Anakin Skywalker
/ 89.74.213.* / 2010-07-22 10:27
Największe sieci handlowe w USA, takie jak Target, Sears czy Toys R Us, wyjątkowo wcześnie, bo już w lipcu, zaczęły wyprzedaże przed Bożym Narodzeniem. Sklepy są ozdabiane świątecznymi świecidełkami, ze stoisk przyjaźnie machają święci mikołajowie w okularach przeciwsłonecznych, a wszystko po to, aby nakłonić Amerykanów do większych zakupów.
Sieć handlowa Sears i największa grupa sklepów z zabawkami w USA Toys R Us rozpoczęły kilka dni temu akcję promocyjną "Gwiazdka w lipcu", w ramach której w specjalnej cenie można kupić kilkaset produktów, począwszy od filmów przez ubrania aż po zabawki. Podobną drogą podążyła sieć Target, która kusi nawet 40-procentowymi "świątecznymi" obniżkami. - Chcemy stworzyć ten wyjątkowy świąteczny nastrój - mówi rzecznik sieci Target Molly Hanus.
To pierwszy przypadek w historii, gdy przedświąteczne wyprzedaże zdarzają się tak wcześnie. Jak donosi agencja AP, w ubiegłym roku jeszcze w czasie kryzysu amerykańskie sieci ruszyły z promocjami na Boże Narodzenie we wrześniu i było to spowodowane ich obawą o mniejsze niż zwykle zyski spowodowane mniej wypchanymi portfelami Amerykanów.
----------------
Rozsądni Amerykanie już wiedza, że do grudnia gospodarka zbankrutuje a w głębokiej recesji nikt nie kupuje. A polaczki leszcze siorbia akcje, mimo, że wszyscy wywalają.