adna inna część bolidu nie jest poddawana takim przeciążeniom jak silnik. Przy
prędkościach obrotowych dochodzących do 19000 obrotów na minutę przyspieszenie
działające na tłoki przekracza 9000G, co oznacza, że ich ciężar jest tyle razy większy
od rzeczywistej masy. Dlatego konstruktorzy prześcigają się w projektowaniu
optymalnych jednostek napędowych, które są w stanie zapewnić wystarczającą żywotność,
a przy tym bardzo wysoką moc.
skomentuj zgłoś do usunięcia
ostatnio przywieźli znajomi na części mercedesa C klasa 2.2 diesel, przebieg 1 milion 400 tyś, bez remontu
ja mam ten sam silnik i mam prawie 500 tys silnik od wymiany do wymiany nie bierze oleju,odpala przy -20 (testowane tego roku w styczniu- lutym ) spalanie 6-7 (miasto) l na 100km moc 95 KM wystarcza ale fajnie by sie jezdziło gdyby miał ze 120, prędkośc max ok 190-195 km/h. optymalna prędkośc autostradowa ok 140 km/h minimalnie spala 4,8l przy 90km/h, do tego masz komfort mercedesai jego wnętrze juz 13 letnie bije na głowe toyoty,talie i inne wynalazki