Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
S. Michalczyk / 185.14.150.* / 2017-06-27 13:35
Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji.
Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał - chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić - na przykład faktura.
Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył.
Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ?
epomoc_ideabank / 2017-06-27 22:57

Bardzo się rozczarowałem po tym, jak bank odmówił realizacji dyspozycji.
Chodziło o niecałe 16 EURO, które to miałem zamiar przesłać poprzez bankowość internetową, ręcznie wypisując dane przelewu dla firmy prowadzącej sklep. Jak to bank nazwał - chodziło o względy bezpieczeństwa. I zażądał ode mnie przesłania dokumentów, z których wynika za co chcę zapłacić - na przykład faktura.
Nikt jeszcze mnie tak cholernie nie poniżył.
Żebym musiał się tłumaczyć z tego że kupiłem sobie na przykład zielone majtki plażowe. I może jeszcze mam pytać czy mogę ?


Szanowny Panie,

przykro nam z powodu trudności jakie Pana spotkały oraz opisanej sytuacji. Procedury bezpieczeństwa mają na celu ochronę interesów naszych klientów. Abyśmy mogli odnieść się do odpisanej sprawy, prosimy o wiadomość na adres epomoc@ideabank.pl. Wiadomość ta powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótki opis problemu, a także dopisek „e-Pomoc” w temacie.

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości związane z opisaną sytuacją.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
S. Michalczyk / 78.8.28.* / 2017-06-29 17:07
Bank odpowiedział przesyłając regulamin.
Oczywiście z tego regulaminu wynika, że bank może w pewnych przypadkach odmówić wykonania przelewu. Na przykład podejrzenie o pranie brudnych pieniędzy, bardzo wysoka wartość przelewu, brak środków na koncie, podejrzenie o finansowanie terroryzmu i takie tam podobne, które jak sądzę są całkowicie uzasadnione.

Na pytanie jakie konkretnie podejrzenie dotyczy mojego przypadku bank milczy.
... Nie zostawię tak tego. Aż Wam się czkawką odbije. Obiecuję.
muzykalna / 2017-06-30 14:34
Zawsze jak nie zgadzasz się z odpowiedzią banku, możesz złożyć reklamację i dostaniesz konkretne stanowisko. Ja bym tak zrobiła. Wygrażanie raczej problemu nie rozwiąże. ;)
S. Michalczyk / 78.8.28.* / 2017-06-30 19:27
To jasne. Masz jakieś propozycje adresu, pod który taką reklamację radzisz złożyć ?
Wysłałem na trzy adresy :

- kontakt@ideabank.pl
- zagraniczne@ideabank.pl
- epomoc@ideabank.pl

... ale tam nikt konkretnego stanowiska nie zajmuje i wyjaśnia niczego.

Oczywiście znajdę a jak będzie trzeba to napiszę na wszystkie możliwe adresy banku :)))
Anna_87 / 2017-07-08 18:45
A ja ci powiem dlaczego potrzebują takiej weryfikacji i nie tylko w Idea Banku tak jest. Nasz wspaniały kraj ma taką ustawę, która niedawno weszła w życie, możesz przeczytać więcej w tej materii tu: http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/299 Myślę, że pracownikom banku ciężko jest wytłumaczyć klientowi, że z automatu muszą sprawdzać czy ich klient nie jest terrorystą, bo chce zrobić przelew w obcej walucie. ;)
S, Michalczyk / 77.255.204.* / 2017-08-01 10:35
No ale to jest przykładowa odpowiedź, o którą proszę. Będę wtedy wiedział, że należy się liczyć z odmową wykonania przelewy zawsze i każdego w obcej walucie.
Bank jednak nie chce odpowiedzieć co jest przyczyną, kiedy odmawia a kiedy nie odmawia wykonania dyspozycji. Mi kazano tłumaczyć się z zakupów i przekazać dokumenty świadczące o tym co sobie zakupiłem za 15 euro. Czy chodziło o podejrzenie finansowania terroryzmu ? a może pranie brudnych pieniędzy ?
Chyba za względu na sumę przelewu nie. No to o co ?
W innym banku przelew poszedł w ciągu minuty.
szklarek / 2017-07-09 19:04
Niedawno ? Ustawa jest z listopada 2000 r., weszła w życie 23.06.2001 r., a więc 16 lat temu.
Anna_87 / 2017-07-30 18:19
Jednolity tekst ustawy ogłoszono 9 marca 2016, mniej więcej rok później w praktyce zaczęły działać przepisy i narzędzia egzekwujące. Ustawa stara, ale modyfikowana, więc nie do końca tak jak piszesz.
szklarek / 2017-07-30 20:41
Nie do końca to Ty rozumiesz co to jest ogłoszenie aktu ujednoliconego. Ustawa ta miała już 5 ujednoliceń. Najnowsze, a więc uchylające to przez Ciebie przytoczone miało miejsce 30.05.2017 r.

