Forum Forum pracyDokumenty

ile zarabia asystentka

ile zarabia asystentka

pytajaca / 85.221.184.* / 2007-11-03 20:06
ile moze zazadac asystentka, studentka koncowych lat dobrej uczelni ekonomicznej, znajaca bardzo dobrze jezyk obcy, ktora ma pracowac w miedzynarodowej firmie w Poznaniu jako asystentka w dziale jakosci ( glownie tlumaczenia dokumentow, spotkan itp)?
Wyświetlaj:
Sw.Mikolaj / 2007-11-25 14:31 / Bywalec forum
od kiedy to zada sie czegos???
Dostaniesz propozycje i mozesz albo nie na nia sie zgodzic.
Dobra uczelnia i 1 /jeden/ jezyk to dzis zaledwie minimum.
bacha / 88.156.96.* / 2008-01-09 22:43
bez komentarza
~marta / 86.151.41.* / 2007-11-24 23:08
W pazdzierniku mialam oferte pracy jako Sekretarka w miedzynarodowej firmie w Poznaniu. Zarobki 2000PLN brutto (biegla znajomosc jezyka angielskiego)
Hermenegilda / 90.156.64.* / 2008-12-21 23:38
Sekretarka to nie Asystentka...
Monika Styczyńska / 80.51.198.* / 2007-11-13 13:14
WItam serdecznie,

średnie wynagrodzenie na rynku warszawskim dla osoby wykwalifikowanej - bardzo dobra znajomość MS Office, bezwzrokowe maszynopisanie, znajomość języka angielskiego to 4000 PLN brutto.

Pozdrawiam,
Monika Styczyńska
Konsultant ds. rekrutacji
Manpower Polska
monika.styczynska@manpower.waw.pl
GOSCIU / 89.78.19.* / 2008-10-27 14:22

średnie wynagrodzenie na rynku warszawskim dla osoby wykwalifikowanej - bardzo dobra
znajomość MS Office, bezwzrokowe maszynopisanie, znajomość języka angielskiego to 4000
PLN brutto.


ŚREDNIE WYNAGRODZENIE JEST DLA ŚREDNICH PRACOWNIKÓW
heroina / 89.78.19.* / 2008-10-27 14:21
średnie wynagrodzenie jest dla średnich pracowników!!!
średnie wynagrodzenie na rynku warszawskim dla osoby wykwalifikowanej - bardzo dobra
znajomość MS Office, bezwzrokowe maszynopisanie, znajomość języka angielskiego to 4000
PLN brutto.

Monika Styczyńska / 80.51.198.* / 2007-11-13 13:13
WItam serdecznie,

średnie wynagrodzenie na rynku warszawskim dla osoby wykwalifikowanej - bardzo dobra znajomość MS Office, bezwzrokowe maszynopisanie, znajomość języka angielskiego to 400 PLN brutto.

Pozdrawiam,
Monika Styczyńska
Konsultant ds. rekrutacji
Manpower Polska
monika.styczynska@manpower.waw.pl
za12 / 178.181.214.* / 2011-03-14 21:53
Witam, obawiam sie ze info poniżej to pomyłka i chodziło o 4000pln brutto a nie 400pln.
Ja pracuje na stanowisku asystentki i zarabiam 6500pln. Rynek w stolicy jest bardzo wymagajacy co za tym idzie kompetencje aystentek uzależnione od wielu czynników. Tak też ayst może zarabiać 1500 pln i parzyć kawę lub o wiele więcej ale wtedy zakres kompetencji to juz np. prowadzenie biura zarządu...... Do rozwazenia moi drodzy....!
asprawna / 193.36.241.* / 2011-07-05 16:52
ja zarabiam 8000 brutto w kancelarii prawnej. jest to pensja całkowicie przeciętna.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa / 79.163.133.* / 2014-11-03 15:04
NIe jeden by chciał tyle zarabiać. Nie przeginaj z tym wiecej.
alighieri / 87.206.159.* / 2011-07-14 21:39
co to jest za kancelaria? tzn ile pracowników, jak międzynarodowa? ja zarabiam srenio 6000 brutto, ale licze na więcej, bo się w korporacji marnuję. super wyjazdy, super socjalka, ale zarabiac 4k na reke przy tym co ja musze robic to jest totalna porazka............
mika04 / 109.95.144.* / 2011-03-12 16:11
to chyba jakieś kpiny , ale tak zarabiają niestety ludzie zatrudnieni w agencjach pracy dla niewolników...
sil79 / 213.77.124.* / 2008-01-25 13:21
400 pln brutto????
alalek / 217.153.72.* / 2007-11-12 14:43
ok. 1500 netto
intermar / 2008-01-18 00:13
1600 netto
------------------------
www.inter-mar.pl
pytajaca / 85.221.184.* / 2007-11-05 19:00
tam dla jasnosci, znalazlam juz odpowiedz. 9,5 zl/h , brutto - samodzielne odpowiedzialne stanowisko, znajomosc pojec technicznych i biegla znajomosc jezyka. nie wiem czy to byl zart?
Sw.Mikolaj / 2007-11-25 14:33 / Bywalec forum
nie ; to jest rzeczywistosc.1900 zl brutto,miliony zyja za mniej
przewodnick / 2007-11-04 13:28 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
Od 2000 brutto. Górnej granic nie ma :-)
Absolwentka / 89.229.26.* / 2007-11-04 14:45
Moze granicy gornej nie ma sprecyzowanej, ale tez i dolna czasem jest ruchoma.. ;]
Znalazlam prace - 1000 zl netto. Rzucilam po 3 dniach.
Znalazlam lepsza pozniej - 1700 zl netto. Nie jest to Poznan - mniejsze miasto, a na I prace chyba niezle.. do tego niezla atmosfera pracy i swiety spokoj.

