Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Grabarczyk: Bijemy rekordy w wydawaniu pieniędzy na drogi

Grabarczyk: Bijemy rekordy w wydawaniu pieniędzy na drogi

Wyświetlaj:
rysiul20 / 83.19.96.* / 2009-07-13 20:46
Pewnie nowe limuzyny zakupili ze tak wydatki rosną albo premie wypłacili
man13 / 2009-07-13 21:14 / Tysiącznik na forum
Pewnie masz rację. Bo jak inaczej.
lecc / 83.29.20.* / 2009-07-13 22:26
pracuję w branży i powiem, że zakres prac i ilość przetargów jest niesamowita i nienotowana dotąd,
a jeżeli ktoś nie wierzy w to co jest możliwe i jest realizowane to proszę wybrać się na budowę autostrady A1 gdzie nasyp powstaje w tempie nawet 20000 m3 na dobę.
w Polsce budowa dróg jest obwarowana takimi procedurami administracyjnymi, że powinniśmy mieć święto narodowe za każdy oddany kilometr autostrady/drogi ekspresowej
sirkorr / 87.205.85.* / 2009-07-14 01:30
Mam pytanie. Jak to jest, że przy nowo wybudowanej obwodnicy Grójca, która jest drogą ekspresową, nie ma żadnej alternatywnej drogi dla rowerów? Teraz jadąc rowerem z Warszawy do Radomia na przykład, nagle pojawia mi się na drodze jeden marny znak z białym samochodem na niebieskim tle i nic więcej. Teoretycznie nie mogę jechać dalej tą drogą. Żeby było śmieszniej, to droga ekspresowa ma tylko kilka kilometrów, ale nie ma żadnej alternatywy, znaku, objazdu dla rowerzystów czy czegokolwiek. I co mam w takiej sytuacji robić? Zrezygnować i zawrócić? Czy jest to wynikiem zaniedbania inwestora, ignorancji urzędników czy może w ogólnej tendencji wg. której rowerzysta nie jest pełnoprawnym uczestnikiem ruchu? Niby są pieniądze, a i tak nie można wybudować dobrze. Projekt jest do d...., jakieś dziwne rozwiązania wjazdów na wiadukty, totalny brak oznakowania odcinków będących w budowie itd. Ja bym wszystkich tych drogowców postawił pod murem i wybił co do jednego, hehe. Za 20 lat wyrosłoby nowe niezmanierowane i nieskażone złym przykładem pokolenie, które zaczęłoby budować drobi tak się to robić powinno.