Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Głupie reklamy. Po co się je tworzy i czy naprawdę się sprzedają?

Głupie reklamy. Po co się je tworzy i czy naprawdę się sprzedają?

Wyświetlaj:
KrytykReklam / 87.205.234.* / 2013-04-17 14:39
Czas na koniec reklamy! Reklamy są: głupie, bezsensowne, pornograficzne, erotyczne.
sss109 / 87.205.234.* / 2013-04-17 14:36
Reklamy są bez sensu;bardziej sensowne byłoby siedzenie 12h przed kompem i nawalanie do wrogów
nie artysta i nie po ASP / 77.254.96.* / 2012-11-26 14:35
dla wszystkich psychologów, zgłębiających namiętnie meandry socjologii, polityki, ba! lingwistyki stosowanej również. Tych trzeźwo stąpających po ziemi, zainteresowanych insygniami artyzmu... polecam link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Szalik
rudaa / 79.185.241.* / 2012-11-20 12:11
po to sie tworzy zeby wyrzucic kase w bloto...skoro tworcy sa malointeligentni to jak maja wymyslec cos innego??...ja osobiscie bardzo lubilam reklamy tpsa:D komus placili nie na darmo;)az chcialo sie ogladac:))
turtle / 178.36.33.* / 2012-11-23 23:18
To niestety nie Twórcy są "mało inteligentni", tylko klienci zamawiający reklamę. Ze wszystkich propozycji i projektów zawsze wybiorą najgorszą, najbrzydszą lub najgłupszą... A najlepiej, żeby była identyczna jak u konkurencji (bez względu na to jak ta konkurencyjna wygląda)
sklapel / 85.221.229.* / 2012-11-19 14:59
jak każdy absolwent ASP autor ma niewielkie pojęcie na temat psychologii i traktuje zjawisko - charakterystyczne dla handlowej wrzawy - w kategoriach estetycznych i 'indywidualnych', tak jakby odbiorcy reklamy byli widownią w teatrze, która nagradza reklamę za jej 'walory' i 'wartości. NIE. reklama nigdy nie slużyła i nie służy do wyrażania i przekazywania 'wartości' artystycznych - w co chciałby wierzyć każdy 'artysta' zatrudniony w agencji reklamowej... psychologicznym motorem reklamy jest chęć przyciągnięcia uwagi konsumenta (w tłumie szyldów i przez nikogo nie czytanych ogłoszeń)... Artyści reklamy nie wiedzą o tym, gdyż im wydaje się, że lud kocha reklamę tak jak oni i ją podziwia za jej wartości... i treści... Zapamiętajci sobie raz na zawsze: REKLAMA NIE MA ŹADNYCH TREŚCI ANI WARTOŚCI a służy tylko i wyłącznie do przyciągnięcia uwagi konsumenta... rozważania na temat tego, czy konsument wyobraża sobie pannę na panelu są infantylne i nie świadczą raczej dobrze o rozumieniu reklamy przez autora powyższego tekstu... który chciałby być artystą ale niestety jest tylko reklamorobem
sklapel / 85.221.229.* / 2012-11-19 15:13
o tym, że autor chciałby być artystą świadczy oczywiście jego szal, charakterystyczne insygnium artyzmu w Polsce, artyzmu bujającego w obłokach i przepojonego na wskroś ignorancją w tematach dotyczących socjologii, psychologii i polityki... ;)
wodzu27 / 2012-11-19 15:21
jasne, ze tak, to jest trochę jak z głupimi filmami, pzrecież te na siebie zarabija pomimo, ze są głupie, ludzie potzrebnują czasem takiego poziomu i tyle
bananewa / 2012-11-19 09:05 / Bywalec forum
a czy to jest lepsze czy gorsze niż 15 minut reklam w tvp1 przed wieczorynką? skomentuj chłopie ten aspekt indoktrynacji - jest 19.00 dziecko czeka na wieczorynkę i... dostaje kopa w mózg,

albo jeszcze inną historie opowiedz: idziesz do kina z dzieckiem i 30 minut przed seansem masz pranie mózgu reklamami z głośnością odrzutowca - dodam, że reklamy nie są w ogóle odpowiednie dla dzieci - a w kinie można spotkać i te kierowane do dzieci i dorosłych na seansie dla maluchów

może nawet tam nawet są "prawe" reklamy - ale czy mówią prawdę, czy reklama funduszy inwestycyjnych z małym druczkiem nie-do-prze-czy-ta-nia jest lepsza/gorsza/mniej razi/bardziej oszukuje?

popisz (się) chłopie i napisz coś ciekawego
handlowieccp / 213.108.118.* / 2012-11-18 20:27
im ładniejsza reklama, tym produkt się gorzej sprzedaje.
jezdzipos / 134.255.247.* / 2012-11-18 11:54
I tak jest juz na to bardzo pozno! To co dzieje się miejscami w polskich miastach i miasteczkach to po prostu wstyd, brak gustu i tandeta. Firmy i prywatni przedsiebiorcy przekrzykuja się stawiajac ogrom szyldow, bilbordow i co najgorsza razacych w oczy tzw. ekranow i szyldow led. Ten balagan (to palma, to szyldy reklamujace agregatory, alkohole, palety, okna czy night kulby) to po prostu wstyd i zepsucie naszej przestrzeni publicznej. Czy politycy i samorzadowcy nie moga ustanowic przepisow? Polecam programy podroznicze Pana Maklowicza, w ktorych mozna zobaczyc, ze w miastach Europy nie ma tylu reklam, za to sa zadbane zabytki. A u nas? Odwrotnie.
myślcie / 83.22.98.* / 2012-11-18 10:03
"No , chwała autorowi artykułu .

"Po pierwsze, kobieta w tych reklamach jest traktowana niezwykle przedmiotowo, jak zwykły gadżet, jak neon na domu publicznym, i tu moim zdaniem kończy się właśnie granica pewnej przyzwoitości i estetyki reklamy. Nie mówiąc już o tym, że reklamy te nie przemówią nigdy do kobiet, a wręcz przeciwnie, będą przyczyną przykrych małżeńskich dyskusji jeśli przypadkiem przemówią do ich mężów."
............na takiej reklamie powinna być
nazwa firmy i nazwisko tego "artysty"


A ja pytam .
Gdzie są panie feministki ,
dlaczego nie podają do sądu , nie manifestują ?????
?

Najnowsze wpisy