Podtrzymuję więc datę wejścia w życie ustawy. Aktów wykonawczych- rozporządzeń ma 8 obowiązujących.
emerp / 217.99.252.* / 2017-06-24 20:08
Pierwszy kontakt z Bankiem miałem zakładając lokatę Happy na 4%. Wszystko odbyło się szybko i sprawnie, nie miałem najmniejszych kłopotów. Byłem mile zaskoczony, ponieważ na różnych forach opinie klientów o banku są, delikatnie mówiąc, mało przychylne. Założyłem konto Idealne i powiązane z nim konta Zyskowne.
Procedura zakładania i uruchamiania odbyła się bez najmniejszych zastrzeżeń zarówno z mojej jak i ze strony banku. Pamiętając jednak o negatywnych opiniach o banku, na początek nie lokowałem większych kwot.

Po pewnym czasie zmieniłem dowód osobisty. Przez bankowość elektroniczną powiadomiłem Bank, przesyłając wymagane dokumenty. Natychmiast otrzymałem następującą informację: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866.
Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo". To było 19.06.2017r. dziś kończy
się 24.06. I co?. I nic. Telefon ciągle przy sobie, zaglądam często do poczty - nic, cisza. Myślę, że chyba rację mają niezadowoleni z banku klienci. Wyczytałem dużo skarg na bankowość elektroniczną. Nie opisuję szczegółów, przyznaję - jest trochę kulawa.
RAF2018 / 2018-01-12 21:43
W dniu 21-go grudnia 2017r wraz z trzema wspólnikami udaliśmy się do oddziału Idea Bank przy ul. Sukienniczej 8 w Krakowie, w celu założenia konta firmowego. Wszystko przebiegło w towarzystwie wówczas miłej Pani Bankier w akompaniamencie aromatu kawy. I tyle miłego...
Okazało się, że konto jest, ale nie można z niego skorzystać, bo jeden ze wspólników spółki z o.o sp.k. nie może zostać wprowadzony do "systemu". Pani Bankier Agnieszka Sz. obiecała, że wyjaśni tą sytuację i zaprasza ponownie jednego ze wspólników za 2-3 dni. Jakież było zdziwienie, kiedy 02.01.2018r problem był nadal. Bankier miała oddzwonić, odpisać i nic. Po kilku dniach zaczęliśmy sprawę monitować codziennie w dni robocze, a to w oddziale, a to na infolinii. A tu trzeba zacząć regulować należności spółki, ale najpierw trzeba wpłacić kilkaset tysięcy złotych kapitału, a nadal nie ma gdzie. Konto jest, ale nie wszyscy wspólnicy mają dostęp. Za każdym razem, wielokrotnie obiecano oddzwonić lub odpisać. Miał też oddzwonić kierownik oddziału i oddzwoniono tylko raz.
Dzisiaj jeden ze wspólników chciał wpłacić własną część kapitału. Pojechał z gotówką do oddziału. Oddział czynny, kasa nieczynna. Próba wpłaty przez wpłatomat i odczyt danych... To nie były dane spółki, tylko prywatne dane wspólnika do tego nieaktualne. Próba wyjaśnienia na miejscu. Przepraszamy, zaciągnęła się jakaś Pana "prywatna" kartoteka, dawno nieaktualna. No tak... Wspólnik miał kilka lat temu w Idea Bank jakąś lokatę. Nieaktualny adres, nr dowodu itp. Miano sytuację naprawić i trzeba dowiedzieć na infolinii. Popołudniu na infolinii, nic się nie można było dowiedzieć, bo w systemie były nieprawdziwe dane i pytania kontrolne nie zgadzały się z odpowiedziami. Może coś się uda zrobić 3 wspólnikowi, karta nie działa. Próba zalogowania na konto i ... nie przychodzi SMS z wygenerowanym hasłem. Dzisiaj mija 22 dni od momentu "założenia" konta na spółkę. To już nie jest śmieszne, to jest tragiczne. Wręcz nieprawdopodobne. Ma to już wpływ na funkcjonowanie firmy. Wobec tego nie obejdzie się bez skargi do KNF i do innych instytucji. Jeżeli do poniedziałku, bank nie naprawi oczywistych swoich błędów, będziemy zmuszeni zaangażować kancelarię prawną i żądać odszkodowania. Już obecnie mamy wstrzymane prace adaptacyjne siedziby spółki, bowiem nie możemy prawidłowo regulować zobowiązań. Nadmienić należy, że pracownicy infolinii robią wszystko, aby nie składać formalnej skargi reklamacyjnej. Ale wczoraj akurat ktoś miał "dobre serce" na infolinii i zarejestrowano reklamację pod numerem 18/208489/ZR Szanowni Państwo. To działania banku, skrajna niekompetencja i wręcz działania na szkodę klienta zmuszają nas do upubliczniania relacji. Widocznie limit gaf, nieporozumień, indolencji, błędów i "technicznych problemów" już się wyczerpał. Czekamy na reakcję kompetentnych osób.
epomoc_ideabank / 2017-06-25 21:32

