na złodzieju czapka....
/ 77.112.77.* / 2011-01-27 08:50
2011-01-12 18:25:03 | 178.36.31.* | łobi
Radio Maryja ma coraz więcej słuchaczy, nikogo nie musi zmuszać do słuchania,
jest najbardziej demokratyczną formą przekazu medialnego, bo słuchacze sami
decydują, a nie Ty za nich, co chcą słuchać i sami na to łożą.
Są bardzo profesjonalni, a ich audycje, w których biorą udział specjaliści z
różnych dziedzin z najwyższej półki cieszą się zainteresowaniem widzów i
słuchaczy z całego świata, od Stanów po Australię, którzy mogą aktywnie, na żywo
uczestniczyć w audycjach trwających po kilka godzin, nie tak jak w pozostałych
posadzą trzech niby ekspertów na parę minut, co mają takie samo zdanie i udają,
że dyskutują, a tak naprawdę, to jedyne ich zadanie to mącenie ludziom w głowach
i tendencyjne komentowanie rzeczywistości.
Inni poza tym ściągają haracz ze wszystkich, też i tych co ich nie słuchają czy
oglądają, bo muszą potem pokrywać koszty reklam kupując.
Rośnie jak cholera, info z krrit:
Udział w rynku Radia Maryja wyniósł 2,1%, był tym samym niższy o 0,2 pkt. proc.
niż rok temu. Słuchało go 3,5% respondentów przez średnio przez 2 godz. 7 min. dziennie.
Radio Maryja miało 1,9% udziału w rynku. Wartość tego wskaźnika była mniejsza
o 0,1 pkt. proc. niż przed rokiem. Słuchało go 3,2% respondentów przez średnio przez 2 godz.
dziennie.
PARSZYWY KŁAMCA