klientka PP
/ 31.178.136.* / 2015-12-25 08:02
Nie mów "nie wiemy", bo to tylko ty nie wiesz ! Nie wiesz jak działa poczta, ani konkurencja. Kupuję od ponad 10 lat przez Internet i za niemałe pieniądze. Zdarza mi się również czasem coś wysłać, ale w tej sytuacji korzystam wyłącznie z usług PP. Dlaczego ? Bo mam ją bardzo blisko, bo paczki przychodzą nie tylko na czas, ale czasem wcześniej (ekonomiczna w jeden dzień na trasie Bydgoszcz-Rzeszów !), przesyłki nie są brudne jak u konkurencji i jeszcze nic mi zginęło !
Przesyłki "giną", gdy wpisany jest zły adres i gdy sprzedawca korzysta z opcji przesyłki nierejestrowanej, ale jaki jest dowód, że giną skoro nie ma dowodu, że wysłano ?
Czytam opinie o sprzedawcy zanim kupię i jakoś dziwnie się składa, że jak już coś "ginie" u danego sprzedawcy nie są to odosobnione przypadki. Wniosek nasuwa się jeden...i pytanie: dlaczego korzysta z takiej opcji, skoro przesyłki "giną" ? HI HI