Natychmiast otrzymałem następującą informację: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866.
Dołożymy wszelkich starań, aby przekazać odpowiedź w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie lub mailowo". To było 19.06.2017r. dziś kończy
się 24.06. I co?. I nic.


Szanowny Panie,

przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu problemu, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem, czego dotyczy sprawa oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
emerp / 217.99.252.* / 2017-06-26 11:04
Sądzę, że odpowiedzi z e-Pomoc Idea Bank generowane są automatycznie i szablonowo. Jeżeli w poprzedniej wypowiedzi podałem część wiadomości z banku: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866." Moim zdaniem powinno to wystarczyć do identyfikacji. Więcej nic nie przesyłam. Następna korespondencja będzie związana z zakończeniem współpracy.
epomoc_ideabank / 2017-06-27 22:49

Sądzę, że odpowiedzi z e-Pomoc Idea Bank generowane są automatycznie i szablonowo. Jeżeli w poprzedniej wypowiedzi podałem część wiadomości z banku: "dziękujemy za wiadomość. Została ona zarejestrowana pod numerem: 2017061910011866." Moim zdaniem powinno to wystarczyć do identyfikacji. Więcej nic nie przesyłam. Następna korespondencja będzie związana z zakończeniem współpracy.



Szanowny Panie,

w kontaktach internetowych, obowiązują nas procedury bezpieczeństwa i zachowanie najwyższej prywatności danych Klientów. Podanie numeru referencyjnego na forum nie daje żadnej pewności, że jest Pan osobą, z którą prowadziliśmy lub prowadzimy korespondencję w opisanej sprawie. W trosce o bezpieczeństwo danych zatem, raz jeszcze prosimy o kontakt na adres epomoc@ideabank.pl podany w naszej wcześniejszej wiadomości oraz w sposób przez nas opisany.

