Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Wyświetlaj:
Agnieszka2015 / 89.64.50.* / 2015-10-15 19:14
Jestem nauczycielem dyplomowanym z 25 letnim stażem. Skandalem jest dla mnie powielanie, rozpowszechnianie przez media nieprawdziwych wiadomości nt. pracy nauczycieli. Pracujemy zgodnie z kontraktem, który podpisałam 40 godzin - 18 + 2 (tzw. karciane) przy tablicy, reszta to przygotowanie do lekcji, sprawdzanie zeszytów, prac uczniów, przygotowanie, opracowanie sprawdzianów, ocena opisowa, przygotowanie dokumentacji, spotkania z rodzicami, rady pedagogiczne, godziny do dyspozycji dyrektora, samodoskonalenie. Ile tak naprawdę pracuje nauczyciel, wie tylko jego rodzina.
Zdumiały mnie kwoty zarobków - jako nauczyciel dyplomowany po tylu latach pracy ze wszystkimi dodatkami (za wychowawstwo, motywacyjny, wysługa) zarabiam "na rękę" 29000. Gdzie moje 5 tys.?!
nauczyciel kontraktowy 3 016,52 zł (111 proc. kwoty bazowej) 74 617
nauczyciel mianowany 3 913,33 zł (144 proc. kwoty bazowej) 127 531
nauczyciel dyplomowany 5 000,37 zł (184 proc. kwoty bazowej) 245 991 ???
:/ / 176.221.124.* / 2016-01-20 10:22
Zdumiewa mnie głupota ludzi którzy uczą nasze dzieci.
Potrafisz człowieku odróżnić brutto od netto ? Dodaj do tego 13stki ,premie i Ci wyjdzie :/
Mariola 1000 / 159.205.188.* / 2015-10-15 11:48