Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Wyświetlaj:
Grzegorz76 / 78.10.167.* / 2015-10-14 10:39
Jak znajdziecie mi taką szkołę co płacą 5000 to dajcie znać jestem nauczycielem 13 lat i nigdy tyle nie otrzymałem!!
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
barbara 6o6 / 83.30.127.* / 2015-10-14 10:39
Nie dla podwyzek dla nauczycieli,wakacje 2 mesiace,zielon szkoly,dorabianie z korepetycji.STOP
fsafds / 91.193.84.* / 2015-10-14 10:39
Dzień nauczyciele i co pierwsze widze ? propagandowy tekst niczym za komuny. Zarobki są zawyżone średnio o 700 zł. Dni wolnych tylu nie ma też o kolejne 10-20 dni zawyżone . Liczba godzin 18 jak napisali że według badań jest to rzeczywiscie wiecej niż 18 godzin to już nie sprecyzowoli ze wiecej niz 40 godzin wychodzi bo po co to już nieładnie wyglada.Dajcie ludziom żyć dziennkarskie świnki na kogo zlecenie piszecie troche honoru i zasad bo etyka zawodowa ? to wam nieznane pojęcie
Kadrowa / 82.160.253.* / 2015-10-14 10:39
Pracuję w szkole - jestem kadrową i zajmuję się płacami. Nauczyciele dyplomowani potrafią zarobić 5500 zł brutto miesięcznie. Każda nadgodzina jest liczona, dodatek za wychowawstwo, za opiekuna stażu, wysługa lat, dodatek motywacyjny... Gdyby szkoła znajdowała się na terenie wsi, mieliby jeszcze dodatek mieszkaniowy i wiejski. Całe wakacje nie pokazują się w szkole. We ferie tez nie. Wszystkie święta mają wolne. U nie w szkole nauczyciel maksymalnie pracuje 26 godzin tygodniowo. I raczej nie pracują w domu, tylko wykorzystują do tego okienka. W dobie dziennika elektronicznego, naprawdę nie mają dużo obowiązków. Jeżeli chodzi o przygotowanie się do lekcji, to też nie przesadzajmy, że zajmuje im to Bóg wie ile czasu. Przez prace w szkole, mam znajomych nauczycieli i doskonale wiem ile czasu poświęcają na pracę.
sad944 / 91.193.84.* / 2015-10-14 10:42