izulak
/ 83.20.166.* / 2011-10-10 15:57
My wzięliśmy kredyt na samochód w 2008 roku, po trzech latach zaczęli wydzwaniać, że sa ciągle niedopłaty, kredyt we CHF, przeliczałam i przeliczałam i wciąż wychodziły nadwyżki, napisałam skargę, za co mam płacić, a tu jeszcze koszty monitów, dostałam ponad m-c później odpowiedź z przeprosinami, okazało się, że nie poinformowano nas o zmianie oprocentowania i nowym harmonogramie, ha, dobre prawda, my spłacaliśmy w oparciu o stary harmonogram, oni liczyli zgodnie z nowym, o którym nas nie poinformowali, bo mieli w bazie stary adres (nieaktualny juz rok przed zaciągnięciem kredytu), szczyt braku kompetencji, pójscia na rękę klientowi, PKO BP w zwiazku z gwałtownym wzrostem kursu CHF obniżył maksymalnie oprocentowanie, a GETIN napisał, że oni nie mogą za względu na wysokie koszty zakupu waluty i oprocentowanie podniósł, nie polecam i ja będe omijać.