Raz jeszcze również zapewniamy, że postaramy się jak najszybciej udzielić Panu stosownych wyjaśnień i pomóc.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
emerp / 217.99.252.* / 2017-06-28 16:30
28.06.2017 r. telefonicznie zgłosił się konsultant. Zmiana dowodu w dokumentach bankowych sfinalizowana. Kończę ten wątek.
Grom267 / 5.172.233.* / 2017-06-28 21:04
emerp, to szacunek, bo nie każdy ma jaja wrócić i napisać, że sprawe załatwił.
wiwan / 2017-06-28 22:53
Wrócił z 1,5 zdania. Zarzuty rozwinął w ...20.
Wojt788 / 79.186.132.* / 2017-06-13 14:58
Idea Cloud to porażka, mam/miałem konta w innych bankach i nigdy nie miałem problemu z obsługą konta co tutaj. Żeby zrobić 1 przelew potrzeba mi było ponad 20 min. problemy z podaniem nazwy, w trakcie przewijania, wylogowuje się... Zmienisz jedną nazwę musisz pisać wszystko od nowa...
lysypmi / 31.1.106.* / 2017-06-14 20:21
porażka to cały ten bank .. dwa lata niespełna temu zamknąłem konto w tym pseudobanku oczywiście specjalnie w oddziale w Poznaniu na ulicy Domaniewskiego ..bardzo miła Pani poinformowała mnie że wszystkie formalności zostały spłacone a pozostałe pieniądze zostaną przelane na moje inne konto ..jakież jest moje zdziwienie gdy po prawie jak już wspominałem dwóch latach dostaje sms i list z windykacji idea pseudo banku że mam zaległość prawie czterysta złotych , gdyż nie zostały spełnione wszystkie wymogi potrzebne do zamknięcia konta i przez ten cały okres miałem naliczana miesięczną opłatę ..oczywiście nikt wcześniej nie informował że jednak konto nie jest zamknięte , że nie spełniłem jakiś wyssanych wymogów no bo najpierw trzeba było uzbierać parę złotych...a teraz straszą mnie sądem chyba że wpłacę zareklamuje i wtedy szanowny pseudo bank po ewentualnym uznaniu reklamacji odda mi pieniądze ... czy ktoś jeszcze spotkał sie z taka patologia tego pseudo banku czy tylko ja jestem takim "szczęściarzem"
elaslawek / 188.146.164.* / 2017-08-21 19:58
ja tez dostałem informacje o zadłużeniu dopiero po 30 miesiącach , teraz od trzech miesięcy usiłuje zamknąć konto ,ale niestety robią wszystko aby tego nie zrobić Pomimo wizyty w banku , gdzie oczywiście mnie wylegitymowano nie można zamknąć konta bo podobno niezgodny podpis z wzorem , nie można zamknąć konta bo w momencie składania wymówienia było zadłużenie na 14,99 i tak w kółko, chyba trzeba poprosić tvn , albo może ktoś może pomoże jak ich zmusić
epomoc_ideabank / 2017-08-23 20:34

ja tez dostałem informacje o zadłużeniu dopiero po 30 miesiącach , teraz od trzech miesięcy usiłuje zamknąć konto ,ale niestety robią wszystko aby tego nie zrobić Pomimo wizyty w banku , gdzie oczywiście mnie wylegitymowano nie można zamknąć konta bo podobno niezgodny podpis z wzorem , nie można zamknąć konta bo w momencie składania wymówienia było zadłużenie na 14,99 i tak w kółko, chyba trzeba poprosić tvn , albo może ktoś może pomoże jak ich zmusić


Szanowny Panie,

przykro nam w związku z trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu opisanych problemów, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem przyczyny kontaktu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej zweryfikować sprawę oraz udzielić Panu stosownych wyjaśnień i pomocy.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
epomoc_ideabank / 2017-06-20 21:57

..jakież jest moje zdziwienie gdy po prawie jak już wspominałem dwóch latach dostaje sms i list z windykacji idea pseudo banku że mam zaległość prawie czterysta złotych , gdyż nie zostały spełnione wszystkie wymogi potrzebne do zamknięcia konta i przez ten cały okres miałem naliczana miesięczną opłatę


