Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Inwestowanie Kredytu Studenckiego. Co i jak?

Inwestowanie Kredytu Studenckiego. Co i jak?

MasterPN / 2008-02-29 23:08
Witam! Przyznali mi kredyt studencki, chciałbym go w całości jakoś zainwestować, zeby zarobić na nim i jednoczescie od razu po 6 latach spłacić go w całości. Jak to najlepiej zrobić, jestem poczatkujący (laik tak zwany :D). Prosiłbym o jakies porady. Z góry dziekuje

Pozdrawiam
Wyświetlaj:
miki3d / 2008-03-03 16:59 / Pan Forumowicz (ponad 500 wypowiedzi)
Generalnie nie powinno się inwestować pieniedzy pożyczanych, choć z drugiej strony największe fortuny robione były zazwyczaj na pozyczonych pieniądzach.

Oprocentowanie kredytu jest na poziomie 3%. Najprościej i najmniej ryzykowanie jest zainwestować tę kwotę w polisolokatę lub fundusz pieniężny - da Ci on po opodatkowaniu jakieś 2% na czysto (i właściwie na pewno). Jeśli jesteś gotowy na większe ryzyko - zwroty z inwestycji mogą być większe (ale w przypadku złej sytuacji na giełdach - nawet ujemne).
weisse111 / 2008-03-03 16:54 / Bywalec forum
Witam.
Przed jakimkolwiek wejściem w fundusze polecam zdobycie informacji o nich, jak np analiza wykresów i czytanie artykułów na bankierze, money, parkiet.pl, biznesforum.pl, union-investment.pl, jak i na innch stonach różnych TFI.
weisse111 / 2008-03-03 17:04 / Bywalec forum
Natomiast jeżeli chodzi o inwestycje:)
Powiem Tobie tak, ja osobiście inwestuję w TFI Legg Mason - akcjie i TFI Union-Inwestment - subfundusz parasolowy. Podam Tobie strone, gdzie znajdziesz dokładne informacjie na temat tego subfunduszu parasolowego - http://www.union-investment.pl/klienci_indywidualni/oferta/index.uniFunfusze.html
Tak jak pisałem, to są TFI w których ja inwestuję, aczkolwiek polecał, czy zachęcał do kupna nie będę gdyż sprzedawcą ani pośrednikiem nie jestem.
pozdrawiam
Balrog1 / 2008-03-12 17:39 / Bywalec forum
Polecam też stronkę www.unionklub.pl tam jest też trochę bardziej przyswajalnym językiem napisane.