Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Gosiewski: Jestem prawnikiem, a nie chemikiem

Gosiewski: Jestem prawnikiem, a nie chemikiem

Money.pl / 2006-09-22 10:31
Komentarze do wiadomości: Gosiewski: Jestem prawnikiem, a nie chemikiem.
Wyświetlaj:
ddd@com.pl / 83.144.116.* / 2006-09-22 23:32
Tyle faktów?Może to pisał ktoś z WSI lub SB?
tatko / 2006-09-23 00:37 / Tysiącznik na forum
Nie,nie. To tylko Julia1. Ona już taka od urodzenia zdolna. Ale nie ma tu faków.To tylko majaki oraz brednie. Czasem śni człowiek ,śni...i takie coś się wyśni. To jak takiego czegoś nie chlapnąć na forum?
kaja / 83.31.55.* / 2006-09-24 22:39
Szkoda ze opinie typu-majaki i brednie zostaly a sam tekst nie- typowy (PO)produkt -najlepiej dyskutuje sie nieobecnym
nieprawda? Szczeglnie te epitety emanuja sila spokoju i
kultury
. / 83.31.60.* / 2006-09-22 19:40
Dziękuję moderatorowi.
wojcher / 2006-09-22 18:47 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Jestem prawnikiem... Ile razy ja to już słyszałem. Prezydent podczas kampanii- na niemal każdym spotkaniu, jego brat podobnie, a teraz jeszcze Edgar Gosiewski. A ja myślałem że człowieka należy oceniać po czynach, a ilość niezgodnych z konstyucją ustaw (i uchwał) mnie przeraża. Taki z niego prawnik jak ze mnie....... sam już nie wiem co :)
. / 83.31.60.* / 2006-09-22 19:24
Na takie uwagi mój komentarz to tylko: "psy szczekają, karawana jedzie dalej"
Obserwator / 84.10.12.* / 2006-09-22 18:16