Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Wyświetlaj:
TOM-ek / 212.122.221.* / 2015-10-14 10:53
Co za p*******?! Ja jestem nauczycielem dyplomowanym i mam brutto 3699.71, po odliczeniu podatków przeszło tyś. mniej.
TYLUTKA / 156.17.194.* / 2015-10-14 11:11

Co za p*******?! Ja jestem nauczycielem dyplomowanym i mam brutto 3699.71, po odliczeniu podatków przeszło tyś. mniej.

TO JEST KASA TOM-EKU ZA 18 GODZIN!! A NIE ZA 40 :)
Dorota12 / 89.186.23.* / 2015-10-14 11:05
Zgadzam się zTobą TOM-ek - zdecydowanie 1000 zł mniej!!! Skąd oni biorą te wyliczenia?!?
Szczęśliwy nauczyciel / 94.40.125.* / 2015-10-14 10:51
Najlepiej liczyć komuś. Każdy może być nauczycielem w gębie, gorzej z wykształceniem i dokształcaniem się całe życie. Najwięcej oczerniają Ci , którzy niewiele sobą reprezentują - zgorzkniali, źli na siebie i życie, żeby nie powiedzieć nieudacznicy życiowi. Jestem nauczycielem dyplomowanym, dumnym pedagogiem,, kocham swoją pracę. Zarabiam niecałe 3 tys. i co? Zazdrośćcie, że jestem szczęśliwym człowiekiem. Dzisiaj świętuję, są uśmiechy uczniów, kwiaty, słowa"dziękuję". Warto!
oczy szeroko otwarte / 81.219.207.* / 2015-10-14 10:56
Moja żona /magister po studiach/ podjęła pracę za 1300zł netto na umowę zlecenie. Pracodawca po miesiącu odprowadził ZUS od 240zł i dał do podpisu papier że wyraża na to zgodę, jak nie podpisała to ją zwolniono. Tak wygląda realna praca w innych zawodach i problemy milionów ludzi w Polsce. Ponadto mobbing to codzienność!
J234 / 94.232.222.* / 2015-10-14 10:51
Napiszę jeszcze raz, bo chyba nie wszyscy nauczyciele zrozumieli powyższy tekst. To nie są dane z kosmosu, to są dane podawane w oparciu o obowiązujące w Polsce przepisy prawa. Każde zanegowanie tego co tam jest napisane świadczy o Waszej niewiedzy i ignorancji. Odsyłam do Karty Nauczyciela.
mmmmac / 31.61.141.* / 2015-10-14 10:50