Co z tym kursem?
Wielu inwestorów pyta dlaczego kurs akcji spada. Przyczyny tego są trudne do uchwycenia dla nas - leżą one poza spółką. W obrocie jest w tej chwili niewiele akcji (1.400.000), więc posiadając stosunkowo niewiele środków, można wpłynąć na kurs znacznie go podwyższając lub zaniżając. W spółce nie dzieje się nic co mogło by wpłynąć na kurs. Opublikowane za I kwartał wyniki są dobre, wszystko wskazuje na to, że II kwartał może być jeszcze lepszy. Jednak o wartości spółki zadecyduje sukces kampanii promocyjnej serwisu ifirma.pl, do której teraz sie intensywnie przygotowujemy. Kampania planowana jest na listopad 2008 roku i styczeń 2009. Są to najdogodniejsze terminy pod względem operacyjnym i możliwości pozyskania klientów dla serwisu. Do tego czasu musi też być przygotowana odpowiednia infrastruktura zarówno techniczna jak i ludzka, aby być w stanie obsłużyć klientów.
Mamy też nadzieję, że bieżące informowanie o działaniach Spółki pozytywnie wpłynie na płynność akcji, co ograniczy wahania kursu. Z pobieżnych wyliczeń wynika, że co najmniej 12% emisji akcji zostało objęte przez użytkowników serwisu ifirma.pl - biorąc pod uwagę, że jest to część z 2000 podmiotów z sektora mikrofirm, uważamy ten wynik za bardzo dobry. Wiemy też, że dla wielu z nich był to pierwszy kontakt z giełdą. Nie możemy zawieść naszych klientów, a z drugiej strony oni wiedzą, że serwis ifirma.pl jest dobrym i sprawdzonym rozwiązaniem. Naszym celem jest obsługa 20.000 płacących klientów w ciągu 2 lat. Ta wielkość to około 2% rynku, uwzględniając sposób prowadzenia księgowości oraz wielkość firmy. Możliwe jest, ze zamiast 2% będzie 3% i wtedy premia dla cierpliwych będzie dużo większa.