Tez jestem po Ekonomii, znam jezyk angielski i niemieci, a firma MSP o szerokich mozliwosciach rozwoju.

Ostatnio sie dowiedzialam, ze te same pieniadze dostaje sie w jednej z firm zatrudniajacych przeszlo 500 pracownikow - oddzial w Trojmiescie. Do tego bedac osoba z doswiadczeniem kilkuletnim..

http://www.programypc.pl/
unknown artist / 83.6.178.* / 2007-11-25 21:27
szczerze, jak czytam te komenty troszke jestem w szoku. 2tys pln, za /Dobra uczelnia i 1 /jeden/ jezyk / ...ok, tyle zarabiam+premia+finansowanie nauki jezyka(nie mam bieglego obcego)+finansowanie szkoly wyzszej-nie jest to renomowana uczelnia, a firma miedzynarodowa.
none / 88.147.9.* / 2008-02-16 09:23
Warszawa, 3400 netto, wyższe techniczne, średni angielski, rosyjski i podstawowy francuski
Nati 203456 / 83.238.174.* / 2008-05-09 15:53
1100 zł na umowę zlecenie, IV rok studiów, Kraków
zinka / 85.221.177.* / 2008-07-31 19:39
Firma handlowa zatrudniająca ok 150 os. Licencjat sredni angielski i podstawowy rosyjski - as.działu handlowego 2500 brutto plys 600 netto premii i kolejna taka taz na kwartał .
Ola 1984 / 83.238.174.* / 2008-08-27 15:44
Asystentka,firma z kapitałem niemieckim, IV rok studiów, średni angielski, umowa zlecenie 1200zł, Warszawa
kanarek / 213.158.196.* / 2008-09-08 16:31
1600 netto pon-pt wyższe licencjat, dobry angielski. podstawy niemiecki 2 lata doświadczenia asystentka sekretarka.
Raeven / 89.171.114.* / 2008-09-09 10:13
Aż włos mi się jeży na głowie... jestem właśnie w trakcie zmieniania pracy i widzę że 4500 brutto które są dla mnie absolutnym minimum w Warszawie są przez pracodawców postrzegane jako jakieś niesamowite kokosy:/// Dodam że mam kilka lat doświadczenie w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach PA, biegły angielski, kom. rosyjski. Cóż jestem jeszcze w trakcie studiów ale nadrabiam doświadczeniem:) Do tej pory również zarabiałam 4500.
gfdsa / 83.5.209.* / 2008-09-19 17:24
Odnoszę podobne wrażenie. Mam wykształcenie wyższe techniczne i policealne 'sekretarskie', prawie 10 lat praktyki jako asystentka, biegły angielski, podstawy włoskiego. Nie wiem, czy moje minimum netto, tj. 3,5 tys. jest teraz w wawie osiągalne. Jeśli nie, otworzę własną firmę bo nie będę pracować tylko na stałe koszty.
me / 82.177.111.* / 2008-10-09 15:16
ja zarabiam 8 brutto, 3 lata doświadczenia. Ogólnie to nie narzekam, chociaż zawsze może być lepiej:)
ninawagner / 2008-10-14 15:30
to ja poprosze namiary na ta firme chetnie sie zatrudnie :)
assistant / 89.74.37.* / 2008-12-11 22:31
Studia wyzsze z wyroznieniem, licencjat z filologii ang, podstawy wloskiego i niemieckiego. Obecnie podyplomowe. Obecnie zarabiam 5 tys brutto, ale mam szanse na wiecej. Wg mnie asystentka powinna zarabiac minimum 8 tys. Pracuje w trudniej branzy, jestem dyspozycyjna, zaangazowana, rozwiazuje kazdy niemal problem, mam TYLE roznowodnych zadan i obowiazkow ze sama niekiedy podziwiam sie za to co udaje mi sue zrobic. Umiejetnosci dobrej asystentki w niczym nie ustepują managerom. Malo tego, nieraz bedac prawą reką szefa mają bardziej odpowiedzialne zadania, dostep do poufnych informacji itd. Wiec moje drogie kolezanki po fachu - szanujcie siebie i swoja ciezka prace!!!
