovia, przyznając firmie Eurovia statuetkę "TopBuilder"

2009 - w lutym, magazyn "Builder" przyznał Eurovia Polska tytuł "Budowlanej Firmy Roku 2008", a prezesowie Jonasowi Hogbergowi wyróżnienie za skuteczne zarządzanie firmą i sukcesy rynkowe

2009 - w marcu, Eurovia Polska przystąpuje do budowy kolejnego etapu Autostraday A1: od Sośnicy do Zabrza Maciejowa.

2009 - w kwietniu, Eurovia Polska poszerza swoją działalność o kolejny oddział wykonawczy w Warszawie

2010 - w marcu, Eurovia Polska poszerza swoją działalność o kolejny oddział wykonawczy w Białymstoku (z siedzibą w Łomży).

2010 - w maju zostają wyprodukowane pierwsze tony masy w nowej wytwórni Wrocław, zlokalizowanej w Jordanowie Śląskim.

2010 - w lipcu Eurovia Poska przejęła kontrolę nad Łużycką Kopalnią Bazaltu "Księginki" SA w Lubaniu"...
~mick / 83.17.221.* / 2011-06-28 08:26
chcieliście najtaniej - no to macie. Trzeba płacić podwójnie! Dlaczego ja, niedoświadczony sprawach budowalnych, wiedziałem że będzie podobnie? Może wystarczy po prostu zdrowy rozsądek, żeby nie wybierać tak tanich ofert, że praktycznie niemożliwe jest ich zrealizowanie?

Najnowsze wpisy