Forum Forum ubezpieczeńNa życie

HESTIA - Nie polecam tego ubezpieczyciela!

HESTIA - Nie polecam tego ubezpieczyciela!

navigators / 2011-05-28 18:38
Dotyczy: szkody majątkowej nr HK/2011/02/009649 z dn. 12.02.2011r

Zakład ubezpieczeń, jako profesjonalista powinien
działać szybko i starannie w Ich działaniu nie ma ani jednego ani drugiego.

12.02.2011 data szkody
16.02 – wizyta przedstawiciela Ergo Hestii
01.03 – wydanie bezpodstawnej decyzji po 13dniach! W czasie gdy
kompletowaliśmy dokumenty (oświadczenie Zarządcy) i szukaliśmy przyczyny zalania mieszkania.
08.03 - Odwołanie (list polecony) zagubienie
09.03 – informacja do zarządcy budynku i do Hestii o źródle przecieku
16.03 - Odwołanie (email)
16.03 – p. Joanna Barszcz informuje, że „Odpowiedź na odwołania
zostanie udzielona w formie pisemnej, w terminie 30 dni”
24.03 – druga wizyta przedstawiciela który potwierdził przyczynę zalania.
26.04 – Brak jakiejkolwiek informacji od ubezpieczyciela. (Pierwsze niedotrzymanie
terminu)
Z mojej strony pierwsze żądanie wypłaty wysłane emailem
26.04 – p. Anna Doms-Nagelska informuje, że stanowisko w sprawie złożonego
odwołania zostanie podjęte do końca przyszłego tygodnia. (piątek 06.05.2011)
27.04 – Drugie żądanie wypłaty wysłane emailem
27.04 – p. Joanna Porada informuje – „Dział Ekspertyz Szkód
Majątkowych rozpatrzy odwołanie do końca przyszłego tygodnia. Bardzo przepraszamy
za tak długi okres rozpatrywania. (czyli do piątku 6 maja)
06.05 – niedotrzymanie po raz drugi terminu
16.05 – jest 10 dni po terminie, wciąż nie ma żadnej odpowiedzi z Hestii
strony, dla mnie jest to ewidentny brak szacunku dla klienta.
Trzecie żądanie wypłaty w wysłanym do nich emailu.
18.05 – p. Joanna Porada informuje –„Otrzymałam iformację z
Działu Ekspertyz Szkód Majątkowych, że termin rozpatrzenia odwołania uległ
przedłużeniu. Stanowisko zostanie zajęte do 27.05.2011r.
24.05 – przypominam w emailu, że zostały 4 dni do końca terminu.

24.05–p. Artur S. informuje mnie, że sprawę moją prowadzi p. Anna Długosz

28.05 – Jest dzień po terminie, żadnej informacji - Trzecie niedotrzymanie
terminu

Potrafili w krótkim czasie beż żadnych danych (brak przyczyny itp.,) wydać odmowę
wypłaty odszkodowania powołując się nieudolnie na różne związki
przyczynowo-skutkowe niemające żadnego związku z zalaniem, a nie potrafią nawet
dotrzymać terminu rozpatrzenia odwołania.

Moim zdaniem Ich procedury, jeśli takowe posiadają, wymagają weryfikacji, bo jak
widać rozmijają się one z rzeczywistością, a może to wina źle przeszkolonego
personelu?

Wysłane przeze mnie odwołanie było żądaniem dokonania weryfikacji i korekty
poczynionych przez nich ustaleń a nie okoliczności wymagających wyjaśnienia.
Dlatego też, w związku z faktem, iż składane odwołanie miało ścisły związek z
przyjęciem przez zakład ubezpieczeń błędnych danych, sprawdzenie tych
danych winno odbyć się w ramach wyznaczonego przepisami terminu likwidacji szkody
i skutkować ewentualnym naliczeniem odsetek za zwłokę w likwidacji szkody.
Przykre jest to, że do tej pory czekając na odpowiedź z Ich strony nie podejmowałam
żadnych czynności remontowych w mieszkaniu, musiałam korzystać z gościny rodziny i
znajomych. Sytuacja taka jest bardzo niekomfortowa, ale nie liczę już na Ich
zrozumienie, bo w tej całej sytuacji oprócz profesjonalizmu i szacunku dla klienta,
tak po prostu zabrakło ludzkiego spojrzenia na sytuację.
Sprawa moja wciąż nie została wyjaśniona, mimo że jest już prawie 4 miesiące po
zaistnieniu zdarzenia.
Brak zachowaniu należytej staranności (art.355§2 k.c.)
MN
Wyświetlaj:
pawelekzajac / 2012-10-03 10:06
dotyczy szkody WA50/14149/12 data szkody 1 lipca 2012.

1 sierpnia decyzja TU Hestia negatywna

3 sierpnia - odwołanie od decyzji (merytoryczne, skonsultowane z prawnikiem)

7 września - brak decyzji w sprawie odwołania

7-14 września - kilka telefonów do infolinii Hestii w tej sprawie

14 września - pani Aleksandra Szydłowska uprzejmie informuje mnie, że decyzja zostanie podjęta do 21 września

21 września brak decyzji, kolejne telefony do Hestii

25 września - pani Aleksandra Szydłowska znowu uprzejmie informuje mnie, że decyzja zostanie podjęta do 5 października

dziś jest 3 październik - brak decyzji w sprawie odwołania. Zamierzam napisać pismo do Rzecznika Ubezpieczonych.

Dodam jeszcze, że maile od pani Szydłowskiej różnią się jedynie datą - ewidentnie kopiuj/wklej/szablon. Do dziś brak jakiejgokolwiek uzasadnienia dla przesunięcia terminu rozpatrzenia odwołania. Zdecydowanie brak szacunku dla poszkodowanych.
Justyna Szymańska / 91.198.179.* / 2011-05-30 10:23
navigators,
podjęłam już interwencję w Twojej sprawie. Jeszcze dzisiaj powiadomię Cię o jej wynikach, na adres e-mail, wskazany w aktach szkody.
Chciałabym Cię również zapewnić, że opisane nieprawidłowości zostaną wnikliwie przeanalizowane. Dopiero po zakończeniu ww. postępowania, będę w stanie ocenić, czy zwłoka, o której wspominasz była uzasadniona, czy też błąd leżał po stronie naszego pracownika. Niezależnie od ww. wyników, w imieniu Towarzystwa jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności spowodowane wydłużeniem procesu likwidacji szkody.
pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji Ergo Hestii)

Najnowsze wpisy