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - agatqsia5.]
alllllla / 212.76.37.* / 2008-12-28 12:54
Zaraz po studiach (bez doświadczenia)- Zarządzanie i Marketing, biegły angielski, komunikatywny francuski. Umowa na 3 miesiące 2100 netto plus płatne nadgodziny. Firma zatrudnia 3000 osób. Chyba mam szczęście z tego co widze...
madlene / 82.177.11.* / 2009-01-27 16:47
Bardzo dobry angielski, po szkole dla asystentek, linencjat SGH, 3 lata doświadczenia 6000 brutto, międzynarodowa korporacja - i uważam, że to nie są kokosy. Ale jednak wciąż asystentki nie są doceniane, jedynie same znamy swoją wartość. Apel do wszystkich asystentek, podobny do koleżnki - dziewczyny ceńcie się i swoją pracę i nie zgadzajcie sie na tak kiepskie warunki finansowe!!!!!
~~ali~~ / 217.113.225.* / 2010-09-14 18:24
docenianiem siebie dzieci nie nakarmię! Pracuję za tyle, ile mi zaproponowano, a więc 1500 netto (okres próbny) - stanowisko asystentka, miasto Łódź, wykształcenie wyższe, 4 lata doświadczenia w pracy biurowej (ale nie jako asystentka), szukam zarobków asysytentki, żeby wiedzieć ile wołać po okresie próbnym, ale w necie chyba tego nie znajdę, bo więcej tu takich, którzy chcą się pochwalić, niż dzielą się stanem faktycznym :/
MIGOCINA / 168.168.33.* / 2011-02-17 13:22
DZIEWCZYNY CENCIE SIE BO INACZEJ NIKT WAS NIE BEDZIE CENIL!!!!
W WAW ASYSTENTKA POWINNA WOLAC MINIMUM 3500 NETTO ZA
ETAT. TO JEST ABSOLUTNE MINIMUM. WIEM BO PRACOWALAM W ROZNYCH FIRMACH I CZASAMI DZIEWCZYNY PO BEZNADZIEJNYCH STUDIACH Z SREDNIOZAAWANSOWANA ZNAJOMOSCIA JEZYKOW I MS OFFICE TYLE MAJA.
TYLKO OD NAS ZALEZY JAK NAS BEDA CENIC!!!!
OSTATNIO WIDZIALAM ZE OFFICE MANAGER W FIRMIE 6 OSOBOWEJ ZARABIAL 7500 BRUTTO. JEZLEI CHODZI O WARSZAWE TO SPOKOJNIE 5000 BRUTTO JEST STANDARDEM A NAJLEPIEJ CHYBA SIE ZARABIA W FARMACJI, IT LUB FIRMACH DEVELOPERSKICH.
POZDRAWIAM WSZYSTKIE ASYSTENTKI. INWESTUJCIE W SIEBIE I CENCIE SWOJE UMIEJETNOSCI BO ASYSTENTKA TO SZYJA SWOJEGO DZIALY :))))
fw / 62.233.238.* / 2014-01-13 16:12
pracuje 5,5 roku w korporacji farmaceutycznej i dostaję 3100 na rękę. Uważam, że to mało a ciągle mi się wmawia że to bardzo dużo...
patryk541 / 89.68.102.* / 2014-03-13 23:23
pięć tysięcy brutto
ewela77 / 46.45.107.* / 2011-11-26 11:03
MIGOCINA ma rację. Trzeba się cenić. W tym kontekście nie wiem czy zarabiam mało czy dużo, a więc: 6 tys. brutto, pełna dyspozycyjność czasowa (trzeba sobie z tego zdawać sprawę przy aplikowaniu, to zwykle nie jest praca 8-16), studia podyplomowe w zakresie tłumaczenia, dwa języki, jeden biegły, drugi zaawansowany, jeszcze jakieś tam znam (języki), ale akurat w tej pracy są niepotrzebne. To co zwykle: organizowanie agendy Szefa, jego podróży, klikanie w SAP-ie, tłumaczenia (duuuuużo tłumaczeń), proste prace administracyjne, czasem "ogarnięcie" jakichś plików, raportów, prezentacji, itp., ogólnie praca prosta i rutynowa (nie muszę znać się na prawie czy księgowości), choć wymagająca bardzo dobrej znajomości języków i dyspozycyjności czasowej, co w praktyce oznacza, że nigdy nie wiem o której wyjdę z pracy. Przed rozpoczęciem pracy, dobrze jest się zorientować CO W PRAKTYCE oznacza to stanowisko, bo w każdej firmie jest zapewne inaczej.
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy