Forum Forum inwestycyjneFundusze

Gdzie zainwestować 10 tys

Gdzie zainwestować 10 tys

Tomo26 / 194.165.54.* / 2006-11-15 08:52
Witam wszystkich, jestem laikiem co do inwestowania w akcje, obligacje, fundusze itp... Prosze o podpowiedź w co zainwestować 10 tys zł na okres 6 miesięcy. Nasuwa mi się myśl fundusz inwestycyjny akcyjny, czy to dobry pomysł?
Wyświetlaj:
LBas / 2006-11-23 23:08 / Bywalec forum
Do końca roku jeszcze można nieżle zarobić na MiŚ spółkach i na akcyjnych ,a jakby co to można zrobić konwersje
Robert' / 83.24.129.* / 2006-11-23 15:32
Wiele z poniższych komentarzy, (zapoznałem się z nimi), to różnego rodzaju spekulacje i zakłady. Ja doradziłbym Ci pomyśleć o wydłużeniu okresu inwestycji. Pół roku, to bardziej hazard niż inwestycja.
Konsultant Money.pl / 2006-11-22 13:27 / Specjalista Money.pl
Inwestycja w fundusze jet inwestycją długoterminową i wymaga od inwestora cierpliwości - na wyniki należy patrzeć w perspektywie kilku lat. W zalezności od tego jakie ryzyko jeteś w stanie zaakceptować na taki fundusz padnie Twoja decyzja.

Możesz także inwestycję podzielić - częściowo w fundusz zrównoważony i częściowo w fundusz stabilnego wzrostu. Podzial kapitału zwiększy możliwość zysku i zmniejszy ryzyko
inwestycji.

Zapraszam również do działu FUNDUSZE - http://www.money.pl/fundusze/ . Zamieściliśmy w nim zarówno narzędzia umożliwiające porównanie wynikow funduszy jak i poradniki, które powinny pomóc w zapoznaniu się z ta formą inwestycji i wybór najodpowiedniejszej opcji.
mick / 2006-11-15 10:24 / Uznany Gracz Giełdowy
szczerze mowiac, wybrales najgorsza opcje. Fundusz a zwlaszcza akcyjny to inwestycja dlugoterminowa (min. kilka lat). duze ryzyko a w zwiazku z tym mozliwosc sporych wahan ceny jednostki (zaleznych od gieldy), powoduje ze w ciagu tych 6miesiecy mozesz byc zarowno +20 jak i -20%. dlatego potrzebny jest dlugi termin do "odrobienia" ewentualnych strat.