Forum Forum inwestycyjneFundusze

Fundusz na pół roku dla studenta

Fundusz na pół roku dla studenta

profdrhab / 83.29.193.* / 2007-05-12 14:17
Witam

Nie znam się zbytnio na funduszach (tzn znam ich rodzaje i mniej więcej wiem na czym to wszystko polega ale nie mam czasu obecnie na wgłębianie się w szczegóły).

Otóż chciałbym zainwestować (najlepiej od teraz około 4 tys. zł). Interesuje mnie ile mógłbym (tak realnie) mieć po pół roku, kiedy to chciałbym z powrotem zainwestowane pieniądze na zakup laptopa + jakiegoś monitora LCD. Jaki też fundusz wybrać w takim przypadku i czy w ogóle warto się w to bawić. Obecnie pieniądze mam ulokowane na eMax Plus lokacie w mBanku (3,6%)... Posiadam też dostęp do SFI w tym, że banku i najlepiej byłoby z niego skorzystać (ale w takim przypadku odpada inwestowanie w Arkę, która tam jest niedostępna)

Proszę o porady,

Pozdrawiam,

Michał
Wyświetlaj:
jachbart / 2007-05-24 18:30 / portfel
Ja wzielem zainwestowale troszeczke bo ok.6500 zl jak narazie, zamierzam dorzucic jeszcze jakis 1000zl w akcjach i czekac na to co sie bedzie dzialo... wybralem 3 fundusze akcyjne, i jeden hybrydowy wlasnie przez SFI. Ja jestem bardziej skory do ryzyka, licze na dobre wyniki :) moj preferowany czas na fundusze moze jakies 6mcy, potem zobaczymy wiem wiecej ze przez wakacje czyli okres czerwiec-wrzesien bede dokladal conajmniej 1000zl albo w nowe akcje albo fundusze(to 2 bardziej prawdopodobne). Kto nie ryzykuje ten nie je.... Zycze slusznych wyborów :))
ARTS / 2007-05-13 22:11