Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Wyświetlaj:
Belferka / 83.9.216.* / 2015-10-14 13:01
Jestem nauczycielem mianowanym, z 14letnim stażem i otrzymuję ok. 1900 na rękę ze wszystkimi dodatkami ( staż, dodatek motywacyjny ). W szkole jestem od 7.30 ( dyżury rano ) do ok 13.30. Po powrocie: sprawdzanie zeszytów, kartkówek, sprawdzianów, prac klasowych, przygotowanie popraw do tych dopiero sprawdzanych, sprawdzanie egzaminów próbnych ( w moim przypadku dwa arkusze na ucznia ), przygotowywanie materiałów, korespondencja mailowa lub telefoniczna z rodzicami, korespondencja mailowa z uczniami, szkolenia, rady, spotkania z rodzicami, wyjścia z dziećmi, imprezy wewnątrzszkolne i ich cała oprawa i ulubione dwie godziny - "karcianki", które są obligatoryjne, niepłatne i skrzętnie rozliczna.... ALE JA PRZECIEŻ PRACUJĘ 18 godzin.... NA DOBĘ -


Pozdrawiam tych wszystkich, którym zależy na szukaniu prawdy.
mariusz772 / 83.21.204.* / 2015-10-14 13:01
nauczyciel to jednak nierob! ja zapier..am na budowie 10-12 godzin dziennie za ok 2000 na reke,czyli 50-60 godzin tygodniowo,nie liczac sobot. im jest stale zle,nawet to ze musza na wywiadowki za darmo przychodzic i za to ze na wycieczki szkolne musza jezdzic..ojj jak to jest zle!! oni pracuja w miesiacu tyle co ja w tygodniu,malo tego,weekendy maja wolne,przynajmniej 3 miesiace w roku wolne,w tym 2 miesiace letnich wakacji(najlepszy,najprzyjemniejszy okres w roku)..za co oczywiscie maja placone. kto by tak nie chcial miec dobrze jak te nieroby?!!?
Życzliwy / 94.254.133.* / 2015-10-14 13:04
To zmieni Pan sobie zawód jak tak źle:)!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
netka789 / 89.74.166.* / 2015-10-14 13:03
Było się uczyć, zabulić za studia kilka tysięcy i zostać nauczycielem, a nie robolem na budowie.
pafku13a / 91.236.72.* / 2015-10-14 13:18