Szanowny Panie,

przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią oraz trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu wątpliwości w tej sprawie, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Mac5677333 / 31.172.180.* / 2017-06-08 15:00
Dno i 5 metrów mułu. Rozwiązałem umowę kredytową i nagle się okazuje, że zamiast jednej faktury z IdeaMoney co chwilę przysyłali następne - mimo, że pracownik informował tylko o jednej. Stanowczo nie polecam, ani konta w tym banku, ani kredytu!
wadar / 94.254.152.* / 2017-06-01 11:42
Własnie zastawiałem się na założeniem konta w tym banku, ale juz wiem, że nie tutaj. Co więcej współczuje osobie, która na forach, w imieniu banku bez przerwy przeprasza i obiecuje pomoc , ciężka praca. Szkoda, że konieczna.
H Szatkowski / 2017-06-01 20:31
Mam dziwne wrażenie, że robota bardzo podobna do twojej- czarny PR tego banku na forach...
firma_klient_Idea bank / 94.254.177.* / 2017-05-29 21:49
Bank wyspecjalizowany w zarabianiu kosztem klienta. Spróbujcie spłacić kredyt w całości :) mając np. "pakiet płynnościowy". Nie polecam - kredyt w tym banku to był największy błąd w ostatnim roku.......
Uważajcie.
Lukasz6666 / 2017-07-04 15:30
jestem w tej samej sytuacji, pakiet plynnosciowy to porazka, ale pan doradca mowil, ze wartto brac i mozna pozniej z niego zrezygnowac. Mowil takze, ze nie ma prowizji za wczesniejsza splate, a tu okazuje sie, ze jest. Kolejne, przychodzi dzien do calkowitej splaty, jest wyliczenie, wplacam, a oni ze za malo srodkow. I tak w kolo, a za kazdym razem pobieraja prowizje, nie dziwie sie, ze nie chca zamknac, na koniec trzeba wydoic klienta z ostatniego grosza. pisze do nich, a oni: "w nawiązaniu do poniższej wiadomości uprzejmie informujemy, że Pana wiadomość została przekazana do odpowiedniej jednostki Banku" baa, pewnie, mozna tak robic jak najdluzej, w koncu kolejne raty beda do splacenia, infolinia? hmm, dzwonilem, pytam o pozostala kwote, a obsluga zadaje mi pytanie kiedy co i jak. Ja pytam kolejny raz, olewaja i robia swoj. odzial banku, kolejny temat, panie chodza w szpileczkach i plotkuja, kaweczka wazniejsza, a klient to ... jak juz dojdzie do rozmowy o problemie, odsylaja do siedziby glownej, bo one biedne nie wiedza, albo nie maja uprawnien. porazka, jak dla mnie to pijawki
Melania / 80.82.28.* / 2017-06-08 13:40
Zgadzam się w zupełności aby dobrze się zastanowić przy wyborze tego banku . Bank nieprzyjazny klientom, obsługa klienta koszmarna zarówno przez pracowników jak i system bankowy.Potrafią po 10 latach domagać się rzekomo niespłaconej raty kredytu.Ciekawe, że przez 10 lat bank tego nie widział tym bardziej, że jeżeli się spóźnisz z spłata to wzywają Ciebie i żyrantów do spłaty. Jeśli bierzesz kredyt w tym banku to dowody spłaty kredytu musisz przechowywać wiecznie bo nie wiadomo kiedy będą chcieli od Ciebie jeszcze dodatkowe pieniądze.
Uważajcie na ten bank.
Kris402 / 46.134.45.* / 2017-09-05 13:13
Napisala Pani cala prawde w kilku zdaniach . Dodam ze mam te same problemy , splacam kredyt i te ich dodatkowe kary , czlowiek tylko czeka co oni jeszcze wymysla . Odradzam ich kredyty , o ksiegowosci nawet nie myslcie ludzie !!! to bzdura totalna , a ich pomoc prawna to tylko oplata dodatkowa bo ich prawnik nie moze dzialac przeciwko idea bankowi . Splacam kredyt regolarnie , ich kare za obrot ok.200zl i 500zl za jakies papiery ktore co miesiac wymagaja . ALE JUZ NIE DLUGO PRZENOSZE KREDYT DO INNEGO BANKU . LUDZIE TU SPLACACIE KREDYT I DODATKOWO ICH KARY ZA NIC UWAGA NA TEN BANK zero kontaktu
Wojti888 / 83.26.252.* / 2017-10-23 18:47
Panie Kris402 czy udało się panu przenieść kredyt z Idea do innego Banku? jak tak to gdzie jeśli można wiedzieć?.. mam podobne problemy o których pan tu pisze ... non stop coś doliczają. mam tego już naprawdę dość.
epomoc_ideabank / 2017-06-11 21:29

.Potrafią po 10 latach domagać się rzekomo niespłaconej raty kredytu.


