Taki jeden nielogo
/ 83.16.133.* / 2009-09-09 20:17
Inny fragment wypowiedzi szefa Firmy RELPOL
"W najbliższym czasie firma ma zamiar skupić się na o wiele szerszym otwarciu się na rynek niemiecki, który jest już przez nią traktowany tak samo jak krajowy. Drugi kierunek ekspansji rynkowej spółki jest obecnie definiowany i będzie to może Australia, Brazylia albo USA. Ułatwią ją wchodzące w skład Relpolu spółki w wielu krajach, zajmujące się dystrybucją żarskich wyrobów praktycznie w całej Europie, a także Afryce i Azji. Innym etapem rozwoju jest stopniowe obniżenie kosztów produkcji w celu uzyskania przewagi cenowej, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych standardów, jak również zmniejszaniu wpływu na środowisko.
Ostatnio Relpol otrzymał tytuł i godło EU Standard 2009, potwierdzające jakość wyrobów, inwestycji oraz dbania o kapitał ludzki.
– Dziś najważniejsza jest jakość. To ona decyduje o pozycji produktów na rynkach światowych. Cieszę się bardzo, że zostaliśmy dostrzeżeni jako wiarygodna firma współpracująca z największymi globalnymi koncernami. Uzyskany tytuł jest dla nas potwierdzeniem tego, co wiedzą o przekaźnikach firmy nasi klienci i co my chcemy im przekazać. Mamy zamiar wykorzystać godło do szeroko zakrojonej kampanii marketingowej w celu zwiększenia sprzedaży, bo świadczy ono o tym, że nasze wyroby są prawdziwie europejskie – komentuje Ryszard Gitis. – Prowadzone programy optymalizacji procesów produkcji powodują, że spółka praktycznie bez większych nakładów inwestycyjnych może ciągle istotnie zwiększać sprzedaż. Wystarczy znaleźć odbiorców, którzy przekonają się, że współpraca z Relpolem jest owocna na długie lata. A my wiemy, będziemy tylko rosnąć w siłę.
Tomasz Bochnia"