Janusz612
/ 217.99.217.* / 2016-03-17 14:55
Witam, 15.03.16 otrzymałem informację o odrzuceniu przelewu z powodu braku środków, po zasileniu konta wykonałem przelew raz
jeszcze, dzisiaj wchodzę na konto i w historii ukazuje mi się strona, niby informacja że przelew odrzucony,
a kasa zniknęła z konta po raz drugi. Gdy próbuję napisać informację do banku, pomimo zmniejszenia pliku ze zrzutem do 460KB, wiadomości nie można wysłać. Taka sytuacja zdarzyła się nie po raz pierwszy. Masakra, żadnej odpowiedzi od banku, pierwszy raz miałem taką sytuację ok 1 mca temu i do dzisiaj żadnej odpowiedzi z banku. Gdyby nie dobre relacje z odbiorcą przelewu, pieniądze zniknęły by i tyle po nich. Bank ma to gdzieś. System do przelewów masakra, pojawia się informacja że np przelew nie poszedł ponieważ nastąpiła jakaś awaria, proszę spróbować za chwilę. Więc próbuję za chwilę, przechodzi ale jakie moje zdziwienie, że po chwili okazuje się że poszedł ten pierwszy i drugi. Zero odpowiedzi na reklamacje. Chyba zamknę to konto, bo strach robić przelewy- nigdy nie wiadomo czy przelew poszedł raz czy może 2 lub 3 i więcej razy. Strach !!!!!!