Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Ile zarabiają nauczyciele? Odkrywamy wszystkie tajemnice polskiej oświaty

Wyświetlaj:
Renolda56 / 83.17.189.* / 2015-10-14 09:30
Jestem nauczycielem mianowanym, mam pół etatu w bibliotece, gdzie pensum jest 30 godz. + 2 KN i pól etatu w świetlicy gdzie pensum jest 26 + 2 KN, uśrednienie etatu to 28 godz. i oczywiście + 2 KN. Uczestniczę w radach, zebraniach, imprezach. Ktoś powie, ale siedzi sobie w bibliotece i nic nie robi, w drugim semestrze 2014/2015, miałam 100 godz. zastępstw dydaktycznych, w ramach godzin bibliotecznych. Zarabiam 2300 zł. Na własny koszt się dokształcam. Jako rodzic nie mogę uczestniczyć w żadnych imprezach moich dzieci, bo nie przysługuje mi możliwość wzięcia urlopu. Na wakacje jadę w najdroższych terminach, bo inaczej nie mogę. Proszę weźcie sobie wakacje i ferie, a ja będę brała urlop kiedy mi pasuje.
ajruwvfvg / 87.207.187.* / 2015-10-14 09:29
Drodzy Nauczyciele . weżcie się w końcu do pracy bo taka sytuacja jaka teraz jest w szkołach to jest jakieś nie porozumienie . za moich czasów dziecko sie naprawde musiało uczyć a teraz Wy tylko chcecie odbebnić i wziąść za to pieniadze . niestety tak nie ma .
moje jedno dziecko chodzi do prywatnej szkoły . do 6 osób w klasie . srednia 5.2.
osoba w wieku mojego dziecka ze zwykłego licem publicznego nie ma takiej wiedzy jak moje dziecko i na połowe pytań nie odpowie dziecko z licem więc proszę Państwa i NAuczyciele z Gimnazjum i Licem weżcie sie w końcu do pracy . bo wymogi macie a G---o robicie
agawa13 / 87.248.67.* / 2015-10-14 12:40
O tym ile jest osób w klasie decyduje organ prowadzący szkołę i dyrektor. Im więcej tym wyższa subwencja. A to już sprawa MEN. Też chciałbym uczyć w 6 osób a nie ponad 30. Zapraszam do pracy w szkole.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
albus100 / 87.204.120.* / 2015-10-14 09:53