Forum Forum finansoweBanki

Getin Noble Bank zawyżony spread

Getin Noble Bank zawyżony spread

xxxxxxx / 2011-08-29 09:42
Możliwy będzie zbiorowy pozew wystosowany wobec banku Getin, na portalu pozwijgo zebrało się już 100 zainteresowanych osób, czy Wy nie czujecie się też oszukani?!
Wyświetlaj:
rczwartek / 89.76.129.* / 2011-09-13 14:28
Mam w sumie 3 kredyty w Getin Banku. Każdy spłacam regularnie - zazwyczaj przez internet. Po zapłacie ostatniej raty dostaję telefon z windykacji, że istnieje niedopłata. Co się okazuje: w czasie moich wakacji przyszły do mnie 3 różne pisma dotyczące tej samej umowy kredytowej na każdym z nich ten sam termin płatności, ten sam numer umowy i 3 różne kwoty. Poszedłem z tymi pismami do oddziału celem złożenia reklamacji i wyjaśnienia sprawy - bo stąd niedopłata. Na oczach pracownika sporządziłem reklamację i kazałem skopiować mu i załączyć 3 różne pisma z 3 różnymi kwotami i dołączonymi DLA UŁATWIENIA drukami do przelewu. Powiedział, że termin rozpatrzenia 3 tygodnie. Parę dni później kolejne telefony z działu windykacji i za każdym razem opowiadanie wszystkiego od nowa. Tydzień później kolejna moja wizyta, w godzinach pracy w innym oddziale, żeby sie upewnić, co jest nie tak i czy dobrze postąpiłem. Powiedziano mi, że tak ale reklamacja trwa 4 tygodnie. W międzyczasie kilka następnych telefonów i kosztów monitu. Przez jedną panią z windykacji zostałem prawie zwyzywany- że jak mogę być tak bezczelny i nie chcieć zapłacić bankowi należnych mu pieniędzy. Nikt nie wie najwyraźniej o mojej reklamacji i próbach wyjaśnienia sprawy. Wysłałem dokładną kopię reklamacji wraz z załącznikami do działu windykacji. Znów kolejne telefony i dziś po miesiącu trwania sprawy poinformowano mnie o kolejnym monicie. Moim zdaniem to działanie banku kwalifikuje się pod próbę wyłudzania bezpodstawnie naliczanych odsetek karnych i kosztów monitu. Sprawę przekazałem do prokuratury. Czy ktoś ma podobne historie z Getin bankiem?
Będę rozpatrywał sprawę sądownie choćby to trwało całe lata. Jeśli ktoś zainteresowany pomocą, współpracą lub jest również przez tych oszustów poszkodowany proszę o kontakt na: rdonnerstag@interia.pl lub +48 782 033 962. Z poważaniem. Robert Czwartek
Baryłka12 / 2011-09-13 14:31 / Bywalec forum
teraz dokładnie widać jakie praktyki stosuje Getin Noble Bank...

Najnowsze wpisy

Konto firmowe - najlepsza oferta: