Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Gdzie warto studiować prawo

Gdzie warto studiować prawo

Money.pl / 2007-06-19 12:39
Komentarze do wiadomości: Gdzie warto studiować prawo.
Wyświetlaj:
studentzwyboru / 83.4.197.* / 2020-04-01 12:40
Studia prawnicze oferuje nam Akademia Ekonomiczno Humanistyczna w Warszawie. Z tego co się orientuję są to jednolite studia magisterskie i ludzie naprawdę je cenię.
Sprawdź, może znajdziesz coś dla siebie.
https://vizja.pl/studia-wyzsze/prawo,ws20.html
naprawdę niewarto / 176.107.171.* / 2013-08-25 15:55
prawo bez aplikacji to administracja na tym samym wydziale prawa...brak uprawnień do czegokolwiek, brak pracy, chyba, że są znajomości, ale jak niema to brak też prespektyw
Wapniak / 2010-09-01 11:24 / Tysiącznik na forum
Tam gdzie szybko dają i szybko biorą...
meśka / 81.21.195.* / 2010-09-01 10:42
Ja studiuję w Szkole Wyższej im. Bogdana Jańskiego. Znajomi mi polecili jest wporzo :D
STUDENTKA PRAWA / 89.171.190.* / 2010-07-08 12:57
Ja wybrałam Uczelnię Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Mimo, iż nie jest to uczelnia publiczna, uzyskuje wysokie miejsca w rankingach ogólnopolskich, Np: 1 miejsce uzyskali Nasi Absolwenci w rankingu Ministerstwa Sprawiedliwości odnośnie zdawalności na Aplikacje Prawnicze wśród uczelni niepublicznych, 3 miejsce w ogólnopolskich rankingach Uczelni biznesowych (WPROST, Gazety Prawnej czy Polityki) itd.…

Mnie osobiście Uczelnia w wielu sprawach pomogła, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to ona zdecydowanie przyjazna studentowi. Jakość kształcenia standardami nie odbiega od uczelni publicznych - oczywiście to również moje zdanie. Kadra naukowo - dydaktyczna jest świetna, są to profesorowie, doktorzy z Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Państwowej Akademii Nauk, Akademii Obrony Narodowej, Wojskowej Akademii Technicznej, Szkoły Głównej Handlowej.