Szanowna Pani Melanio

przykro nam w związku z wyrażoną tu opinią, chcielibyśmy jednak pomóc w rozwianiu wątpliwości co do zasadności wspomnianej raty kredytu. Prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Pani stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
nie jestem zlosliwy / 31.0.124.* / 2017-05-31 22:22
@firma_klient to nie wiedziałeś jakie masz warunki spłaty w kredycie? Przecież umowy się czyta.
Zuzianna / 2017-05-29 20:42
Ja również nie polecam, omijajcie ten bank szerokim łukiem.
yaska / 2017-05-29 21:17
A nie polecasz bo...? Może coś konkretniej?
AIA- / 83.22.118.* / 2017-05-29 17:07
Nie polecam. . po zakonczeniu mojej lokaty musze czekac 14 dni na wyplate moich pieniedzy,oczywiscie z zerowym oprocentowaniem przez ten okres czyli 14 dni. . . to zlodziejstwo. .
ka722 / 81.190.47.* / 2017-07-04 10:43
Ta sama sprawa,po zakończeniu lokaty strukturyzowanej (3 mies. na 4%), która oczywiście nie wypaliła bo "źle wyceniliśmy sytuację", nie oddają pieniędzy przez 14 dni. Nie informują o tym przed zawarciem umowy. Ostrzegam!

ka
Toma780 / 176.221.123.* / 2017-05-25 20:43
A czy ktoś jechał może tym hubem w pociągu, co go ostatnio uruchomili? Ciekawa jestem czy faktycznie jest to takie fajne, jak napisali w internecie?
yaska / 2017-05-29 21:15
No jak ktoś pracuje w podróży to oczywiście, że to fajna sprawa. Bo nie oszukujmy się, co to za praca w zwykłym przedziale. Mam nadzieję, że takie huby powstaną też na innych liniach.
JarekGD / 2017-05-23 12:42
Zalozylem firmowe konto w tym banku i od 2 miesiecy nie moge ptrzymac dostepu do swojego konta ani karty w oddziale wysylaja mnie na infolinie z info lini do odzialu. Ten bank to wielka pomylka nie polecam strata czasu i nerwow w dodatku zona oplaca ze swojego konta rachunki z tego banku i nigdy nie wiadomo ile pieniedzy zostaje na koncie poniewaz ich nie ksieguja dopiero po kilku dniach. Odradzam trzmac sie z dala od tego banku.
epomoc_ideabank / 2017-05-30 16:51

Zalozylem firmowe konto w tym banku i od 2 miesiecy nie moge ptrzymac dostepu do swojego konta ani karty w oddziale wysylaja mnie na infolinie z info lini do odzialu.


Szanowny Panie Jarosławie,

przykro nam w związku z opisaną sytuacją i trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu problemu, dlatego prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej skontaktować z Panem i udzielić pomocy oraz stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Edyta802 / 77.254.138.* / 2017-05-20 10:29
Założyłam rachunek dla spółki bo chciałam wspierać polską przedsiębiorczość, ale trzy dni temu wybrałam pieniądze kartą i to dalej nie jest zaksiegowane. No zwariować można bo nie wiadomo ile się ma pieniędzy, płącę kartą to dobiero na drugi dzień po południu jest zaksiegowane. Można się tak zakręcić jak sie dużo płaci kartą że w sumie nie wiadomo ile tej kasy jest. No i czekać tygodniami aż łaskawie zaksiegują. To jakaś kompletna pomyłka!!!!
John 773 / 217.91.217.* / 2017-09-15 13:38
Specjalnie tak robia, bo jak zejdziesz ponizej uera walna cie monitem 200 zl. To ich typowa metoda.
epomoc_ideabank / 2017-05-21 19:45

Założyłam rachunek dla spółki bo chciałam wspierać polską przedsiębiorczość, ale trzy dni temu wybrałam pieniądze kartą i to dalej nie jest zaksiegowane. No zwariować można bo nie wiadomo ile się ma pieniędzy, płącę kartą to dobiero na drugi dzień po południu jest zaksiegowane. Można się tak zakręcić jak sie dużo płaci kartą że w sumie nie wiadomo ile tej kasy jest. No i czekać tygodniami aż łaskawie zaksiegują. To jakaś kompletna pomyłka!!!!



Szanowna Pani Edyto,

przykro nam w związku z utrudnieniami, jakie Panią spotkały. Jeżeli problem nie został rozwiązany, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej sprawdzić rzeczywisty stan rachunku i udzielić Pani stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Aneta 07 / 2018-06-20 21:18
Co znaczy przykro? Tak działacie. To nie jest odosobniony przypadek. Po co udawanie zaskoczenia.
Zacznijcie rzetelnie pracować a nie wyklepana formułka.
Kasia_Kraków / 149.156.73.* / 2017-05-10 09:10
Ja jeszcze w sumie nie zaczęłam na dobre mieć do czynienia z tym bankiem, ale moja opinia już negatywna. W skrócie - przychodzę założyć konto w Idea Bank. Niby 0 warunków, tylko dokument tożsamości i ok. Dla opisu sytuacji - jestem obcokrajowcem, ale mam stały pobyt, jestem rezydentem podatkowym i wszystkie papiery mam w porządku. No i na wstępie - niespodzianka - nie mogą mi założyć bankowości elektronicznej bez sprawdzenia przez służby bezpieczeństwa banku z powodu narodowości (ciekawe, swoją drogą, jak oni to sprawdzają). No ale niech z nimi - mogą sobie sprawdzać, nie mam nic przeciwko. Ale po sprawdzeniu (milion pytań jak na przesłuchaniu), okazuje się, że coś tam nie działa u nich w systemie transakcyjnym - zwał jak zwał - jednym słowem konta mi nie założyli. Parę dni straconych. Powiedzieli, że jak coś się zmieni, to się skontaktują - minął tydzień, zero odzewu. Ogólnie nie polecam, podejście totalnego olewania potencjalnych klientów. Dodam, że mam konta w 2 innych bankach i nigdy nie było podobnych problemów.
epomoc_ideabank / 2017-05-11 22:12

Dla opisu sytuacji - jestem obcokrajowcem, ale mam stały pobyt, jestem rezydentem podatkowym i wszystkie papiery mam w porządku. No i na wstępie - niespodzianka - nie mogą mi założyć bankowości elektronicznej bez sprawdzenia przez służby bezpieczeństwa banku z powodu narodowości (ciekawe, swoją drogą, jak oni to sprawdzają). No ale niech z nimi - mogą sobie sprawdzać, nie mam nic przeciwko. Ale po sprawdzeniu (milion pytań jak na przesłuchaniu), okazuje się, że coś tam nie działa u nich w systemie transakcyjnym - zwał jak zwał - jednym słowem konta mi nie założyli. Parę dni straconych. Powiedzieli, że jak coś się zmieni, to się skontaktują - minął tydzień, zero odzewu.


Szanowna Pani Kasiu,

przykro nam w związku z utrudnieniami, jakie Panią spotkały. Chcielibyśmy wyjaśnić sytuację i odnieść się do odpisanych problemów, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej skontaktować z Panią i udzielić stosownych informacji.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Kris402 / 46.134.132.* / 2017-04-28 22:27
Pomocy , prosze o jakis kontakt do przedstawiciela jakiegos normalnego banku , ktory przeniesie moj kredyt poniewaz splacam regularnie kredyt a oni ciagle daja kary , monity, nie mozna z nimi wygrac . Mam dochod , wyciagi bankowe -potwierdzenia nawet splacam kredyt z ich naliczonymi monitami gdzie splacam terminowo zamiast 3500zl place 4200zl raty . Niech ktos napisze gdzie zadzwonic na terenie Katowic , gliwic , tarnowskich gor , chce wyjsc od tej bandy oszustow .Pozdrawiam czytelnikow i uwaga na ta sekte
znowu ja / 37.248.157.* / 2017-04-29 20:56
@Kris ale przecież za coś cię naliczają. Jak się z tym nie zgadzasz to czemu nie składasz reklamacji?
Kris402 / 46.134.42.* / 2017-05-04 10:15
byla reklamacja !!! i mieli oddac 3200zl , oddali 119zl . tlumaczyli sie ze nie otrzymali wszystkich dokumentow w warszawie . Ja niedostalbym kredytu gdybym nie zlozyl calej dokumentacju + zdjec nieruchomosci , dokumentacje doreczylem w katowicach ale Pani ktora zalatwiala kredyt nie wyslala wszystkich papierow do warszawy o to cala afera . Ale nic nie moge zrobic a monity kaza placic bo nie mam tak wielkiego obrotu na koncie . Ludzie czytajcie ich umowy , chociaz ciezko cokolwiek tam znalezc i uwaga na ich dodatkowe uslugi - naprawde nie warte . Mysle ze oni tak specjalnie robia zeby ciagnac kase ja dodatkowo do ich kredytu doplacam na rok ok. 6000zl Splacam kazdego miesiaca boje sie pomyslac co by bylo spozniajac sie jeden dzien . Nie polecam ich kredytow
epomoc_ideabank / 2017-05-11 22:08

dokumentacje doreczylem w katowicach ale Pani ktora zalatwiala kredyt nie wyslala wszystkich papierow do warszawy o to cala afera .


Szanowny Panie,

chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu opisanej sprawy. Prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem napotkanych problemów oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić odpowiednich wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
dziku / 194.29.180.* / 2017-04-23 18:04
Dzieki za opinie, własnie byłem na etapie zakładani konta przez net... odpuszczam
Maks919 / 46.134.21.* / 2017-04-25 13:47
Porażka nie bank. Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik.
Jeden wielki skalndal ( bo rodem z lat 80 tych - tylko mają komputery - ale chyba się na nich nie znają)

SZUKASZ KŁOPOTÓW - ZAŁÓŻ SOBIE "SUPER KONTO"

ODRADZAM I NIE POLECEM
epomoc_ideabank / 2017-04-25 19:28

Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik.


Szanowny Panie,

odpowiedzi na reklamacje udzielamy z zachowaniem terminów ustawowych. Prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej ustalić status reklamacji i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Magda stachniak / 89.70.50.* / 2017-04-21 19:08
Wszystkich przestrzegam przed Idea Bank. Nie ma możliwości z nikim się tam dogadać, wprowadzają ciągle nowe opłaty, wymuszają na kliencie usługę Idea MOney, mimo iż kredyt firmowy jest oprocentowny..10 procent. Tyle mają parabanki. Ale to nie wystarcza bankowi, monity za brak obrotu, choć moi klienci mają np 180 dni na zapłacenie faktury. Obrót więc mam, faktury też, ale przecież.chodzi tylko o konto. Na szczęście już niedługo, uda mi się w końcu przenieść kredyt. Bank robi głupio, jestem dobrym klientem z małym kredytem i dużym dla banku zabezpieczeniem w postaci lokalu użytkowwego. UWAŻAJCIE NA TEN BANK!!!!!
samarytanin / 83.10.80.* / 2017-05-16 13:15
Mam takie same problemy ,spłacam systematycznie kredyt nie mam zaległości a mimo to stale dostaje informacje ,że zalegam ,doliczają mi po 200zł na brak obrotów na koncie i to też spłacam chciałam się dowiedzieć o wszystkich moich wpłatach i przesłanie za okres dwóch lat spłaconego kredytu ale nie mogłam tego uzyskać rozmowa z pracownikami banku nie dały rezultatu więc złożyłam reklamacje i czekam na rozpatrzenie między czasie jednak otrzymałam kolejny monit że zalegam z opłatami po rozmowie telefonicznej z pracownikiem banku dowiedziałam się ,że niem tej reklamacji w systemie . Powiem tak nie mam drugiego takiego banku w Polsce jak ten wyróżnia się on brakiem porozumienia z klientem oraz zwykłym oszustwem nie bierzcie w tym banku pożyczek bo was będą cały czas okradać . Tym bankiem powinna zając się prokuratura !!!!!!.
zawsze ja / 37.248.156.* / 2017-05-17 22:30
@samarytanin ja bym poczekała na wynik reklamacji jednak.
Kris402 / 46.134.132.* / 2017-04-28 22:34
Wlasnie tak , Potwierdzam co napisala ta Pani niech to bedzie dla wszystkich przestroga . Splacasz kredyt i dodatkowo ich kary , monity . ODRADZAM , SZUKAJCIE INNEGO BANKU . Kazdy kto ma kredyt w tym banku chce przeniesc obojetnie gdzie , zeby tylko nie naliczali kar.

Najnowsze wpisy

Konto firmowe - najlepsza oferta: