Rozumiesz miszczu ??
/ 211.138.124.* / 2010-09-09 07:59
„Sniper 2” w sklepach w połowie 2011 r.
dwol 09-09-2010, ostatnia aktualizacja 09-09-2010 03:26
City Interactive, producent i dystrybutor gier komputerowych, po ośmiu miesiącach zarobił już na czysto ponad 22 mln zł
Niewykluczone, że całoroczny zysk może się zbliżyć do 30 mln zł.
Dynamiczna poprawa wyników to efekt bardzo dobrej sprzedaży gry „Sniper: Ghost Warrior”, która miała premierę w czerwcu. Do tej pory kupiło ją pół miliona użytkowników. Do końca roku ich liczba może się zwiększyć o kolejne 200 – 300 tys. W przyszłym roku zaś klienci powinni nabyć kolejne kilkaset tysięcy egzemplarzy.
– W pierwszym kwartale przyszłego roku „Sniper” ukaże się w wersji na konsole PlayStation 3. Do tej pory produkt ukazał się jedynie w wersjach na peceta i konsolę Xbox360
– zapowiada Marek Tymiński, prezes City Interactive.
Deklaruje, że celem spółki jest, żeby w ciągu roku od premiery „Snipera” kupiło milion klientów. Pierwotny plan zakładał, że sprzedaż będzie o połowę mniejsza.
Tymiński po raz pierwszy oficjalnie potwierdza też, że spółka pracuje nad sequelem „Snipera”.
– Prace trwają już od kwietnia i są zaawansowane – zdradza. Zapowiada, że „Sniper 2”, od razu w wersji na trzy nośniki, trafi na półki sklepowe w połowie przyszłego roku. Nie chce zdradzać, jakiej sprzedaży oczekuje.
– Przykłady innych popularnych gier pokazują, że ich kontynuacje sprzedają się w liczbie o kilkadziesiąt procent większej niż pierwsza część – oznajmia.
– Nie mamy powodów, żeby sądzić, że ze „Sniperem 2” będzie inaczej, tym bardziej że będzie to dużo lepszy technologicznie produkt niż „Sniper” – mówi
Gdy zrozumiesz Janie,co naprawde jest wazne dla spolek na GPW ,zaczniesz zarabiac naprawde.