Proszę o kontakt, wpisy w poniższym wątku osoby, które miały "przejemność" rozmowy z niekompetentnymi, aroganckimi, niepomocnymi, krzykliwymi, wywierającymi nacisk psychiczny, obrażającymi klienta i ich rodziny, chamskimi,nieudzielającymi konkretnych informacji, niekulturalnymi młodymi osobami z infolinii GETIN NOBLE BANK SA ODDZ. KREDYTÓW SAMOCHODOWYCH W JASTRZĘBIU ZDROJU, o numerach: 32 6049000, 32 6043138, 32 6043131. Pragnę poinformować wszystkie pokrzywdzone przez tą bandę przestępców osoby, iż każde kolejne zgłoszenie pomoże w ukaraniu ww Banku o nieetyczne działania związane m.in. z zastraszaniem, wywieraniem nacisku, obrażaniem oraz niejasnymi zapisami w umowach kredytowych o zakup samochodu. Konsument (tym samym Klient) banku ma prawo zgłosić nadużycia, zachowania nieetyczne do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Organ ten ma prawo ukarać przedsiębiorcę, jeśli istnieję ku temu przesłanki, a w tym przypadku bez wątpienia tak. Żadna instytucja finansowa nie ma prawa wywierania nacisku psychicznego, nękania i zastraszania swoich klientów nawet jeśli Klient dopuszcza się w swojej historii kredytowej do niewielkiego opóźnienia czy jest po prostu niedoinformowany ze względu na brak np. korespondencji ze strony banku. Istnieją różne przesłanki do kontaktu z ww infolinią, jednak osoby tam zatrudnione są szkolone na przestępców i z tym się zgadzać nie możemy. Ta sprawa na pewno się nie zakończy bez echa, także jeszcze raz wnoszę apel o kontakt osób, które miały lub mają kontakt z tymi ludźmi, którym narzuca to ich pracodawca.[...]
### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum MONEY.PL ###
[...]